'Ten eerste' zeg ik. 'Ik ga iedereen langs met een vraag'. Iedereen knikt en lacht. 'Jordy' zeg ik. 'Hoe gaat nu met jou'. Jordy knikt. 'Vriendin en leuk huisje'. Ik lach. Patrick slaat een arm om Demi heen. 'Jaja dit heb ik een soa gegeven'. Demu rolt met haar ogen. Wij lachend. De humor heeft Patrick nog.
We praten gezellig door en de uren vliegen gewoon voorbij. We hebben het heel erg gezellig maar als ik me bedenk wat ik een keer zei. Ik moet het ze wel vertellen over mijn ouders. Ik merk aan me zelf dat ik minder ga praten en uiteindelijk niks meer ga zeggen.
'Aubrey' zegt Jordy. Ik kijk hem aan. 'Ik zie dat er wat mis is'. Ik blijf hem aankijken. 'Uhm' zeg ik alleen. Ik kijk weg. 'Het gaat over mijn ouders...' begin ik. 'Ja ?' zegt Heather. 'Kort en bot gezegd. Ze zijn dood. Omgekomen in een auto ongeluk'. Iedereen begint te mompelen. Heel mijn hoofd word er gek van. Ik sta op en loop weg. Ik loop naar de keuken. Ik leun tegen het aanrecht aan. Ik zucht diep in en uit. Zuur voel ik opborrelen. Ik gooi alles er uit en het komt in de wasbak. Snel voel ik dat mijn haren vast worden gehouden. Ik hoest flink als alles eruit is. Ik draai om en leun tegen het aanrecht. Jordy staat voor mijn neus. 'Dank je'. Hij glimlacht. 'Sorry'. Ik haal mijn schouders op. '5 maandjes' zeg ik. Jordy loopt naar me toe en gaat door mijn haren. 'Het leek net of het gisteren was , die avond in de club. Dat ik Niels ff een lesje leerde'. Ik lach. 'Paar jaar geleden is die ook in elkaar geslagen door Zayn en Logan' 'Zayn....was toch dood ?'. Ik knik. 'Ja maar voordat die...'. Ik kijk weg. 'Sorry'. Ik zucht. 'Het maakt niet uit'. Jordy draait me om en friemelt wat met mijn haar. 'Je bent mijn beste vriendin , de eerste dag dat ik je leerde kennen en dat ben je nog steeds'. Hij vlecht mijn haar. Dat voel ik. 'We hebben elkaar al een flinke tijd niet gezien , maar geef toe . Onze band...' 'is iets wat niemand anders heeft' zeg ik meteen. Jordy lacht kort. 'Precies'. Ik draai om. Hij trekt wat plukjes uit de vlecht. Hij lacht kort. 'Zoo klaar'. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Dus wie is de vader' hoor ik Luke zeggen. Ik kijk hem aan. Ik lach. 'Al die mensen en Jordy hier is ook mijn beste vriend. Logan is nog steeds de vader'. Luke lacht. 'Was ook grapje tenzij er echt een andere vader is'. Ik lach. 'Nee sukkel'. Luke lacht. 'Je hebt geluk dat ik niet veel kan, anders had je een kieteldood gehad' 'Wow hoor ik daar nou een bedreiging zus ?'. Ik kijk hem vals aan. Jordy rent naar hem toe en gooit hem over zijn schouder. 'Brutaal ding jij. Je lijkt op Aubrey'. Luke lacht. 'Hey luke wat is..' zegt Luna als ze de keuken in komt lopen. 'Juist ik...'. Maar Patrick staat achter haar en tilt haar ook op en gooi haar over haar schouder. Ik moet lachen. 'En nu lieverds'. Luke en Luna zuchten beide. 'Leuk om de jongste te zijn van de broers en zussen'. Ik lach. 'Agh jullie overleven het wel'.
**************************
Ik wil dit boek maar 30 hoofdstukken maken. Maar boek 4 word wel langer. Meer hoofdstukken dan de andere boeken.💁🏼
Little spoiler: in de komende 10 hoofdstukken word Aubrey MISSCHIEN en dan ook HEEL MISSCHIEN ten huwelijk gevraagd😏💍
JE LEEST
THEIR STORY BOOK 3
Teen FictionJBOOK 3 : WHERE ARE THEY NOW Ik zou eerst deel 1&2 lezen ❤️ 5 jaar later..... Verder met het leven van Aubrey en Logan. Na 5 jaar komen ze elkaar weer tegen en gevoelens komen weer terug. ************************************** Er word ook verteld...