Chapter 20.

336 27 2
                                    

- Amanda je otišla doma, otuširala se, nahranila mačka i stigla u ured malo poslije podne. Recimo da je radila, nije se uspjevala koncentrirati pa se uglavnom bavila slaganjem papira. Dobila je nalog da otiđe u Ulicu Majestic gdje su nađena dva mrtva ženaka tijela. Želudac joj se zgrčio kad ih je ugledala.. Bile su masakrirane. Nedaj Bože nikome ovakvu smrt.

- Harry je ponovno birao broj. Louis je očito vidio tko ga zove i ne želi se javiti. Prije par dana između Louisa i Harrya je izbila žestoga svađa.. I očito se Harry odlučio prvi ispričati. Mrzio je isprike no ovu je zaista želio obaviti. Jer neće biti nimalo laka. Ponio je mobitel sa sobom u krevet i naslonio se na krevet. Htio je nazvati Amandu samo da joj čuje glas. Jedva da je uspijevao biti odvojen od nje nekoliko sati. Čovječe, stvarno se zatreskao u Amandu. Nije mogao vjerovati što je sve izgovorio dok je vodio ljubav s njom. A onda je zaokružio tu blesavost nazvavši je svojom mirran prije nego što je otišla. Bolje mu je da prizna, da je jebeno zaljubljen u nju. Ali kao da to samo po sebi nije dovoljno šokantno ona je napola čovijek. I uz to je Marousova kći. Ali kako je ne bi obožavao? Tako je jaka, sa snagom volje koja se lako može usporediti s njegovom. Kada mu je zazvonio mobitel, prošao je prstom po ekranu. " Da?" "Imamo problem!". Bio je to Liam. " Upravo sam pročitao novine. Dvije mrtve ženske u Ulici Majestic." " Pa?" " Upao sam u bazu podataka u mrtvačnici, kolidi ne ubijaju ljude a ovima je sažvakan vrat." " Sranje Zayn!" "To i ja mislim. Jebote Harry atalno mu govorimo da se mora primiriti. Moraš razgovarati s njime." " Večeras. Reci svima da najprije dođu ovamo. Pozvat cu ga na red pred svima nama." " Dobar plan. Vidimo se." "Vidimo se onda" Harry je spustio slušalicu. Dovraga netko će morati stati na kraj Zaynu.

- Amanda je imala dogovor s prijateljem iz srednje škole. Ime mu je Carlos i bio joj je prva simpatija al je shvatila da ga nakon nekog vremena može zamisliti samo kao prijatelja. Carlos je zaobišao zgradu i prošao kroz dvorište. Zagradio je lice rukama i pogledao kroz njena klizna vrata. " Isuse, Amanda!!!"

- Tijelo joj je ležalo na podu s licem nadolje, jedna joj je ruka bila ispružena prema naprijed. Noge su joj bile razbacane kao da se grčila u bolovima. " Ne" Carlos je počeo lupati po staklu. Malo se pomaknula kao da ga je čula. Carlos je skinuo cipelu i njome razbio staklo. "Amanda, čuješ li me?" Otvorila je usta. Pomalo ih je micala. No nije ništa uspijela izgovoriti. Carlos nije znao što je te je nazvao hitnu i rekao da misli da se predozirala. " Neee, vodi me Harryu." uspjela je izustiti. " A to je ?" "Samo me vodi.."  "Umrijeti cuu,Carl.. " " " Vraga češ umrijeti." "Avenija Primahill,tamo me vodi!"

- Harry je prekrižio ruke i naslonio se na zid salona. Ostali su stajali oko njega, čekajući da progovori. Louis od trenutka kada je koračao kroz vrata odbijao je povledati Harrya u oči. "Danas imamo dvije točke dnevnog reda." Rekao je zagledao se Louisu u lice. "Teško sam uvrijedio jednog od vas.. S toga nudim Louisu iskup." Louis se u trenutku usredotočio. I braća su bila jednako iznenađena. "Čuj me pred svima Louis .. Tražim oprost pred svima i slobodno me udari." Louis je pognuo glavu. " Ne mogo te udariti Harry." " A i ne možeš mi ni oprostiti, zar ne?" " Ne znam."  Ostali su na tome. Prebacio je pogled na Zayn-a. " Prijeđimo malo na tvoj ljubavni život." Zayn je istupio naprijed. "Ako je itko povalio Maurisovu kcer,bio si to ti, a ne ja!"  U čemu je problem?" Ostali su psovali ispod glasa. Harry je iskezio očnjake  "Ovo nisam čuo Zayn.. ali policija je našla dva mrtva ženska tijela." "O čemu ti to govoriš?" "Ne treba nam takva pozornost" Zayn je imao tupi pogled. Bio je zbunjen. " I kakva tijela?" "Zaboga Z. misliš da će policija samo tako prijeći preko dvije mrtve žene?" Zayn mu je prišao tako blizu da su im se prsa dodirivali. " Ne znam ništa o tome. Ponjuši me. Govorim istinu ". Harry je duboko udahnuo. Osjetio je miris bijesa. Jedini je problem bio u tome što Zayn nije bio samo ubojica crne duše, već i lažljivac. "Predobro te poznajem Zayn, da bih ti povjerovao." Dok je Zayn krenuo prema vratima netko je luđački lupao po ulaznim vratima. Svi su izašli iz salona i zajedno krenuli prema vratima. Harry je bacio pogled na videoekran postavljen na zid. Kada je ugledao Amandu u rukama nekog muškarca zastao mu je dah. Rastvorio je vrata i oteo mu je iz ruku. To je to, pomislio je. Ušla je u prijelaz...

Unexpected LoveWhere stories live. Discover now