- Kako je mogao išta drugo? pomislio je u sebi. Bio je potpuno nemoćan pred njom. "Harry?" " Jer sam morao". odgovorio je istežuć ruke. Srce mu je kucalo sto na sat, instinkti su mu radili punom parom. Čuo je kako joj dah izlazi iz usana, kako joj srce udara i kako joj krv teče žilama. " Zašto?" upitala je. Trebao je otići, trebao ju je ostaviti samu, ali nije moga. " Samo mi reci zašto." "Zbog tebe sam shvatio koliko sam zapravo hladan." S kreveta se ponovno čulo pomicanje. " Svidjelo mi se zagrijavati te" rekla je promuklim glasom " Svidjelo mi se osjećati te." U tijelu mu je proradila mračna glad i požuda. Harry je prestao disati. Čekao je da vidi hoće li ga proći. Dovraga, ta potreba nije vezana samo uz seks. Bila je vezana uz krv. Amandinu krv. Brzo je ustao i udaljio se od nje. Definitivno se mora maknuti od nje. Krenuti na ulicu. Pronaći nekoga za borbu. I morao se nahraniti. Ali ne od Melisse. Ona mu više neće biti potrebna, sada ima Amandu, samo treba pričekati njezin prijelaz.
- " Slušaj moram krenuti, ti noćas budi ovdje." " Ne idi" "Moram" " Zašto?". Otvorio je usta a očnjaci su mu pulsirali, željini krvi. No nisu samo oni bili željni. Napeti ud mu je pulsirao u hlaćama. Bio je razapet između dvije potrebe. Seks i Krv. I to oboje od nje. "Bježiš?" prošaptala je. Bilo je to pitanje ali je sadržavalo i dozu provokacije. " Pazi Amanda" " Zašto?" "Samo što nisam puknuo." Ustala je iz kreveta i prišla mu. Položila je ruku ravno na srce, a drugom ga je obujmila oko prsa.Zarežao je kada se privila uz njega. No barem mu je seksualna potreba zanemarila onu drugu. "Hoćeš li me odbiti?" upitala je sasvim tiho. " Ne želim te iskoristit" rekao je kroz stisnute zube. " Danas, tj. večeras si već dovoljno prošla". Zgrabila ga je za ramena. " Ljuta sam. Zbunjena. Prestrašena. Želim da vodiš ljubav sa mnom sve dok ne budem ništa više osjećala, dok potpuno ne otupim. Ako će itko iokoga iskoristiti, onda ću ja iskoristiti tebe." rekla je u jednom dahu i spustila pogled. "Bože ovo zvuči grozno."
-Vraga zvuči. Bio je više nego spreman dopustiti joj da ga iskoisti. Podignuo joj je bradu kažiprstom. Iako mu je njezin bogat miris govorio što njezino tijelo treba od njega, htio je da joj može jasno vidjeti lice, što ono kaže. "Ne idi". Stvarno nije želio, ali zbog njegove je žeđi za krvlju ona bila u opasnosti. Morala je snažna dočekati promjenu. A on je bio dovoljno žedan da je ispije do dna. Ruka joj je skliznula s njegovog struka. I dotakla mu erekciju. Tijelo mu se divlje trznulo, a zrak mu je naglo ispunio pluća. Njegov se uzdah prolomio po sobi u kojoj je vladala tišina. "Želiš me" rekla je " A ja želim da me uzmeš". Prošla je dlanom duž njegove erekcije. Samo seks. Može zauzdati drugu potrebu. Može. No jeli spreman riskirati njezin život zbog uvjerenosti u vlastitu samokontrolu? "Samo nemoj reći ne, Harry". A onda se podigla na prste i položila usne na njegove. Gotovo je pomislio je i snažno je stisnuo uz sebe.
- Gurnuo joj je jezik u usta i zgrabio joj bokove, snažno se trljajući o njezinu ruku. Njezini uzdasi zadovoljstva još su ga više napalili, i dok su joj se nokti zabijali u njegova leđa, uživao je u sitnim ubodima boli jer je znao da ona uživa isto koliko i on. U tren oka je bila na krevetu i pod njim. Zadigao joj je suknju i skinuo gaćice. Ni bluza ni grudnjak nisu bolje prošli. Poslije će biti vremena za uživanje. Sada je bilo vrijeme za sirovi seks. Dok joj je ustima obrađivao grudi, grubo mu je rukama rastvorila košulju na grudima, Odmaknu se od nje samo toliko koliko je trebalo da otkopča hlače i izbaci nabrekli ud. Zatim joj je povukao ruku oza jednog koljena, povukao joj nogu u zrak i zabio se u njezino tijelo. Čuo je kako je uzdahnula pri njegovom silovitom ulazu, a njezina ga je vrućina zgrabila i pulsirala dok je svršavala. Ukipio se na mjestu, upijajući njezin orgazam, osjećajući kako ga miluje njezna nutrina.
- Tijelom mu je prostrujao nezaustavljivi, posesivan instinkt. S užasom je shvatio da je želi obilježiti. Obilježiti je kao svoju. Želio je da po cijelome tijelu nosu onaj poseban miris zbog kojeg joj se nijedan drugi vampir neće približiti, a ni čovjek. Po kojem će znati kome pripada. Zbog kojeg će imati posljedice ako je samo požele imati. Samo što je znao da nema prava to učiniti. Da nije njegova. Osjetio je kako se umirila pod njim, pa je spustio pogled, "Harry, što ti je?" Napravio je pokret kao da će se izvući iz nje, no ona mu je uzela lice u ruke. "Jesi li dobro?". Zabrinutost u njezinu glasu je bila kap koja je prelila čašu. Tijelo mu se otrgnulo kontroli uma. Prije nego što je stigao razmisliti, prije nego li se stigao zaustaviti, uzdigao se na ruke i počeo ulaziti u nju, uzimajući je svom snagom. Amanda je zgrabila njegova zapešća nastojeći se zadržati na mjestu. Sobom je prostrujao dubok zvuk koji je postajap sve jači i jači. Nije se mogao zaustaviti.
-Usne su mu se odvojile od zuba dok su mu se mišići napinjali,a bokovi udarali o nju. Svršio je silovito, ispunio je dok se zabijao u nju a orgazam mu je trajao i trajao. U jednom trenutku je shvatio da je i ona svršavala usporedno s njim, da se grčevito drže jedno o drugo nastojeći se održati pred naletima strasti. Bilo je to najsavršenije sjedinjenje koje je ikada iskusio. A onda se pretvorilo u noćnu moru. Kada je zadnji drhtaj napustio njegovo tijelo i prešao u njezino, raspukla se ravnoteža njegovih potreba. Žeđ za krvlju je izašla na površinu. jednako snažno kao i požuda. Eto Harry toliko o tvojoj samokontroli. Izbacio je očnjake i krenuo je prema vratu, prema veni tako slasno blizu površine njezine kože. Upravo je trebao zariti zube u nju, no onda se zaustavio, prestravljen pomišlju na ono što je htio učiniti. Odgurnuo se od nje, spotičući se preko kreveta dok nije pao i sletio na guzicu,
- "Harry?" preplašeno je krenula k njemu. "NE!". Glad za njezinom krvi je prejaka. Ako mu se previše približi.... Stenjao je, nastojeći progutati slinu. "Što se dogodilo? Što sam učinila?". Harry je puzao unatrag. Njezin seksualni miris na njegovom je tijelu bio kao bič koji mu je tjerao kontrolu. "Amanda otiđi, molim te". No ona mu se i dalje približavala "Aamanda odlazi, moram..." Nije ga poslušala, te je bila sve bliže njemu. Kvragu zabio se u kauč. " Amanda, makni se odavde, dovraga!!". Iskezio je očnjake i glasno zarikao. "Približi se još malo i ugrist ču te, jel ti jasno!?". Odmah se zaustavila. Zrak između njih zauzela je strava, no onda je zatresla glavom. " Ne bi mi naudio" rekla je s uvjerenjem. "Obuci se. Otiđi gore. Zamoli Josha da te odveze doma. Ja ću poslati nekoga da te štiti." Sada je već dahtao, bol ga je uništavala, gotovo jednako kao i one noći kada je doživio prijelaz, Nikad nije toliko trebao Marissu. Isuse što se s njim događa? " Ne želim otići" bila je uporna "Moraš, Amanda. Poslat ću nekoga da te štiti dok se ja ne vratim." Noge su mu se tresle,a mišići napinjali. Bio je u sukobu sam sa sobom. Um i tjelesne potrebe. Znao je tko će pobjediti ako se uskoro ne makne od njega. "Amanda, molim te boli me, jako me boli. I neznam koliko se dugo još mogu suzdržati." Oklijevala je. A zatim je navukla odjeću. Prišla je vratima i bacila pogled na njega. " Idi." I otišla je.
VOUS LISEZ
Unexpected Love
FanfictionAmanda Bell je sasvim obična normalna 20-to godišnjakinja koja upoznaje 5-oricu momaka koji skrivaju najmračnije tajne..Neočekivano se zaljubi u jednog od njih i tu se njen život mjenja za 100%.. ___________________________________________________...