Zayns pov:
Met grote ogen kijkt ze me aan.
"Sorry Zayn." Fluistert ze terwijl ze opstaat.
"Ik hou van je Zayn, altijd." Zegt ze nog voordat ze zich omdraait en wegrent. Ik hoor dat ze huilt. Ik wil achter haar aangaan, maar het voelt alsof ik niet kan bewegen. Ik voel me gebroken. Ze heeft me verlaten. Tranen glijden over mijn wangen. Waarom moest ik dat zeggen? Waarom? Ik probeer overeind te komen, maar niks werkt mee. Ik kan alleen in elkaar storten, op de grond vallen en huilen. En dat doe ik dus ook. Ik voel me verslagen. Het enige wat tot me doordringt is dat achter haar aan had moeten gaan.
Na een tijdje sleep ik mezelf op bed en probeer in slaap te vallen. Het lukt voor geen ene meter. Hopend dat de pijn weg zal gaan, val ik na een paar uur toch in slaap.
Ik open mijn ogen. Eerst moet de realiteit tot me door dringen. Elianne is weg. Ik word niet meer wakker met haar naast me. Ik kan niet meer mijn lippen op de hare drukken en zeggen dat het goed is. Waarom moest ik dat nou zo nodig zeggen? Als ik een wens mocht doen, zou het zeker zijn dat gisteren niet gebeurt was. Kon ik het maar overdoen.
Na een tijdje sta ik op en kleed me aan. Ik heb geen zin om mijn haar te doen. Op dat moment wordt er op de deur geklopt. Ik sjok er naartoe en zie Lara er staan.
"Weet jij waar Elianne is? Ze was er vanmorgen niet meer e- Wacht, wat is er gebeurt?" Onderbreekt ze zichzelf. Ze is duidelijk in paniek.
"Niks." Zeg ik en doe de deur dicht. Pas als ik zeker weet dat de deur op slot zit loop ik naar de bank en plof neer. Het enige wat ik voel is pijn. Ik voel niet dat er tranen over mijn wangen lopen, en hoor niet dat iemand in paniek op de deur bonkt en mijn naam roept. Het enige wat er is is de pijn. Waarom moest Elianne gaan?
_____________
Ik weet dat het niet zo lang is, maar het is weer een stukje:)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden:)
En geloof me Zayn & Elianne is nog niet voorbij:)
En ik dacht, het vorige deel vind ik nogal voorspelbaar, dus laat ik maar gelijk beginnen met drama:)
En ik plaats vandaag achter elke zin een smiley:)
Dit hoofdstuk is een soort van geïnspireerd op Yesterday - The Beatles:)
Please vote & comment:)
:)
JE LEEST
The Girly Way
Fanfiction~Vervolg op 'The Girly Direction'~ Twijfel. Vriendschap. Muziek. Liefde. Vertrouwen. Alles in een. Kan je het volhouden? Kan je blijven houden? Kan je elkaar vertrouwen zoals je altijd doet?