Chapter 2.

975 26 4
                                    

-Dok je hodao kroz "Millenium",Harry-evo lice se izobličilo od prijezira nad gomilom koja se trgala da mu se maknu s puta. Iz tijela im je sipio strah i požudna znatiželja.Stoka svi do jednog. Iza tamnih naočala su mu se oči napinjale pri prigušenom svjetlu pa ih je zatvorio. Vid mu je bio toliko loš da se bolje osjećao potpuno slijep. Usredotočio se na sluh i počeo prepoznavati taktove glazbe,izdvajajući iz njih šuštanje koraka,šapate,pričanje. Nije ga bilo briga hoće li se u nešto zaletjeti,bila to stolica,čovjek ili stol jednostavno če ga pregaziti.Jasno je nanjušio Mariusa jer je njegovo tijelo bilo jedino koje nije zaudaralo na paniku.

"Kamo je Borg nestao?" upitao je osjetivši dašak štoka

"Izašao je na zrak.Hvala ti što si došao!" odgovori mu Marius

-Harry se spustio ma stolicu.Gledao je ravno ispred sebe i promatrao ljude kako su postupno popunjavali prazninu kojom je prokročio maločas.Marius je Harry-a gledao kao kralja,gospodara iako je bio dosta stariji od njega osjećao je strahopoštovanje prema njemu.Marius je ispio pivo a zatim dugačko uzdahnio. "Gospodaru..."

"Ako nešto želiš od mene ne počinji tako!" rekao je Harry rastežući riječi .Osjećao je da im se približava konobarica.Naslućivao je velike grudi i golu kožu između ske košulje i mini kratke suknje. "Želite li piće" -polako je upitala.

-Bio je u iskušenju da joj predloži da legne na stol i pusti ga da joj obradi vrat. Ljudska ga krv ne bi dugo održala na životu no sigurno je imala bolji okus od razvodnjenog alkohola.

"Za sad ne" -odgovorio je .Njegov sablašan osmijeh pojačao je njezinu nervozu i istovremeno u njoj potakao požudu.Harry je jednostavno tako djelovao na žene jedan osmijeh i njegova je svaka.Udahno je njezin misris i naglasio ništa od toga. Konobarica je kimnula glavom i izgubila se u gomili kluba. Harry je čuo kako je Marius pročistio grlo. "Hvala ti što si došao."

"To si već rekao."

"Da.Točno.Ti i ja se dugo poznajemo."

"Tako je."

"Borili smo se u mnogim jebeno dobrim bitkama,sasjekli smo Kolide"

-Harry je klimnuo glavom.On se skupa s Mariusom i ostalom četvorice braće borili protiv Kolida bezdušne ljude koji su htjeli istrjebiti zadnje vampire na zemlji no Harry i njegovi ratnici su se uspjeli obraniti.

"Imam jednu ponudu za tebe Harry"

"Dobro,mogao bih je prihvatiti a sad govori"

"Pa ja imam kćer"..Na to se Harry okrenuo "Otkad?"

"Pa već neko vrijeme"

"Tko joj je majka?"

"Ne poznaješ je. Osim toga..pa ona je umrla,mrtva je."

-Mariusova tuga je ispunila prostor oko njega.Oštar miris stare boli širio se kroz smrad ljudskog znoja,alkohola i seksa koji je ispunjavao "Millenium".

"Koliko godina ima?" odsječeno je upitao Harry. Imao je jebeni osjećaj kamo bi to moglo voditi

"Dvadeset pet" odgovori Marius

-Harry je opsovao sebi u bradu "Nemoj me pitati Marius,nemoj me to tražiti.

"Moramo gospodaru,tvoja krv.."

"Nazovi me još jednom tako i začepit ču ti usta.ZAUVIJEK!"

"Ali ne razumiješ,ona je..."

-Marius nije ni dovršio rečenicu,Harry se počeo ustajati.Mariusova ruka zgrabila ga je za podlakticu,a zatim je brzo ispustila.

"Ona je napola čovjek" progovorio je Marius

"Isuse Bože!"- prosikta Harry

"Znači,moguće je da neće preživjeti prijelaz ako prođe kroz njega.Gle,ako joj ti pomogneš imat će barem šansu da preživi.Tvoja krv je toliko jaka da bi povećala vjerojatnost da preživi promjenu kao polutanka,Ne tražim da je uzmeš kao izabranu,ni da je štitiš jer to mogu i sam.Molim te ostali sinovi su mi mrtvi samo mi je ona ostala..A njezina majka je bila ona koju sam istinski volio." - reče Marius

-Da je bila riječ o nekom drugome Harry bi vjerovatno upotrbio svoju omiljenu riječ ODJEBI.Što se njegao ticalo,postojala su samo dva primjerena položaja za čovjeka . Ženka na leđima i mužjak licem nadolje koji više ne diše. No Marius mu je bio prijatelj,kolega ratnik .Kada je ustao,Harry zatvori oči. Preplavila ga je mržnja usmjerena na samoga sebe.No on jednostavno nije bio mužjak koji će pomoći nekoj polutanki,jer nježnost i milost nisu bile njegove osobine.

"Ako je zaista voliš učini joj uslugu i pitaj nekog od moje braće!"

-Te je izašao iz bara nije mu dao ni priliku.Naslonio se na zid od kluba i promatrao ženske koje su radile na svakom kutu Londona.On je prezirao prostitutke ali pošto nije našao svoju izabranu i one su bile dobre.Nedugo zatim je ugledao Mariusa kako izlazi iz kluba i ulazi u svoj BMW X6,jeben auto.Harry je mogao osjetiti nevolju u zraku ali se transportirao kući.

-Zaokupljen planovima,Marius je stavio ključ u bravuu i okrenuo.Iz prve nije uspio te je opet pokušao,onda ga je prožeo osjećaj kao da je čuo odbrojavanje.Bomba,koja je bila pričvršćena na zadnji kraj automobila eksplodirala je.Dok mu je tijelo gorjelo u eksploziji,njegova je posljednja misao bila upućena kćeri koja ga još nije upoznala.I sada više nikada ni neće.

Unexpected LoveWhere stories live. Discover now