Cap-40

1.2K 70 20
                                    

CONTINUAM!

============================================

David: Esti constienta ca o sa platesti pentru tot ce s-a intamplat la masa, nu?!
Eu: DA N-AM FACUT NIMIC!   

Nervos se arunca pe mine, gata sa suport consecintele, gen gadiclici, nu altceva, ii zic razand: 

Eu: De cand ai devenit asa pericilos?! 
David: De cand ai plecat. *Spune si se ridica, luandu-si trcioul in mana.*
Eu: Te-a deranjat ceva? *Spun surprinsa de gestul lui.*
David: Nu.

Vazand ca vrea sa plece ma ridic si l prind de mana:

Eu: David, ce se intampla?
David: Nimic, trebuie sa plec.

A spus, mi-a sarutat fruntea si a plecat.

Nedumerita, ma arunc in pat si oftez.. Am facut ceva gresit?! E gresit ca tot ce se intampla voiam sa continuie?!

Da, Sara! Da! E gresit!

Mi-am afundat capul in perna si, in cele din urma, am adormit.




E fking ora 08:31 si la usa mea bate in disperare cineva, fkkk!

Eu: HO DRACU!

Ma ridic si ma duc lenesa spre usa, deschid si o vad pe mama cu un buchet de flori si cu zambetu pana la urechi:

Eu: Ce-s astea? *Intreb plictisita.*
Mama: Le-ai primit! *Spune entuziasmata.*
Eu: De la cine dumnezo am primit eu flori?! *Intreb cascand si aplecandu-ma sa le miros.*
Mama: Oh, haide! Nu-mi spune ca o sa refuzi niste trandafiri asa superbi, nu?!
Eu: Eh..
Mama: Sunt nergrii, Sara!
Eu: Oooooooh, bene! Da-i incoa'!

Ii iau si ii asez pe biroul meu negru, o da mr.

Nu-s hidosi, is nergii, is booni. 

Eu: Cand plecati? *Intreb eu scarpinandu-ma la ochi si cascand.*
Mama: In vreo ora.
Eu: Ok, ma duc sa fac baie.

Mama da aprobator din cap, se ridica si pleaca. Inchizand usa dupa ea, raman singura in camera, ma uit spre trandafiri si zambesc involuntar.

Cine oare a facut acest gest?!

Ma ridic de pe pat si ma duc spre baie. Intru si imi dau hainele jos apoi ma bag sub dus.

*Peste o ora.*

Mama: Saraaa?!
Eu: Hm?!
Mam: Plecam!

Cobor scarile in graba si ii imbratisez. Ii sarut pe obraji, pe rand apoi le urez succes si ei pleaca.

Doar cu majordonii si servitoarele in casa, ma gandesc sa iau micul dejun.

Eu: Cine mi face si mie micul dejun? *Intreb intrand in bucatarie.*
Baiat: Eu. *Spune zambind.*
Eu: Si tu esti?..
Baiat: Adri.
Eu: Incantata Adri eu sunt-
Adri: Sara. *Spune el inaintea mea.*
Eu: Dwa. :>
Adri: Stiu, esti cea mai importanta din casa asta. *Spune razand.*
Eu: Mersi, mersi, stiam. *Spun razand.*

Ma asez pe un scaun si astept sa vina mancarea. Era liniste.. Prea liniste.. Vreau sa iau micul dejun cu David, dar el aseara s-a comportat ciudat..

Adri: Saraaaa?!
Eu: Hm?!
Adri: Te strig de 2 minute! A venit David.
Eu: Ce?!
David: Sa inteleg ca nu ma primesti? *Intreaba cu fatuca de catel.*
Eu: Normal ca te primesc! *Spun razand.*

*Peste 4 ore.*

Se arunca peste mine si incepe sa mi sarute gatul lasand in urma buzelor lui dare fierbinti si umede.

Gem usor la simtirea limbii lui pe unul din sani, apoi gem tare simtind cum il musca.

Ma lasa pe spate, fiind asezata in coate, imi desparte picioarele si se joaca miseleste cu mana la nasturele blugilor mei.

Din neatentie, doboram o sticla de bautura de pe bar. Ma uit la el si ii fac semn ca nu-i un loc bun aici.

Stiind ca prefer o masa, ma ia si ma aseaza pe una. Imi da blugii jos apoi eu ii arunc tricoul de pe el.

Ne sarutam orbeste, ii desfac blugii si ii bag mana in boxeri. Il vreau, si stie asta! Ma vrea, si stiu asta!

Ne vrem, si stim asta!

Zambesc la vederea umflaturii din boxerii lui, asta imi arata ca nu s singura excitata de moarte!

Ma uit la el si ii fac semn aprobator din cap. Imi da blugii jos, urmati de chiloti, ii dau boxerii jos si, distractia incepe.

Ma intinde pe spate, imi mangaie abdomenul, imi musc buza inferioara, fiind gata sa ma patrunda.

Imi incolaceste picioarele in jurul lui si ma patrunde usor, imi arcuiesc coloana si ma las invaluita de placere.

O face si a doua ora, si a treia, brusc, foarte brusc, vazandu-mi fata imi face semn aprobator din cap si imi dau seama ce vrea sa spuna.

Imi dau drumu buzei prinsa cu dintii si incep sa-i gem numele, el fiind foarte fericit la auzul acestor gemete placute.

Ii fac semn ca il vreau, se apleaca peste mine, turtindu-mi sanii si ma saruta, ii gust buzele si parca nu ma mai satur.

Intra mai adanc si ma brusc in mine, il musc de buza dupa ce i gem puternic numele.

Il musc usor de umar, apoi presar un sarut in acel loc. Ma face fericita!

Mirosul lui imi invada narile. Il ador pe barbatul asta!

Ii ling gatul, il musc, il sarut.

Ma lasa pe spate, se desprinde de mine si incepe sa ma patrunca repede, ah, foarte repede.

Ma tin de marginile mesei si gem incontrolabil, imi pune mana pe sani si ii mangaine, ii vad dorinta in ochi, ii gem numele, zambeste.

Il fac fericit, e bine?! Vreau sa l fac sa se simta la fel de bine si fericit ca mine!

Vine.. Il simt ca nu mai poate. Gemem la unison si respiram sacadat. Iasa din mine si ma ridica in sezut.

Inca cu picioarele incolacite in jurul lui ma ridica, il sarut, ii gust buzele dulci al caror gust este incomparabil si delicios.

Imi musca buzele, facandu-ma sa vreau sa-l mananc la cat de dulce e!

Il iubesc pe omu asta! E perfect!

Ii presar un sarut pe gat, imi presara un sarut pe frunte.

(○´3`)ノ(○´3`)ノ(○´3`)ノ(○´3`)ノ

Gataaa!
Next? :3
Pupiceiii💋💋💋

Viata Printre Vampiri Vol.ll [18+] (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum