Po paru minutach przyszły wszyscy moi goście. Każdy wybrał swój materac i miejsce na torbę a ja między czasie wyszłam na ogródek puścić Ninę na parę minut żeby się załatwiła. Gdy tylko skoczyła podlewać krzaczki, zabrałam ja na ręce i dopiero puściłam na górze. Wszystkie były gotowe na dzisiejszą noc... Zaczęliśmy od paznokci oraz o plotkach z naszej szkoły i z kariery gwiazd z innych Państw. Gdy skończyliśmy robiliśmy sobie włosy. W tym momencie włączyła się głośna muzyka i zaczęliśmy się śmiać jak nagle zaczęło grać disco polo. Komuś chyba tak bardzo to przeszkadzało ze odrazu przyłączyli. Każda nas juz była prawie gotowa, ale jak zawsze zapomnieliśmy o najważniejszym, czyli o ciuchach!
Postanowiłam zabrać ten zestaw.Taki zwykły bo idziemy tylko na miasto. Kiedy wychodzimy z domu ktoś mnie złapał:
-Rosie odsłon mi oczy bo jak nie to kurwa pożałujesz!!-Nie lubię jak dziewczyny mi tak robią bo to takie głupie.
-Jaka Rosie, tylko Luke... Co ja Ci takiego zrobiłem?-Uśmiechnął się od ucha do ucha czego widziałam jego dołeczki.
-Nic.
-Okres? -Dziewczyny juz powoli szli w stronę pizzerii.
-Nie.- przewróciłam oczami.
-Ziom nie graj nie dostępnej bo ty do niej nie pasujesz. Niall ci zabronił być co nie? - Dziewczyny ochodziły coraz dalej.
- Masz telefon? - kiwnął mi głową - No to napisz mi za 15 min, ok ?
Przytuliłam go i każdy poszedł w inną stronę.
Dobiegłam do dziewczyn zdychana ale nie narzekam. Zamówiliśmy "GIGA" pizze i zaczął mi wibrować telefon. Aż tak szybko minęło te 15 min?Od Harry : Szukam was ale nie umiem znaleźć? 😂☺😅
Do Harry : wiesz gdzie jest ta włoska pizzeria Awido ? ? To my tam 😂😂😂
Od Harry : za 15 min będę 💖😘- No to dziewczyny będziemy mieli towarzysza...