Chapter 22.

292 26 0
                                    

- Harry se ustao iz kreveta i odjenuo ciste hlace i crnu majicu. Amanda je cvrsto spavala na boku. Kada joj je prisao i poljubio he, promeskoljila se. "Idem gore", rekao je milujuci joj obraze. "No bit cu u kuci." Kimnula je, usnama mu lagano dodirnula dlan te se ponovno okrenula na bok i usnula. Stavio je maramu, zakljucao vrata na izlasku i popeo se gore. Znao je da se cereka ko budala i da ce ga braca nemilosrdno pilati zbog toga. No bas ga briga. Zarucio se. Mogu ga lijepo poljubiti u dupe.

- Amanda se okrenula na drugu stranu trazeci Harrya, a onda se sjetila da je gore. Ustala se i posla u kupaonicu. Pogledala se u ogledalo. Srcani. Dodirivila je svoje lice, kosu. Nije mogla vijerovati da je to ona. Lijepa Amanda. Malo se opustila.. Nacerila se i pokazala ocnjake. Malo je podigla ruke i pretvorila prste u kandze. Ostala je zbunjena. Zar vampiri imaju kandze? Fora, pomislila je. Od sad ce noc vjestica biti ludnica. Iscetkala je kosu, obukla Harry-ev ogrtac i uputila se prema gore.

Kada je krocila u dnevnu sobu ugledala je Carlosa kako sjedi na fotelji. Carlos je podignuo pogled. "Amanda!" potrcao je k njoj i srdacno je zagrlio. "Jesi li dobro?" "Dobro sam, Carlos. Zaista jesam." Carlos se malo odmaknio i uzeo joj lice u ruke. "Drugacija si , ljepsa si od noci.." "Ljepsa od noci? Carlos sto su ti ovi dali?" "Ne Amanda, zaista jesi." "Znas li gdje je Harry?" slatko ga je upitala. "U blagavaonici je". Krenula je ka njoj.. Cula je zamor, i duboke glasove. U pozadini je svirala nekakva muzika. Chris Brown? Cvrsce je stegnula ogrtac. Vjerojatno bi bilo pametnije da se prije obukla. Cim se pojavila na vratima , svaki je razgovor utihnuo. Glave su se okrenule prema njoj, oci su je promatrale. Boze dragi. Nikad nije vidjela toliko golemih i lijepih muskaraca na jednom mjestu. Napravila je korak unatrag upravo kada je Harry skocio na noge sa svoga mjesta na celu stola. Krenuo je nervozan k njoj. Sigurno je prekinula nekakvo sveto musko druzenje.  No Harry ju je zagrlio cijelim tijelom i zakopao lice u njezinu kosu. "Moja Amanda", sapnuo joj je u uho. "Moja prekrasna Amanda." Odmaknuo se i poljubio je u usta. Amanda se siroko osmjehnula. Njezin muskarac ocito nema problema s javnim iskazivanjem ljubavi. Nagnula je malo glavu i pogledala mu iza leda. Svi su buljili. Nasmijala se. Jos ih nije sve upoznala. "Hoces li me upoznati?" Harry joj je stavio ruku za rame i privukao k sebi. "Ovo su moja braca!", "Nialla si upoznala, ovaj bradati je Louis, s kapom ti je Liam a Zayn ti se vec sam predstavio." Svi su joj se osmjehnuli, osim njega. On je samo gledao. "Gospodo." rekao je Harry " Ovo je Amanda, moja Amanda." Te im je nesto rekao na svom jeziku. Ostali su zaprepasteni, iznenadeni. Ugodno.

- Harry je otisao po hranu, Josh ima par dana slobodno. Odjednom se zaculo glasno skripanje. Sva 4 su ustala i krenula ka Amandi. Prestravila se. Taman je krenula vrisnuti Harry-evo ime kada su se spustili na koljena. Oni se njoj klanjaju? Ostala je sokirana. Cinilo se da cekaju da ona nesto kaze."Hvala vam." rekla je. Podignuli su glave te je gledali s puno postovanja, cak i Zayn. U tom je trenutku usao Harry s hranom. Poslije par trenutaka cak im se i Carlos pridruzio za stolom. Sudbina mu je da bude s njima. Amandin jedini ljudski cuvar. Nakon vecere su se prebacili u salon.. Smijali su se. Cak se i Zayn opustio iako je bio kao i uvijek u svom svijetu. Proslo je pola noci te su vecina napustila salon a ostali su samo Amanda, Carlos i Harry. "Smijem li mu reci?" upitala je Harry-a. "Hajde" "Sto ces mi reci? Da ste svi vi.."  "Vampiri" tiho je rekla Amanda. Carlos se grlato nasmijao. " Da bas. Ajde probaj ponovno, srce". A onda je pocela pricati.. " Ne vjerujem" rekao je Carlos. "Nisam ni ja, pa vidis." Carlos je poceo nervozno setati po salonu. " Otvori usta!" Harry je stao iza njega rezuci.. " U redu je Harry, smiri se" rekla je te otvorila usta. " Carlos je dotakao dva prekrasna ocnjaka. "Pravi su, Carlos. Sve ovo je pravo." rekla je.

- Prolazili su dani i zapravo su ga prihvatili kao jednog od njih. Nije ponestajalo zabave s njime. Najvise se slagao Louisom.. Jer je navijao za nogometni klub koji je zapravo Louisov. Amanda ih je gledala kao svoju dijecu. Ha? Zapravo koliko su stariji od mene, pomislila je. Jos jedna prekrasna vecer provedena s njima, ludacima. Okrenula se i zaspala na kaucu.

- Probudila se u Harry-evom krevetu. Mora da ju je prebacio. Prsa su mu bila uz njezina leda. Ruka mu je bila obavijena oko njezina tijela. Erekcija, teska i vruca naslanjala joj se na bok. Okrenula se prema njemu. Oci su mu bile zatvorene, a disao je polako i duboku. Nasmijesila se, pomislivsi kako je zeli cak i u snu  "Volim te" sapnula je. Kapci su mu se treptajuci otvorili. "Jesi li dobro? Onda je naglo trgnuo ruku kad je shvatio sto mu se desili. "Oprosti.. Ovaj.. Znam nisi jos spremna.. Odmah nakon.. Tek si.. " Stavila mu je prst za usta i uzela mu ruku i usmjerila je medu svoja bedra. "Vise sam no spremna za tebe" rekla je, te mu dlanom uzela debeli ud. Tocno je znala koliko ju zeli a samo ga je milovala. Kada je pomaknuo prste i kliznuo u nju, njezino je tijelo odgovorilo. Svaki poljubac, svako milovanje, svaki dodir jezikom sve je bilo pojacano. Harry je nametnuo spor tempo. Bio je tako njezan s njom, pun ljubavi. Napokon se namjestio nad njezina rastvorena bedra, polako je usao svojim tijelom u njezino.

- Carlos je naglo otvorio oci. Nije u svojoj sobi. O ne sto radi u sobi od Louisa? Njegov novi najbolji frend. Isuse Boze stvarno je puknuo. "Koliko je sati, Carl?" Carl? "Ha, sest." " Odlicno" vampir se okrenuo na drugu stranu. "Nemoj otvarati zavjese jos najmanje dva sata, inace cu te pretvoriti u prah." Carlos se nasmijesio. Bili oni vampiri ili ne, razumio je te tipove. Zato se brzo i sprijateljio s njima. "Smijesis se?" rekao je Louis  "Kako znas?" " Imam dar za osjecaje." "Lou?" "Da?" "U cemu je fora s tetovazama? Mislim svi ih imate osim Nialla?" "Molim te nemoj me sad tlaciti, ispricat cu ti . Ako ne ustanem do osam probudi me, ok?" "Ok". Carlos je zatvorio oci i usnuo.

- Amanda se tusirala, posegnula za rucnikom i opalila novim zarucnickim prstenom po mramornoj ploci. "OOO, ovo stvarno nije dobro.. " Primila se za ruku, da vidi jeli sve u redu. Prsten je bio na mjestu. Nije voljela prstenje. Al ovaj ne zeli nikad skinuti. Morala se osmjehnuti dok se brisala. Harry je bio tako ponosan kad joj je stavljao prsten na ruku. Netko joj je pokucao na vrata od sobe.  "Hej, Amanda? Jesi tz?" nepoznati zenski glas bio je prigusen. Amanda je navukla Harry-ev ogrtac i prisla vratima..

Unexpected LoveWhere stories live. Discover now