SONUM OLACAKSIN

2.1K 33 3
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birde diyorlar ki "Sonum olacaksın". Bu kadar basit mi be, sen nereden bileceksin ki. Kader işte yazılmamışsa ne yapsan da olmuyor.

Her yolu denedim, Bir ölmediğim kaldı. Olmadı, Yürüyemedik beraber sonsuzluğa.

Daha ne kadar sevebilirdim ki seni. Sevdamın efsane olması için ölmem mi gerekirdi. Seni yaşamak varken ömrümün her anında, Ölüm neyin kanıtı olacaktı çözemedim hala.

Şimdi aynı dünyanın iki farklı hikayesi olduk seninle. Sen mutlu başlangıçlarınla o canım pahasına kıskandığım gülümsemelerini Saçarken hayata, Ben, yokluğunun en derin, en karanlık noktasında seni düşlüyorum hala. Ne yapmak gelir ki insanın yüreğinden, beklerken bu kadar büyük bir sevdayla.

Hangi yüreğin gözü aldı gözlerini benden. Hangi yalana sevdam dedin sen. Sevebildi mi dokunmaya kıyamadığım saçlarını benim kadar o sevdamın katili. Peki ya sıcaklığında kavrulduğum ellerini can bilebilir mi benim gibi.

Anlatamadım ya sana sevdamı deliler gibi. Gittin ya sanki hiç sevmemiş gibi. Söylesene nasıl gitme diyebilirdim Yüreğime saplarken hançeri.

Severken terk etmek ne zaman kolay oldu bu kadar. Yalan mıydı yoksa dudaklarından dökülen o sevdalı mısralar. Ne zaman oyun oldu yüreksiz bedenlere, yüreklerden dökülen bu sevdalar. Hangi yalanının yüzünden kurudu, gözlerimden dökülen şu yaşlar.

Giderken benden geriye ne bıraktın. Ya da beni benden almışken bu denli, gitmeyi seçtin madem Neden bir parçada olsa geride bir ben bırakmadın. Aradığın ben değildim madem, Neden ömrümün her zerresini işgalin altına aldın. Bir ahım var senden arda kalan, Onu da alsaydın ya, belki sana bağlı kalmazdım o zaman.

Hangi sevda sözcüğü anlatabilirdi ki bende ki seni. Hangi aşk olabilmiş, yüreğimde ki kadar derin bir duygu. Ya da hangi aşık sevebilir seni benim sevdiğim kadar. Sen bu sorularımın hepsinin mi cevabını buldun da gittin peki.

Ah be sevda nedir bilmeyen sevdiğim. Tek tek düğümledin boğazıma kelimeleri. Daha ne söylesem boş biliyorum. Görelim bakalım kaç gece daha yaşayabilecek sevgini.

Yüreğim soldu, arda kalan acıları yaşıyorum ben yokluğunda. Yine de mutlu olmanı istiyorum gittiğin o kollarda. Yarım bıraktığın sevdayı, becerebileceksen aramızda ki o üçüncü şahısla tamamla. Ben yaşayabilirim bana bıraktığın acı hatıralarla.

Senden kalan yalnızca acılar oldu bana. Eğer yüreğinde benden bir şeyler kaldıysa yok et hepsini bir an önce. Çünkü ben seni de kül ettim yanan yüreğimin içinde. Olur ya, bir gün dönmeyi aklından bile geçirme. Çünkü ben olmayacağım bıraktığın yerde. Benden eser kalmadı sayende. Bir ben var benim içimde, birde yalan bir hayat gülüşlerimde.

Seni de geride bıraktım, geçmişimi de. Yer yok artık sana gözyaşlarımda bile. Bırak onlar desinler "sonum olacaksın" diye birbirlerine Biz biliyoruz nasıl olsa,

Asıl sonum olacaksın diyenler öldürülüyor yüreklerde...

İKİ SATIR AYRILIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin