H19- 'No fucking way...'

1.3K 58 6
                                    

4 maanden verder

Je ziet mijn buik nu al goed. Ik moet nu nog 5 maanden en 1 week. Het is nu de eerste zomervakantie dag. Jack is van de college en Luna en Luke gaan naar het examenjaar. Ik kom terug van de dokter en de baby is gezond en het word een meisje. Nee geen idee. We willen dat pas weten als hij of zij word geboren.

Maaar goed. We gaan nu lekker op vakantie. Niet te ver vanwege mij. We gaan naar Miami Beach. Lekker een huisje voor ons. Nou ja huis. We gaan met 10 mensen.

Ik heb mij handen op mijn buik. Ik kijk de kamer rond. Ik sta in mijn appartement. Er staan hier koffers. Veel. Hanna is echt geweldig. Ze helpt me met alles en Luna is ook geweldige steun , vrouwelijke steun. Iedereen is steun. Luna en Luke komen aanlopen. 'Zin in ?'. Ze knikken beide.

•••

We komen aan bij het huis en eerlijk voel ik me best schuldig. Ik kan niks maar ik mag niks doen van iedereen. Ik zit hier op de bank te kijken hoe iedereen de spullen uitpakt. Na 10 minuten is iedereen foetsie. Hoe ? 'logan ?' zeg ik. 'Ja' hoor ik hem roepen. 'Waar ben je ?' 'we komen zo terug schat' 'Gaan jullie allemaal weg ?'. Geen reactie. Ik zucht diep. Na 5 minuten hoor ik de deur. 'Hey' zeg ik verbaasd. Ik sta op. Als ik Heather naar binnen zie lopen wil ik hars gillen maar ik hou me in bedwang. Natasja komt ook binnenlopen en daarna Jordy. En daarna Demi en Patrick. 'No fuckig way' zeg ik. Ik loop om de bank heen en loop naar mijn oude vrienden. Ze zien er nog het zelfde uit. 'Wauw' zeg ik. Iedereen is stil alleen in mijn hoofd tel ik af van 3 tot 1 en Natasja en Heather gillen en omhelzen me. Ik lach ook. 'JE BENT ZWANGER' 'HEBBEN WE DE BRUILOFT GEMIST' 'Hey' gilt Demi. Ze duwt Natasja en Heather weg. Haar zilveren zijn er nog steeds alleen het is nu tot haar schouders. Demi kijkt me aan. Er komt een glimlach op haar gezicht. Ze omhelst me. Ze legt een hand op mijn buik. 'Hmmm. Boy or a girl' 'No idea' zeg ik glimlachend. Jordy doet zijn shirt omhoog en gaat met zijn hand , wonderbaarlijke, gespierde buik. 'Ik ben ook zwanger'. Patrick tikt ook zijn shirt op en doet het zelfde. 'Ja ik ook man'. We lachen allemaal. Ik krijg van iedereen een knuffel. We ploffen neer op de bank. Dit word veel bijpraten....

**********************

Lol the old squad is back togethuuur😂💁🏼

THEIR STORY BOOK 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu