Hala hazmedemiyorum yaşadıklarımı, birlikte yaşadığımız o güzel anıları unutamıyorum. Tanıştığımız anı, seni sevdiğim anı, ayrıldığımız anı unutamıyorum.
Hani tanışmıştık ya arkadaş olmuştuk seninle, birbirimize şakalar yapardık, konuşurken kıpkırmızı olurduk ikimizde, hani gözlerimiz parıldardı birlikteyken, hep gülümserdin bana. Hani bir gün sınıfta, cam kenarında tek başıma müzik dinlerken gelmiştin yanıma ve bana "Bugün benim doğum günüm biliyor musun?" diye sormuştun. Kimsenin doğum gününü hatırlamadığını söylemiştin. Ve ben seninle birlikte üzülmüştüm.
Hani doğum günün olduğunu öğrenince küçük bir hediye hazırlamıştım sana ve yine aynı camın kenarında o hediyeyi vermiştim. Hani şaşırmıştın, utanmıştın, yine kıpkırmızı olmuştuk. Bana teşekkür etmiştin ya hani. İşte o zaman olmuştu ne olduysa utancından kızarmış gül yüzüne mi yoksa bakışlarında cennet gördüğüm gözlerine mi bilemedim ama içim ısındı işte sana. Sevdim bir anda kusura bakma.
Hani beni göz göre göre aldatmıştın. Bana hiç acımadan, hiç düşünmeden beni o kahreden ateşe atmıştın. Tamam, oldu, sevdik birbirimizi derken olacak iş mi bu yaptığın şimdi.
Şu saatten sonra ne söylesem anlamsız biliyorum. Bitti işte bu güzel rüya. Kalan bir kaç fotoğraf sadece. Yalan mutluluklarımızı anlatan birkaç hatıra. Sana bu dizeleri yazıyor olmak istemezdim. Bu satırları yazmak değil de, ellerini sımsıkı tutuyor olmak isterdim. Hala o güzel rüyada olmak isterdim. Olmadı, olamadı ne yazık ki.
Benim sana olan aşkım kaybeden oldu. Aşkımın gücü hainliğini ezemedi. Kazanan sen oldun, ben kaybedenim. Ödülün belli git istediğin kişiyle birlikte ol. Yak bu aciz yüreğimi, acı çektir bana.
Merak etme bir şey olmaz bana, alıştım sayende yanmaya, ağlamaya. Ben acılardan daha güçlüyüm. Yıkılmadım bu güne kadar, daha da yıkılmam.
Sen git ona aynı acıyı oda çeksin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ SATIR AYRILIK
PoesíaGitmek miydi marifet olan, yoksa kalmak mı?Beni bırak da, aklımdaki her zerrenin seni uykundan uyandıracağını da mı düşünmedin. Sana ait ne varsa silmek istiyorum. Aklım başka yüreğim başka.. Yapamıyorum. Sen karışmışsın yüreğime,sen olmuş orası, se...