Kapitola 21.

16 1 0
                                    

Po koupeli jsem přišla do pokoje, kde už Nick seděl na židli a byl na mobilu. Když mě spatřil, jeho oči zůstali na mě a telefon odložil. Přišel ke mě a chytil mě za ruce.
,,Nepůjdeme se někam projít?" usmál se. Jeho hnědé oči čekali na moji odpověď.
,,A kam?" ruce jsem mu propletla a nevěděla jsem, co zase vymyslel.
,,Půjdeme? Neptej se kam prostě jo nebo ne" zasmál se a čekal.
,,Nó tak dobře" řekla jsem trochu otráveně. V tom mě Nicolas vzal do náruče a běžel se mnou ven. Celkem jsem se divila, že mu neupadly uši, když jsem tak křičela a zároveň se smála.
,,Zadrž dech" zasmál se hodil mě do bazénu.
,,Což" přerušil mě pád do vody. Jakmile jsem se vynořila, Nick se jen smál a já mu natáhla ruku, aby mi pomohl ven. Samozřejmě mě chytil a já ho stáhla k sobě. V bazéně jsme si hráli jako malé děti.

***

Dopoledne mě Nick odvezl domů a já hned jak odjel, šla za Thomasem. Když mě viděl radostí mě objal.
,,Co tady děláš?" usmál se a ukázal mi ať se posadím. To jsem taky udělala a odpověděla.
,,No překvapivě jdu za tebou" zasmála jsem se.
,,Chybíš mi" řekli jsme oba zároveň a já nechápavě zvedla oči.
,,Taky to tak mám. Včera jsem byl za tebou, ale nebyla jsi doma." trochu skleslým hlasem řekl a já se dívala do země. Nemohla jsem se mu podívat do těch jeho zářivě modrých očí.
,,Co s náma bude teď?"
Po chvíli ticha jsem řekla.
,,Asi.. Asi by jsme měli být jen kamarádi." pevně jsem ho objala a nepustila.
,,Pokud tohle dělají kamarádi tak takhle zůstaň celou dobu" zasmál se a já se jen pousmála.

* * *

,,Zoe" někdo mi potřepal rukou při spánku.
,,Zoe" hlas se zvýšil a já s leknutím vstala.
,,Co se děje Aidne?" zmateně jsem řekla a rozhlížela se kolem sebe.
,,Něco jsi furt říkala ze spaní, tak jsem tě vzbudil."
,,Aha" i tak jsem nechápala co se děje. S Aidnem už přece nejsem. Nebo to byl jen sen?
,,Hele ale zkus spát dál, musíš se dobře vyspat když se dnes stěhujete." usmál se a já zmateně přikývla. Co se to děje? Jsem si jistá, že tam to sen nebyl, ale tohle taky ne.

- - -

Ráno jsem odjela domů. Dala jsem si ovesnou kaši a posbírala jsem poslední krabici, kterou jsem hodila do auta. Jeli jsme ještě pro pizzu a jeli jsme do nového města. Ale vždyť tohle jsem už zažila. První den v novém městě. Hned jak tam budeme, najdu Thomase.

Když jsme přijeli, vypadalo to tam naprosto stejně jako nejspíše v tom snu. Rychle jsem utíkala k protějšímu domu. Což byl dům Thomase. Rychle jsem zazvonila a hnědovlasý kluk otevřel.
,,Ahoj, ty jsi tady nová že? " usmál se a pozval mě dovnitř.
,,Já jsem" přerušila jsem ho
,,Já vím Thomas a tam ten co sedí u tebe na posteli je Nicolas."
,,Cože? Jak to víš?" zasmál se a sedl si vedle Nicka.
,,Vždyť jsme spolu chodili." nechápavě se na sebe podívali a já jim to neměla jak dokázat.
,,Vždyť tu jsi nová, chodil jsem akorát s" zase jsem ho přerušila a doplnila.
,,Jo s tou krávou Dainou." zmatrně koukali a nechápali co se děje stejně jako já.
,,Já jsem Amy mimochodem." přišla jsem k nim a objala je.
,,Hele co se tady děje? Jedna Amy se tu před pár dni odstěhovala" všichni jsme jen divně koukali a já nevěděla co dělat. Měla jsem se rozhodnout asi jen pro jednoho z nich. Možná pro to, že jsem měla ráda oba se stalo tohle. Ale proč se mám rozhodovat, když mám ráda oba. Nemůžu je zase ranit.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 13, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

FairKde žijí příběhy. Začni objevovat