Chapter 1.

1.8K 29 3
                                    

-Marius se osvrnuo po klubu,upijajući svaki prizor natrpanih polugolih tijela na plesnom podiju. "Millenium" je večeras bio prepun ženama u koži i muškarcima koji su izgledali kao da su upravo diplomirali nasilne zločine.Marius i njegov prijatelj savršeno su se uklapali,osim jedne sitnice oni jesu zapravo ubojice.

"Znači,stvarno češ to učiniti?" upitao ga je Borg.Marius je pogledao preko niskog stola.Drugi ga je vampir gledao u oči. "Da,hoću!". Borg je vrtio svoju čašu po stolu i smurno se osmjehnuo.Vidjeli su mu se tek vršci očnjaka. "Nisi normalan,M.!" "Tebi je to bar normalno" odgovorio je Marius.

-Borg je nagnuo čašu u znak slaganja. "Ali ovo je nešto sasvim drugačije.Ono što ti želiš jest uzeti nedužnu djevojku koja nema pojma u kog se vraga upušta i njezin prijelaz prepusti nekome kao što je Harry.To je suludo M." "On nije zao,bez obzira kako izgleda on je dobričina i pokaži malo poštovanja prema njemu" - kaže Marius."Poštujem ja njega ali ideja ti nije dobra" Do njihovog stola se došetala polugola konobarica kojoj su sise bile na izvolte ali Mariusu nije bilo do seksa samo je mislio na nju..

"Ona mi je kći,pobogu Borg" .."Ona je polutanka,a znaš što on misli o ljudima M." "Ali ja neću dopustiti da mi još jedno dijete umre,ne dolazi u obzir. Zaista se nadao da će njegova kći biti pošteđena jer ako prođe kroz prijelaz ako preživi i izađe kao vampir iz toga bit če progonjena kao i svi ostali.

"Mariuse i ako prostane,pristat če samo zato što ti duguje a ne zato što to ona želi. " Baš me briga Borg,samo neka pristane." "Što ako ne pristane?" "Razgovarat ču s njom B." " Da baš,kako češ to izvesti,samo češ joj prići i reći -Ej znam da me neznaš ali ja sam ti otac kojeg nikad nisi vidjela,i da pogodi što dobila si jackpot ti si vampir hajmo sad u Disneyland" -posprdno mu je kazao Borg.

"Trenutno te mrzim B." Borg se nagnuo naprijed,a snažna su mu se ramena napela pod crnom kožom u koju je bio odjeven. "Znaš da sam uz tebe stari i da ču se brinuti o njoj" ."Ali nitko nije kao Harry" -odgovori mu Marius. "Da on je prava osoba za nju,imaš pravo a što če ostali reći mislim Niall,Zayn,Liam i Louis?" -upita ga Borg "Nemoj se ti brinuti stari svima ču podjeliti uloge,zaštite nikad dosta"-odgovori mu Marius

-Harry je bio zadnji vampir u svojoj lozi,jedini čistokrvni vampir preostao na planeti iako ga je njegova vrsta smatrala kraljem on je mrzio svoj status.Bilo je gotovo tragično što je upravo on bio najbolja šansa za preživljavanje Mariusove kćeri polutanke.Harry-eva krv tako uzavrela,snažna pomogla bi joj da preživi prijelaz koji bi je zahvatio.Uz iznenadno komešanje u klubu gomila se počela micati praveći put za nešto ili nekoga. "Sranje evo ga"-promrmlajo je Borg,dok je Marius promatrao kako se more ljudi pred njim impresivno miču.

-Harry je bio dva metra čistog seksipila i straha odjevenog u kožu.Kosa mu je bila kovrčava smeđa te se spuštala preko njegovog čela.Široke sunčane naočale skrivale su oči koje nitko nije sigurno htio vidjeti.Ramena su mu bila dvostruku šira nego u većine mužjaka.Zbog svog božanstvenog lica izgledao je kao kralj.Kada je stigao do Mariusa,ovaj je nategnuo čašu s pivom i dobro potegnuo. Svim svojim bićem se nadao da čini pravu stvar...

Amanda Bell podigla je pogled kada joj se urednik naslonio na stol.Oči smu mu se direktno spustile na njen dekolte. "Opet radiš do kasna" -kazao je "Hej Dick" (Ne bi li trebao otići kući svojoj ženi i djeci) -dodala je u sebi.

"Što radiš"-upitao ju je "Evo provjeravam Tonijev članak"-odgovorila mu je bez zanimanja

-Nakon što on nije odustajao da je nekako impresionira njoj nije bilo do šale jer je čula da se u gradu pojavio krijumčar oružjem pošto ne vozi bilo ju je strah..Dick je upita hoće li je odvesti kući kao da joj je pročitao misli ona ga je pristojno odbila.Dick se okrenuo i napustio redakciju.Pošto je i sama bila gotova skupi svoj kaput i krene doma.Dok je gasila svjetla i stubama se spuštala na Ulicu Grand. Vrućina na ulici je bila fizička prepreka koja se postavila između nje i njenog stana iako je bila mrkla noć bilo je nepodnošljivo vruće.Dok je hodala ulicom,promatrala je sumorne,poznate objekte.U tom dijelu ulice Grand su se nalazili barovi,nekakvi klubovi i poneki salon.Kineski restoran i Tax-Mox su bili jedini restorani u ulici.Odmjeravala je udaljenost do kineskog restorana preplavio ju je val nesnosne vrućine.Zrak je bio toliko težak da joj se činilo da udiše vodu.Iako je bila umorna posao joj nije bio glavni krivac svega toga nego je bila na rubu depresije.Živjela je u stani koji joj nije bio posebno drag.Imala je tek nekoliko prijatelja bila je bez dečka i ikakvih izgleda za vezu.Osjetila je da je netko slijedi.Noć je bila mračna no barem je bilo uličnih svjetiljki a tu i tamo bi prošao neki automobil. 

"Imaš lijepu crnu kosu" -rekao je već uhvativši korak s njom "Smijem li je pogladiti?"

-Amanda je znala da se nesmije zaustaviti.Osim toga imala je još pet ulica do kineskog restorana no ipak je posegnula u torbu tražeći suzavac.No nije uspjela dvojica su je zgrabila ona se odupirala.Što je više pokušavala pobjeći oni su joj prijetili da če je ubiti..Uvukli su je u jednu ulicicu. "Sad češ platiti kurvo". Počeli su je svlačiti i dirati no u jednom trenu je osjetila njihovu slabost. "Jebi te se"-viknula im je obojici. Amanda je jurnula niz ulicu,rukama držeći košulju i nije se zaustavila dok nije došla do ulaza u svoju zgradu.Ruke su joj se toliko tresle da je jedva uspjela ugurati ključ u bravu.Tek kad se našla pred ogledalom u kupaonici,shvatila je da joj se niz lice slijevaju suze i da skoro silovana..Skinula je odječu i ušla u tuš pokušavajući isprati svaki trag onih debila koji su joj zamalo upropastili ionako bezvezan život.

Unexpected LoveWhere stories live. Discover now