●○I

503 50 66
                                    

Tavsiye : Müzik esliğinde okuyunuz ^^

" Bundan 7 yıl önceydi arkadaşım İsa'nın yüzünden gayri meşru işler yapan, gençleri zehirleyen, ellerine silah tutuşturan, çeteleştiren bir yapılanmayla tanıştım. Bilgisayar mühendisliğini kazandığım halde gidememiştim, babamı 7 yaşında kaybettim,abim çalışıp hem ailemizi geçindiriyor hemde beni okutuyordu, o benim hep okumamı istedi ama ben üniversiteye gitmedim, kendime sindiremedim eve para getirmek istedim ve kendimi bir suç bataklığında batmış halde buldum. Tecilimi bozdurmaya gittiğimde "Epilepsi hastası olduğunuz yüzünden askere gitmenize izin verilmemektedir " sözlerini duyduğumda başım yerde çıktım odadan, yapmayı çok istediğim askerliği bile yapamamıştım.

(Leyla Selim'in kolları arasında büzülmüş onu sükût içinde dinliyordu ,ellerini sımsıkı tutmuş, başı omzuna yatık bir halde denizin ıssızlığını izliyordu)

Selim kendini toparlayarak devam etti,

Elime silah tutuşturup sinek denen birisini vurmamı söyledi Latif. Aileme büyük katkıda bulunacak miktarda bir para teklif etti, küçük bir pay önceden verdi, adamı vurduktan sonra da tamamını alacaktım. İki el ateş edicektim bir kurşun bacağına, bir kurşun gövdesine. Sonra da paramı almaya gidecektim. Adam kuytu köşede bir kafeden çıktı ,arabadan indim ellerim titriyordu, tetiğe basamadım. İsa arabanın içinden sesleniyor bir an önce bitirmemi söylüyordu, ama ben yapamadım. İsa arabadan indi ve adama üç el ateş etti, sonra beni beklemeden aniden gitti! Boğazıma ihanetin lokmaları takılmıştı Leyla! Tenimde ihanetin hissini duyuyordum , damaklarımda ihanetin tadı kaldı, sırtıma saplanan hançeri hissettim...

Ondan sonraki günlerde hücrenin,nezaletin soğuğunda buz tutulmuş hislerimle, kaybolmuş düşlerimle baş başaydım.

Bütün suç üzerime devrilmiş, altında geleceğim ve ümitlerim kalmıştı..."

Delikanlının bu trajedik ve acılı hikayesini dinlerken içi iyice daralan kız , yutkunarak sözünü kesti " Selim... Özür dilerim Sana bu olanları hatırlattığım için"

Delikanlı kızın ona acıdığını düşünüyordu. Gerçek anlamda da acınacak durumdaydı yetim büyümüş, işlemediği bir suç için 6 yıl hapis cezası almış ,cezası bittikten sonra elini onca insanın kanına bulayarak suç bataklığın içine batmış , kimine göre bir katil Leyla'ya göre kaderin kötü oyunlar oynadığı bir genç adam.

- Bana kaderin verdiği en güzel hediyesin Leyla

Delikanlının kolları arasında cansız bir beden gibi duran Leyla aşkın sıcaklığını hissediyordu. Ne olursa olsun umursamıyor sadece o anın tadını çıkarmayı istiyordu. Saatler, günler ,yıllar geçse istiyordu aşık olduğu genç adamın kolları arasında. Gözlerine ilk baktığında ki o ışığı , tenine ilk yaklaştığında ki o tutkuyu duyuyordu gönlünün ücra köşelerinde. " Selim beni hiç bırakma. Tüm zorluklara beraber karşı koyalım. Seni hep sevmek istiyorum. "

Gökyüzünde mutluluk, aşk havası esiyor , martılar yücelere doğru kanat çırpıyordu. Yan taraftan çocuk sesleri geliyor, simitçinin bağırışları yankılanıyordu. Delikanlı kızın gözlerine kilitlenmiş bir halde " Seni hiç bırakmayacağım Leyla..."
Silah sesleri duyuldu Leyla'nın beyaz giysisi kana boyanmış bir haldeydi . Selim ise omzundan yaralanmıştı, bir el daha ateş edecekken , Alper simitçinin vücudunu delik deşik etti.

Selim gözleri açık kalmış Leyla'ya bakıyordu, hemen Alper'e arabaya koşmasını söyledi. Leyla'yı kucaklayarak arabaya götürüyordu, omzundaki kurşun yarası acı bile vermiyordu. Beyaz gömleği baştan aşağı kan olmuştu, sürekli sayıklıyordu " Bir şey olmayacak Leyla! Bir şey olmayacak ,korkma ben yanındayım. "

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

GENÇ DAYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin