Kapitola 4.

26 2 0
                                    

Vyděšeně jsem se podívala na otevřené dveře. Nečekala jsem je tady ještě, protože na pracích měli být až skoro do večera. Tomáš na tom byl ale trochu jinak, v pozadí šlo slyšet jen jeho držení smíchu. Mamka,, Asi ruším, tak promiň". Řekla zaraženě a zavřela dveře. Jakmile se zabouchli, Thomas se začal smát a já se na něj jen vražedně podívala. Co si teď o mě mamka musí myslet, když ví, že mám Aidna a ještě k tomu jsem se málem vyspala s člověkem, kterého znám teprve den. Rychle jsem se zvedla, posbírala oblečení a oblékla se. Thomas asi pak pochopil, že by se hodilo jít domů, a tak začal pobírat své oblečení a odcházel.,,Příště to dokončíme" se smíchem se na mě podíval a odešel. Já si jen sedla na postel, vzala do ruky telefon a šla si pustit na uklidnění písničky a videa.

Asi po půl hodině mamka přišla za mnou do pokoje. ,,Mami nechci se o tom bavit" řekla jsem a mamka přikývla. ,,Já.. Před tím jsem ti chtěla jen říct, že jsem našla práci a to u taťky v práci. Děláme spolu v kanceláři. No až se ti bude chtít víc povídat, přijdi." řekla trochu sklesle a zavřela dveře.
Nevěděla jsem, co si o celém dnešku mám myslet. Myslel to Thom vážně? Nebo to byl jen nějaký jeho úlet? A zároveň mi došlo, že Aiden a já a Thomas, to by asi nefungovalo. S někým z nich to musí stejně skončit. Proč je to všechno tak zamotaný a tak narychlo.

*         *        o týden později *          *

Po týdnu jsem to s Aidnem ukončila, i když mě to stálo dost sil, ale očividně i tak se ani Thomas neozval. Tomyho jsem ani za ten týden neviděla. Když už jsem se kvůli němu vzdala Aidna, rozhodla jsem se jít za ním domů. Sešla jsem po skleněných schodech směrem k Tomovi domů. Zazvonila jsem. ,,Ee. Je Thomas doma?" zeptala jsem se hlasu za sluchátkem. ,,Ano" odpověděla nejspíš jeho mamka a otevřela mi. ,,Je v pokoji" usmála se a úkázala mi směr pokoje. Otevřela jsem dveře. Porozhlédla jsem se po pokoji. Ležel na posteli. Bohužel tam nebyl sám. Líbal se s nějakou brunetou. Jakmile mě uviděl přestali a Tomy šel rychle směrem ke mě. Já jen utekla s brekem domů. Zabouchla jsem za sebou dveře od pokoje a šla si sednout na sedačku u okna. Sledovala jsem, jak Tomy vyhazuje neznámou brunetu a jde směrem k našemu domu. Nechtěla jsem poslouchat jeho výmluvy, chtěla jsem teď být prostě sama. Samozřejmě mi to nikdo nedopřál a tak Thomas přišel do mého pokoje. Sedl si za mnou a pozvedl mi hlavu. Koukla jsem se na něj a vší silou, co mi ještě zbyla ,jsem mu dala facku. ,, Promiň" řekl sklesle a zabožil oči do sedačky. ,,Jo jasně. Promiň. To si myslíš, že prostý promiň tomu pomůže? Kvůli tobě jsem se rozešla s mým klukem a ty. Ty se tam zatím cucmáš s nějakou holkou." naštvaně jsem to řekla.,,  Ty jsi měla kluka? A ten rozchod, to jen kvůli mě?". Mlčela jsem. ,,Já.. Já myslel, že tam to nic neznamenalo." Začala mě téct slza po tváři. Palcem ji utřel a podíval se na mě. ,,Vím, že teď budu znít asi jako blázen, ale když jsem tě poprvé uviděl, chtěl jsem tě strašně moc a rychle poznat. Když si pak ale utekla domů, nevěděl jsem co si myslet, až do dalšího dne. To se trochu.. No.Nepovedlo (cítila jsem v jeho slovách trochu smíchu). A potom, když ses mi neozvala jsem myslel, že to nic nebylo. Já nevěděl ani že máš kluka. Nebo... Spíš si měla.. A strašně se ti omlouvám." Podívala jsem se na něj. Chcíli bylo ticho, ale pak jsem ho silně objala. A fakt silně, takže to nečekal a svalili jsme se oba na zem. ,,Jsi v pohodě" zasmál se. ,,Jo,měla jsem měkký přistání" řekla jsem a konečně jsem se i trochu po celém týdnu usmála. Thom si sedl a začal mě líbat. Nechápu, že i z hádky dokáže udělat tohle. Pak jsem se odtrhla. ,,Kdo byla ta holka?".
,,No, vážně to chceš vědět?".
,,Máš pravdu, asi ne". Stoupla  jsem si a koukla jsem se na něj.
,,A co dostanu za omluvu?"
,, Co třeba tohle." Vstal ze země a šel za mnou. Přitlačil mě ke zdi a začal mě líbat. Jeho ruka jemně stiskla můj zadek. Skočila jsem mu kolem pasu a on nás přesunul na postel. Rychle mi strhl tričko a kalhoty. Nechtěla jsem, aby vše rozhodoval jen on a tak jsem ho přetočila na zada. Rukou jsem mu zajela pod tričko ,které jsem hned zahodila. Moje ruka poté zabloudila do jeho kalhot. Asi to nechtěl uspěchat, a tak chytl moji ruku, vytáhl ji a zase jsme si vyměnili pozice. Moje ruce dal nad mou hlavu a líbal mě na krku, chvíli se zastavil o trochu níž a pak šel až k mojím kalhotkám. Odhrnul je na stranu a pomalu do mě vnikl.

*                        *                 *
Když jsme se vydýchali, chvíli jsme si povídali, a já nabídla Tomovi, ať u nás spí. Souhlasil. Byl už ale skoro večer a tak jsem se šla umýt. Rodiče dnes měli přijet trochu později, a proto jsme byli doma sami. Zavřela jsem se do mojí koupelny, zapla vodu a šla se umýt. ,,Můžu se přidat?" řekl hlas za dveřmi a já řekla, ať vejde. Thomas si za mnou lehl do vody a asi hodinu jsme strávili ve vaně. Jakmile jsem oba vylezli, šli jsme si lehnout a zapli jsme si film. Nečekala jsem, že dnešek skončí takhle, ale co víc jsem si asi mohla přát. Thomas je fakt úžasnej.

Doufám, že tam není moc překlepů, je to jeden z nejdelších dílů, tak doufám, že to oceníte. Zítra pokračujem!)

X Michelle X

FairKde žijí příběhy. Začni objevovat