Chapter 11

80 5 0
                                    

-Michelle p.o.v.-

"Jim!" Roep ik. Hij draait zich om.

"Hey!" Ik loop op hem af. We lopen naar de ontbijtzaal.

"Ik zat te denken, we kunnen natuurlijk ook Love Token doen." Zegt hij. We krijgen allebei een grijns op ons gezicht.

"Met dat-" Begin ik, maar hij onderbreekt me gelijk.

"Ja, ik baal er nog steeds van dat hij dat niet deed bij Live at the Brixton Academy." Ik knik instemmend. We lopen al pratend de zaal binnen en gaan aan een grote tafel zitten. We zitten meestal met veel mensen: Lara, Suzanne en Amber natuurlijk, maar ook The Splash en meestal nog wel wat anderen. Even later komt de rest. Suzanne komt binnen met een bandlid van de band waar zij fan van is.

"Mag ik jullie voorstellen aan Key." Stelt ze hem voor. We begroeten hem allemaal. Hij gaat naast Suzanne zitten. Bijna gelijk legt hij zijn arm op de rand van Suzanne haar stoelleuning. We kijken hem raar aan.

"Zo, dus, eh... Hebben jullie wat?" Vraagt Jermain.

"Nee." Lacht Suzanne. Key fluistert iets in haar oor waardoor ze moet blozen. Ik kijk Amber en Lara aan met een blik van verbazing, om bij hun precies te dezelfde blik te zien. Op dat moment komt er een enorme groep mensen binnen. One Direction moet natuurlijk achter ons gaan zitten. Jim merkt het ook op.

"De code van je telefoon al verandert?" Vraagt hij. Op dit moment weet namelijk iedereen mijn code. Ik schud mijn hoofd. Ik pak mijn telefoon en verander hem.

"1973?" Vraagt hij. Ik kijk hem verbaasd aan.

"Hoe weet je dat?"

"In dat jaar kwam Queen I uit. Die is te makkelijk." Ik zucht. Na nog een paar geprobeerd te hebben en Jim het elke keer weer weet te raden besluit ik om eentje te doen waarvan ik geen geheugen steuntje heb.

"Nu heb je denk ik een code die niet met iets te maken heeft." Zegt hij.

"Je bent hier echt te goed in." Zucht ik.

"Maar nu weet ik hem niet." Antwoordt hij. Key zit ondertussen bijna tegen Suzanne aan. Hij fluistert de hele tijd dingen in haar oor en zijn arm heeft hij om haar schouders gelegd.

"Ik betwijfel toch echt of die twee echt niks hebben." Fluister ik tegen Amber. Ze knikt instemmend.

"Dus wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?" Vraagt Lara aan Suzanne en Key.

"Op het feest, en gisteravond zijn we wat gaan drinken samen." Vertelt Suzanne.

"Dus jullie hebben elkaar nog maar twee keer gezien?" Zegt Steve verbaasd.

"Ja, hoezo?" Vraagt Key.Het is de eerste keer dat hij wat zegt en er ligt gelijk een boze ondertoon onder.

"Jullie zijn gewoon erg close voor vrienden die elkaar nog maat twee keer hebben gezien." Antwoordt Steve.

"Vrienden? Ze zitten nog net niet aan elkaar vast geplakt." Hoor ik Jermain zachtjes mompelen. Ik en Lara schieten in de lach. Iedereen kijkt ons raar aan.

"Wat is er mis met hun?" Hoor ik Key minachtend aan Suzanne vragen.

"Niet veel hoor, er zitten maar een paar steekjes los." Antwoordt Amber. Iedereen schiet in de lach. Als we klaar zijn met ontbijten gaan Jim en ik repeteren.

"Het is dus ook gewoon echt onmogelijk om dit serieus te doen!" Lacht Jim. We proberen Love Token te zingen, alleen het lukt ons niet om serieus te blijven. Er wordt op de deur geklopt.

"Binnen!" Roepen Jim en ik tegelijk. Suzanne komt binnen.

"Hey! Hoe vonden jullie Key?" Vraagt ze. 

"Hebben jullie wat? Jullie leken net een stel." Vraagt Jim.

"Nee, maar hij is echt geweldig! Hij is zo lief en zometeen komt hij weer langs en dan gaan we samen een nummer repeteren. Hebben jullie enig idee welk nummer leuk zou zijn?" Vraagt ze.

"Doe gewoon een koreaans nummer, zou ik zeggen. Kan je koreaans leren." Zeg ik.  Suzanne knikt.

"Dan ga ik maar weer is, nog veel succes!" Roept ze en weg is ze. Ik kijk Jim even aan.

"Ik weet echt nog niet wat ik van die Key moet vinden..."                                                         

The Girly WayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu