- ΡΑΙΑΝΝ
Φωναξε ο Αιντεν και πλησιασε το αγορι..
Τον πηρε απο την μπλουζα και τον κολλησε στον τοιχο..- Αιντεν αστων...
Ειπα και προσπαθησα να τους χωρισω αλλα ο Αιντεν δεν με ακουσε και του εδωσε μια μπουνια στο προσωπο...
Εγω εβαλα το χερι μου στο στομα μου για να μην ουρλιαξω και κοιταξα τον Αιντεν..- εσεις φταιτε..εσυ το εκανες.
Ειπε ο Αιντεν και πλησιασε παλι τον Ραιαν..
Ο Ραιαν γελασε και τα ματια του κοκκινησαν... τι γινεται εδω.. τα ματια του Αιντεν ειναι πορτοκαλι..αυτου κοκκινα μα καλα τι συμβαινει πια..Ο Αιντεν ξανα επιασε τον Ραιαν απο την μπλουζα και τον κοιταξε με δολοφονικο βλεμμα
- τι της κανατε..και ποιος το εκανε...;
Τον ρωτησε και τα ματια του εγιναν ενα εντονο πορτοκαλι...
Ωχ θα τους δει και κανεις...- Αιντεν σταματα ..θα σε δουν..
Του ειπα και πηγα να τον τραβιξω αλλα δεν με ακουγε..- ποιος το εκανε... ειπε
Ειδα τα χερια του Αιντεν να βγαζουν φωτια και να καινε το δερμα του Ραιαν..- Αιντεν αστον..τον πονας....
Του ειπα αλλα παλι δεν μου εδωσε σημασια... νιωθω λιγο ηλιθια που βρισκομαι σε αυτην την θεση..Ο Ραιαν μετα απο λιγο δινει μια μπουνια στον Αιντεν και αυτος πεφτει προς τα πισω...
- ΑΙΝΤΕΝ.... ειπα και ετρεξα κοντα του..
- εισαι καλα;... τον ρωτησα και ενα δακρυ κυλισε απο το προσωπο μου..Κοιταξα τον Ραιαν.. ο οποιος τωρα ειχε νυχια και ενα τεραστιο χαμογελο στο προσωπο του.
-Τι ειναι αυτος;
Ρωτησα τον Αιντεν και εκεινος μου ειπε οτι ειναι Σαβαντ...- Σταματα... ειπα στον Ραιαν οταν ειμαστα σε αποσταση αναπνοης..
Αυτος πηγε να με χτυπησει αλλα ο χρονος ηταν λες και σταματησε..
- Λυδια αγαπη μου.. πηγαινε εσυ στο μαθημα σου... θα τον φροντισω εγω αυτον...
Μου ειπε και χαυδεψε το προσωπο μου..- τι λες;... δεν προκειται να σε αφησω εδω εξω με αυτον τον τρελο.. του ειπα και του εδειξα τον Ραιαν...
- θα ειμαι καλα εδυ πηγαινε... θα τα πουμε μετα το μαθημα.....
Ειπε και κοιταξε μια εμενα και μια τον Ραιαν..- πηγαινε.....
Ειπε για τελεταια φορα και εγω αμεσως πηρα την τσαντα μου απο το πατωμα και αρχισα να περπαταω...Επρεπε να μεινω μαζι του...κακος εφυγα..τι να κανει αραγε τωρα..;
Μερια Αιντεν
ESTÁS LEYENDO
Διαισθηση
Novela JuvenilΗ Λυδια Μαρτιν ειναι μια κοπελα η οποια δεν ξερει τι δυναμη κρυβει μεσα της... θα την ανακαλυψη αλλα θα καταφερει να την κερδισει..θα καταφερει να παρει τον ελενχο ή θα χαθει προσπαθοντας... Θα ειχε στο πλευρο της φιλους...αλλα Και εχθρους... τι θα...