CONTINUAM!
-----------------------------------------------------------
Ma ridic si ma uit in ochii albi si superbi al lui Dony. Ii dau suvitele de par de pe ochi si ii zambesc. Dony ma prinde de maxilar si inghite in sec, atunci isi lipeste buzele de ale mele.
Limba lui fierbinte imi cere aprobarea de a intra in gura mea si eu ii dau voie, limbile noastre duc o bataie serioasa pentru conducerea celuilalt.
Eu ma gandesc sa fac sarutul mai interesant, stand acum in genunchi intre picioarele lui ii sug buza inferioara si il musc de ea.
Sarutul se opreste din cauza lipsei dr aer, eu imediat ma ghemuiesc iar la pieptul lui, mi-e extrem de rusine! Nu pot sa il privesc..
Mi-a placut sarutul.. Da.. DA MI-A PLACUT! ♡
Stateam ghemuita la pieptul lui, toata rusinata si.rosie zambeam fara orpire:
Dony: Sara..
Eu: Mi-e asa rusine.. OMFG..
Dony: Te plac..
Eu: Serios?.. *Spun inghitind in sec.*
Dony: Mult.. Dar.. Ramanem prieteni, ok?! Adica nu vreau sa complic lucrurile..
Eu: Oh, mai taci!Spun asta si sar pe buzele lui, care sa mor eu de nu parca ma strigau sa le musc si sa le sarut:
Dony: Ahmm..
Spune el cand i-am muscat buza si am tras de ea:
Eu: Ma exciti al dracului de tare! Stai cuminte! *Spun razand.*
Dony: Ohhm.. Dar esti asa de bunaaa! *Spune prinzandu-mi fesele in maini si strangand de ele cu putere.*
Eu: Ahh.. Dony.. Stai..
Dony: Dar Sara, te vreau!La auzul spuselor lui am ingitit in sec, apoi am zambit diabolic:
Eu: Ma vrei?! Ia-ma!
Am spus si am inceput sa-l sarut salbatic, Dony imi masa fesele si eu il sarutam si il muscam.
Fetelor, imaginati va o bunaciune de baiat ca se fute cu o bunaciune de fata. Moama mor, Dony, in mintea mea, e perfect! Ah, il iub!
Ma intinde agresiv pe spate si se arunca peste mine si incepe sa ma sarute si sa ma muste de gat:
Eu: Ahhhhh.. Unde e baiatu ala timid de nu vorbeste cu nimeni?! Ha?!
Dony: Cand e cu tine.. Devine el.Eu zambesc si il prind intr-un sarut salbatic pe Dony. Ahm.. Ce bunoc e!
Incepe sa ma sarute pe gat, sa muste si vrea sa imi lase un semn:Eu: Nu lasa semne..
Dony: Bine.Incepe sa ma sarute si sa traseze linii cu limba. Imi da jacheta lui jos de pe mine si raman doar in tricou. Il da si pe acesta jos si raman in sutien.
Eu incep sa il sarut salbatic, ma lasa pe spate si ma musca de buza, ma musca foarte tare, aproape sa imi dea sangele, eu ii prind buza intre dinti si il musc pana la sange, cum dau de sange ochii mei devin rosii si coltii iasa la iveala, Dony se opreste brusc:
Dony: Arati.. Esti asa frumoasa..
Spune si sare cu gura pe sanii mei, ii saruta si traseaza linii cu limba peste ei, ma ridica in sezut si ma saruta, deschide incet incuietoarea de la sutien si il lasa sa cada de pe mine, imi prinde sanul drept cu dintii, ma lasa pe spate si incepe sa imi muste sfarcul drept si sa il suga. Ahhh, ce bine e!
Imi masa sanul stang cu mana stanga si pe dreptul il dezmierdea cu gura in timp ce gemeam puternic. A sarit si pe sanul drept unde, nu i a pasat de ce am zis si a lasat un semn, are noroc ca nu port decolteuri!
Inecepe sa imi suga sanul si sa ma sarute pe abdomen, stiam ca se apropie de punctul culminant.
Ma ridic peste el si il las pe spate, incep sa il sarut si sa il musc.
Ii trag imediat tricoul de pe el si ii trec cu limba peste abdomen. Ahhh.. Incep sa ii musc patratele si sa ii ling V-ul care ma omoara.
El isi musca buza inferioara de placere. Ii desfac blugii si ii dau jjos ramanand doar in boxeri.
Dony trece deasupra, isi vara mana in pantalonii mei si incepe sa maseze micuta zona uda si fierbinte.
Eu incep sa gem si sa imi las capul pe spate de placere:
Dony: Musca-ti buza!
Mi-am muscat buza, in acel moment l-am vazut pe Dony cum zambeste satisfacut. Imi desface blugii si ii arunca de pe mine, imi da jos si chilotii, ramanand goala in fata lui.
Ma pun peste el si incep sa il sarut si sa il.musc, ii trec cu mana peste barbatia lui intarita la maxim.
I-o scot din boxeri si las boxerii de-o parte, ii sarut V-ul si il privesc diabolic, dar nu apuc sa mai fac ceva caci Dony se pune deasupra mea si imi desparte picioarele:
Dony: Intra trenu-n gara?
Eu: Sa intre o data!Si a intrat. Ahhhh! Ce bine eee!
Ma patrunde usor la inceput, ma doare, dar durerea devine placere, ahhhm..
Imi saruta fruntea, apoi incepe cu un ritm mai alert. Eu gemand la fiecare patrundere.
Il mai musc o data de buza si coltii imi iasa iar, ochii mei devenind rosii.
Ma pun deasupra si incep cu un ritm extrem de alert. Ahhh.. Gemeam amandoi sincron.
Eu: Ahhhh..
Dony: Ahm..Dony ma arunca pe spate si intra in mine cu forta. Eu gem puternic. El zambeste satisfacut.
Imi prinde unul din sani in gura, incepe sa grabeasca ritmul.
Eu gemand la fiecare patrundare. La un moment dat nu mai puteam sa tin pasul cu patrundarile:
Eu: Au.. Ahm.. Vine.. Ahm..
Dony incepe sa mareasca ritmul. Eu gem puternic la fiecare patrundare. Incepe sa-mi maseze micuta zona in timp ce ma patrundea, eu gemeam incintrolabil, cand, de o data ajung la orgasm, o data cu mine si Dony.
Iasa din mine si se pune langa mine, eu ma ghemuiesc cu capul la pieptul lui. Respiram sacadat amandoi si eram transpirati.
Imi saruta crestetul capului si imi zice gafaind:
Dony: Nu am mai avut de mult o partida asa buna.. *Spune zambind.*
Eu: Oh.. Am obosit de la atata placere..Ma strange tare la pieptul lui si ma saruta usor pe frunte.
Eu: Ai noroc ca nu port decolteuri sa se vada semnul.
Dony: Trebuia sa iti fac un semn.. Nu m-am putut abtine!
Eu: Vreau si eu sa iti fac!
Dony: Unde?
Eu: Pe gat.Zis si facut, Dony si-a dat capu intr-o parte. Eu am sarit pe gatul lui si i-am lasat un mic.. Mare semn.. :3
================================
Gataaaa!
Next? :3
Pupiceiiii😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri Vol.ll [18+] (√)
VampirosSara continua sa traiasca, dar cum?! Viata ei cea veche, sau vrea o viata noua, acum ca are ocazia sa aleaga?!