Ik bekijk me zelf in de spiegel.
Dat dit echt gebeurd. Mijn jurk is wat lossee vanwege mijn buik. Maar toch is de jurk mooi. Mijn haar is gekruld en mijn make-up is prachtig. Ik leg mijn handen op mijn buik. 'Ik kan niet wachten tot dat je er bent' fluister ik. Ik glimlach. Helaas kan mijn pa me niet naar het altaar brengen. Maar Dylan zal me brengen. Ik bekijk mijn ketting. Ik pak het vast. 'Ik wou dat je hier kon zijn lieverd'. Ik mis Carly zo erg. Er word op de deur geklopt. Dylan komt binnen. Ik wil huilen. Het is twee weken geleden dat Carly ons heeft verlaten. 'Niet gaan huilen. Ik weet dat dit een mooie dag is' 'Nee broer'. Ik laat mijn ketting los. 'Het is Carly'. Dylan zucht diep en slikt. 'Zus. Dit is je dag. Carly die zou willen dat je niet te veel zorgen zou maken en gaat genieten van deze dag'. Ik knik. Dylan loopt naar me toe en geeft me een lange kus op mijn voorhoofd. 'Ik hou van je zusje' 'ik ook altijd van jou grote broer'. Ik pak zijn arm vast. We lopen de kamer uit en moeten eerst door de gang lopen. Oppeens word ik zenuwachtig. Ik pak de arm van Dylan steviger vast. Nu begint alles weer. We komen bij de grote deur aan. 'Klaar?'. Ik knik. Dylan opent de deur en iedereen gaat staan en muziek klinkt. Ik zuchr diep. Logan zie ik staan. Luna staat er met een grote glimlach en Luke ook. We lopen stap voor stap naar een nieuw begin. Ik kijk naar de grond. De stem van Carly blijft rondgaan in mijn hoofd. Ik glimlach. Als ik bij Logan ben kijk ik hem aan en glimlach. Hij glimlacht ook. De man begint te praten maar het is een beetje vaag voor me.
'Logan neemt je Aubrey tot je vrouw' 'Ja ik wil'
'Aubrey neem jij Logan tot je man'. Ik glimlach en kijk in de twinkelde prachtige bruine ogen van Logan. 'Ja ik wil' 'Dan verklaar ik jullie nu tot man en vrouw. Jullie mogen ...'. Logan trekt me naar zich toe en houdt zijn handen bij mijn wangen. 'De bruid kussen. Met alle plezier'. Hij kust me. Ja sorry de ringen hebben we gedaan. De beloftes ook maar eerlijk. Mijn gedachte was ergens anders. Ik kijk Logan aan. 'Aubrey Bradley' 'Daar gaat mijn achternaam' zeg ik grijnzend. Logan lacht en kust me weer. De mensen juichen en Luna hoor je er bovenuit gillen. Ik lach ook.
En wat ik al zei....een nieuw begin. Getrouwd en krijg een kind.
Little thing:
Het word een meisje , ik moest het weten. Logan weet het nog niet, dus ssst ;)
******************
JE LEEST
THEIR STORY BOOK 3
Fiksi RemajaJBOOK 3 : WHERE ARE THEY NOW Ik zou eerst deel 1&2 lezen ❤️ 5 jaar later..... Verder met het leven van Aubrey en Logan. Na 5 jaar komen ze elkaar weer tegen en gevoelens komen weer terug. ************************************** Er word ook verteld...