H15-"ik ben niet de enigste meisje meer"

1.3K 62 2
                                    

Terug in New York. Begravenis gehad. Zwaar ging het. Jack heeft besloten om op de college te wonen zodat Luna en Luke naar mij kunnen.

Als we bij mij aankomen kijken ze verbaasd rond. 'Jullie hebben een eigen kamer' zeg ik. Ze knikken en glimlachen. 'We leren elkaar beter kennen , okay ?' zeg ik zacht. 'Ja natuurlijk' zegt Luna. 'Ik ben niet het enigste meisje meer'. Ik lach. 'Maar dank je wel dat je de ouderschap wilt nemen over ons'. Ik glimlach. 'Ik heb altijd een zwak punt gehad voor familie en vrienden. Mijn beste vriend was 5 jaar geleden overleden. Ik was gebroken maar sinds een paar weken weet ik dat hij nog leeft'. Luna en Luke kijken elkaar verbaasd aan. Ik lach. 'Ja dat had ik ook maar ik laat jullie je kamers zien'. Ik loop door de gang. Ik open de deur van Jack. 'Dit was de kamer van Jack , nu is die van jou Luke'. Luke stapt naar binnen en kijkt rondt. Ik loop verder naar de logeerkamer. Ik open de deur. 'Dit was de logeerkamer maar we zullen hem binnenkort verbouwen' 'Aubrey' zegt Luna als ze haar spullen op het bed heeft gelegd. 'Ja ?' 'en je kindje dan. Ik ben nu al eigenlijk tante '. Ik knik. 'Dat klopt maar Jack en Dylan zullen morgen langs komen , met het avond eten. Het word een groot etentje'. Ze glimlacht en knikt. 'Gaat het met je ?' zeg ik. Ze knikt. Ik glimlach. 'Mag ik je iets laten zien'. Ze knikt. 'Volg mij maar'. Ik loop de inloop kast. 'In dat hoekje zijn kleren van vroeger toen ik op college zat. Die mag je best aan' 'Echt ?'. Ik knik. 'Omg'
zegt ze blij. 'Morgen moeten jullie al naar school toe , het spijt me'. Ik lach. 'Maakt niet uit. Beter dan hier zitten. Niks verkeerds ofzo'. Ik lach. 'Nee ik begrijp het' 'Breng je ons morgen of'. Ik knik. 'Mensen gaam wel comentaar op mij geven' 'Als in slechte commentaar?' 'nee ik ben de eigennaar van een groot modebedrijf , heb ook mijn eigen kledinglijn in Europa. Mijn schoonmoeder was eerst de eigennaar' 'wow' zegt Luna. Ik lach. 'En Dylan is agent en Jack zit op college'. Luna knikt. 'Morgen haalt Lissane jullie op en dan brengt ze naar mijn werk , half uurtje wachten en dan gaan we naar huis en koken'. Luna glimlacht blij. 'Wat is er ?' zeg ik lachend. 'Ik ben blij. Zulke luxe'. Ik lach. 'Het komt van pas toch' 'LUNA' roept Luke. 'Wat ?' 'Kom mee spelen. Ik speel Black Ops 2 ' 'Omg kom erraan' en Luna is weg. Ik glimlach. Die twee zijn close en dat is goed. Ik loop de kast uit. Ik loop naar de keuken. Ik kijk in de koelkast. Boodschappen gedaan toen ik naar huis ging. Ik ga denk nasi maken met kip en groenten. Ik maak het eten klaar en leg het op een bord. Ik vindt dat ze best in de kamer mogen eten. Deze ene keer. Ik breng twee borden naar de kamer van Luke. Luna ligt op het bed en Luke tegen het bed. Luke zet het op pauze. 'Hey' zegt hij blij. 'Als jullie willen eten' 'We komen' zegt Luna. 'Je mag alleen deze keer hier eten' zeg ik lachend. 'Nee we komen wel daar'. Ze staan op en lopen langs me en pakken ook het bord. 'Uhm okay' zeg ik lachend. Ik ga terug naar de woonkamer. Ze zitten aan de eettafel. 'Kom je ook' 'Oh uh ja hoor'. Ik loop naar de keuken en pak ook mijn bord. Wat zijn ze..lief ? Nou Aubrey , het word erger dus wees voorbereid . Ik loop terug en ga aan het hoofd zitten. 'Is er nog kip over' zegt Luke. Ik knik. 'Late night snack'. Ik lach. 'Wel optijd gaan slapen, 8 uur moeten we vertrekken'. Hij knikt. Luna eet in stilte. 'Is het lekker ?'. Ze knikt. 'Vinden jullie dit niet erg' zeg ik. 'Wat ?' 'nou New York. Mij. Dit huis' 'Nee' zeggen Luna en Luke tegelijk. 'Maar waarschijnlijk blijft het niet zo chill' zegt Luke. Ik lach. 'Ik zal mijn best doen'.

THEIR STORY BOOK 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu