Εκει που περπαταγα στον διαδρομο ενιωσα μια παρουσια απο πισω μου..γυριζω και βλεπω τον Ορεστη...
- μπα..μπα..μπα γεια σου Λυδια πως και απο εδω...
- τι πως και απο εδω..στον διαδρομο του σχολειου ειμαι...
- ναι και φιλιεσε με τον καθε μαλακα..
Ειπε και το χερι μου βρεθηκε στο μαγουλο του...- Προσεχε τα λογια σου... και οτι θελω θα κανω..λογαριασμο δεν δινω σε κανεναν.
- με αυτον τον Φλωρο πηγες;;..γιατι;;
Με ρωτησε και αρχισε να φωναξει..- πρωτον χαμηλωσε τον τονο της φωνης σου και δευτερον επειδη μου αρεσει γιαυτο ειμαι μαζι του...αλλα εσενα τι σε νοιαζει τι κανω εγω;... Ορεστη ξερεις οτι ειμαστε φιλοι... εγω δεν μπορω να σε δω ερωτικα.. αληθεια δεν μπορω... εισαι φιλος μου και παντα εκει θα εισαι..
Λυπαμε αλλα δεν μπορω να κανω κατι..- επειδη ειναι ο αλλος ο μαλακας γιαυτο δεν θες εμενα ετσι... σου γυαλισε ο φλωρος..
Ειπε και επιασε τα χερια μου..- με πονας... ασε με...
Ειπα αλλα αυτος δεν με αφησε αντιθετος εβαλε περισσοτερη δυναμη.- γιατι ρε Λυδια... γιατι??.. ειπε και συνεχισε να με κραταει με δυναμη..
Τοτε ακουγεται μια φωνη πισω απο τον Ορεστη..
- αστην γιατι αλλιως θα σε σκοτωσω...
Κοιταξα το αγορι που ειπε αυτα τα λογια και τελικα ηταν ο Αιντεν..- οτι θελω θα κανω δεν θα μου πεις εσυ μαλακα τι θα κανω με την κοπελα...εγω την αγαπαω...
- μπα ετσι εσυ αγαπας τους ανθρωπους.. φαντασου τι θα εκανες αμα δεν την αγαπουσες..
Ο Ορεστης νευριασε και με αφησε ..
Τον ειδα να πηγαινει προς τον Αιντεν και να κανει γροθιες τα χερια του...- ακου καλα αγορακι για να τα παμε καλα εμεις οι δυο δεν θα ερχεσε και θα μου κανεις τον μαγκα...
Ειπε ο Ορεστης και κρατησε την μλπουζα του Αιντεν...Ο Αιντεν εκεινη την στιγμη του δινει μια μπουνια και ο Ορεστης πεφτει κατω..Μετα απο λιγο που σηκωθηκε επεσε πανω στον Αιντεν και μαζι κολλησαν στον τοιχο...
Ο Ορεστης πηγε να του δωσει μπουνια αλλα ο Αιντεν την αποφυγε- σταματηστε .... σας παρακαλω..
Ειπα και πηγα να τους χωρισω αλλα παραλιγο να φαω και μια μπουνια...Ο Αιντεν εσπρωξε τον Ορεστης και αυτος πηγε στον Τοιχο απεναντι...
Και κοιταξε με μισος τον Αιντεν...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Διαισθηση
Ficção AdolescenteΗ Λυδια Μαρτιν ειναι μια κοπελα η οποια δεν ξερει τι δυναμη κρυβει μεσα της... θα την ανακαλυψη αλλα θα καταφερει να την κερδισει..θα καταφερει να παρει τον ελενχο ή θα χαθει προσπαθοντας... Θα ειχε στο πλευρο της φιλους...αλλα Και εχθρους... τι θα...