Chapter 4.

888 27 2
                                    

-Kada se Amanda zaustavila ispred "Milleniuma",mjesti zločina bilo je već živahno. Puno policijskih auta koji su blokirali pristup,te mnoštvo znatiželjnih ljudi. Tijekom svog novinarskog rada naučila je da je u Londonu ubojstvo događaj u kojem može uživati cijeli grad. No dobro,cijeli grad osim jedne osobe  kojoj je pripala uloga umirućeg. Pretpostavljala je da je za žrtvu smrt poprilično osamljeno iskustvo čak i ako je u tom trenutku gledala ubojici u lice. Amanda je zaklonila usta rukavom. Nos joj je ispunio miris spaljenog metala i ostalih miomirisa.

"Hey Amanda" jedan od policajaca pokretom je je pozvao da priđe. "Ako želiš pogledati izbliza,prođi ispod trake". "Hvala,ali zapravo sam došla razgovarati s Alanom,jeli tu negdje?!" Policajac je izvio vrat pogledavaći u gomilu iza sebe,nije ga ugledao možda se vratio u postaju. "Rick jesi li vidio Alana?"

-Paul Connor stupio je pred nju,ušutkavši drugog policajca jednim ODJEBI pogledom,policajac se odmaknu i prepustio je Paulu. "Kakvog li iznenađenja!". Amanda se odmaknula. Gnjavator je bio krupan čovjek,veliko tijelo,dubok glas a o njegovom nastupu da i ne govorim. Bio je samodopadan mislio je da mnoge žene padaju na njegov "šarm".No definitivno nije bio privlačan njoj. No to je vrijedilo za sve muškrace,prezire muški rod. "Onda Bell,što ima?" upitao je Pudy te je ubacio žvakaču u usta. "Trebam Alana,ne zanima me zločin!" odgovorila je pomalo naživcirano "Ma naravno" pozorno ju je pomotrio. Zbog tamnih obrva uvijek je izgledao ljutito. "Hoćeš doči ovamo samo na sekundu?" "Stvarno trebam Alana.."

-Zgrabio joj je ruku čvrstim stiskom "Samo dođi ovamo!" Paul ju je gurnuo u zaklonjeni ugao ulice,dalje od gužve "Koji ti se vrag dogodio s licem?" upitao ju je strogo. Podigla je ruku i prekrila razrezanu usnicu.Mora da je još uvijek u šoku te je potpuno zaboravila na nju. "Ponovit ću pitanje!" rekao je  . "Koji ti se kurac dogodio?"

- "Pa..... " grlo joj se stislo "Ovaj...." u očima su joj se skupile suze,ali ne nesmije zaplakati ne pred gnjavatorom. "Želim razgovarati s Alanom" ovaj put mu je odlučno rekla "Kao što vidiš nije ovdije sad govori!" Paul joj je spriječio put s obije strane tako da nije imala gdje bila je suočena s gnjavatorom. Strah joj je probio grudi "Odbij Paul" odlučno mu je položila ruke na prsa i gurnula ga. Iako ju je on silio da mu kaže nije htjela bila je sigurna samo s Alanom, iako je bilo vruće jutro odjedan put je sunce nestalo pojavili su se oblaci i kiša je počela roskati. "Rick dokazi!" zaderala se k jednom policajcu da uspije spasiti nekakve otiske ili bar nešto. Uvijek ju je zanimao detektivski posao zato je uzela posao novinarke koja piše o kriminalu i ubojstvima iako joj je to zadavalo strah. Ostavila je Ricka da radi svoj posao i požurila u Ulicu Grand da uhvati taksi.

-Kada se Harry okrenuo prema svojoj braći odmah je povratio svoju samokontrolu. "Niall nije mi ništa brate,samo i ja nekad puknem". Svi su se pojavili samo Zayn nije.To i nije nikakvo čudo jer on uvijek kasni. Zayn je bio goleman,nasilan odjeb cijelom svijetu. Bio je to hodajući gad koji je ponekad govorio ali inače je samo psovao to mu je bila jedina komunikacija. Bio je crn,visok predivan muškarac s bradom i dubokim crnim očima ,izgledao je jednako opasno koliko je to zapravi i bio. Sve u svemu Zayn je bio najopasniji od braće. Da je čak i Harry čuvao leđa od vlastitog brata. Iako nisu bili krvno vezani nazivali su se braćom.

-Harry je prekrižio ruke i uputio zabrniut pogled svojoj braći. "Brate ovo nije normalno,što ćemo sada?" upitao je Louis "Kako šta ćemo,pa osvetit ćemo ga" odgovorio je Liam. Liam je bio najpametniji od braće. Uvijek ima hladnu glavu i misli unaprijed. Izgledao je božanstveno,kao nekakav anđeo ali ne bio je jednako opasan kao i ostali.  Harry je zarežao u znak da prestanu s pričom. Ponovo je usmjerio pogled braći ,uzvratili su mu pogled pun poštovanja i čekali da ih usmjeri. "Mariusova smrt smatra se osobnim napadom" rekao je. Harry je izvadio novčanik i mobitel prijašnje ubijenog kolida. "Želi li se netko pobrinuti za ovo" te je bacio u zrak a Louis je uhvatio i predao Liamu koji je uostalom bio stručnjak za kompjutere i slična sranja. 

-Harry je počeo nervozno koračati "Moramo ponovno krenuti u napade!" "Definitivno" zarežao je Niall. Dok je Louis pregledavao novčanik našao je vozačku "Ima vozačku" promrljao je "Provjerit ću adresu" "Lokalna je"-rekao je Louis. "Kako se zove?" odječeno je upitao Harry " "Max Grande" odgovorio je. Liam je opsovao dok je pregledavao mobitel. "Tu nema baš puno sve neka sranja" "Ne zanima me moramo ih što prije naći" rekao je Harry

-Ulazna su se vrata otvorila i Zayn je ušao u kuću. Harry ga je ošinuo pogledom. "Lijepo od tebe što si se pojavio,Z,naporna večer sa ženkama?" "A da mi se skineš s vrata?" Zayn se zaustavio u kutu sobe,dalje od ostalih. Harry je dao naredbu da idu tražiti kolide i da se drže razdvojeno i da mislima pozovu jedan drugoga ako naiđu na nekakv trag. Harry je navukao crnu jaknu te je osjetio kako ga bode omotnica tj. Mariusovo pismo koje mu je Josh uručio. Na prednjoj je strani vidio redak ispisan tintom,za koji je znao da sadrži njegovo ime. Otvorio ju je. Dok je izvlačio papir bež boje,iz omotnice je ispala slika.Podigao ju je,nazirući predivnu crnku. Ženku. Harry je buljio u papir. Slova su se stapala u besmislenu,zamućenu škrabotinu  koju nikako nije mogao odgonetnuti,ma koliko škiljio.

-"Josh" zazvao je. Josh je dojurio istog momenta "Pročitaj ovo".Josh  je uzeo papir i pognuo glavu utonuvši u tišinu. "Naglas!" ledenim ga je glasom upozorio Harry "Ah.Ispričavam se gospodaru" te je pročistio grlo.

~PISMO~

-" Ako još nisam razgovarao s tobom,pitaj Borga za detalje. Avenija Stell 72010,stan 1A. Zove se Amanda Bell. P.S Kuća i Josh su tvoji ako ona ne preživi do odrasle dobi. Žao mi je što je tako brzo završilo. M."

- "Prokletnik" promrljao je Harry

_______________________________________________

Od idučeg nastavka če biti sve više Amarry (Amanda i Harry-prvo palo na pamet),očekujte svašta,nadam se da vam se sviđa.Komentiraj te stvarno me zanimaju vaša mišljenja. Hvala vam od srca  xx

Unexpected LoveWhere stories live. Discover now