Po zemi byly položené svíčky, pochopila jsem, že je mám následovat a tak jsem prošla trasu přes krásný obývák, skleněné průhledné schody, přes jeho pokoj až do koupelny plné růžových lístků ve vaně, světýlek kolem a vedle vany sklenky s vínem. Když jsem se otočila, stál tam Thomas. Nechápala jsem, proč tohle udělal, protože jsme ani neměli výročí a nic. Vlastně jen týdenní, ale to fakt nic není.
,,Ahoj zlato". Zasmál se a políbil mě.
,,Co se oslavuje?" zeptala jsem se s úsměvem a koukla jsem se na výzdobu.
,,Tebe, říkala jsi, že si dáme koupel, tak ji tu máme".
,,To si ale nemusel tak chystat, ale neříkám, že se mi to nelíbí. Je to krásný." usmála jsem se a podívala se na krásně ozdobenou vanu.
,,No to doufám, dělal jsem to asi 3 hodiny".Pomalu přišel ke mě a sundával mi tílko. Už zručně sundal podprsenku a pak stáhl sukni s kalhotkami. Abych nebyla s ním pozadu, udělala jsem to samé a pak jsme se naložili do vany. Asi po hodině a po vypití vína jsem vylezla a šla jsem si obléct moji noční košili. Thomas tam ještě pár minut ležel. Já si zatím lehla na postel a čekala na Tomyho. Konečně přišel.
,,Na mě čekáš"? Usmál se, podepřel si ruce a lehl si nade mě.
,,Tak aspoň něco pro tebe budu mít já."Začal jsem ho vyslíkat a on mě. U toho mě začal líbat. ,,To jsme se nemuseli oblíkat" zasmál se a pokračoval.
. . . . . .
Když jsme skončili tak si Thomas ještě stoupl přehodil přes sebe tričko a podal mi ruku.
,,Ještě pro tebe něco mám".
Chytil mě a táhl mě k balkónu. Jakmile jsem tam vstoupila nevěřila jsem, že to vážně dělal Thomas. Všude světýlka, stolek s noťasem. A naproti němu byl polštářkami a dekou ozdobený malý gauč. Skočila jsem mu kolem krku a silně ho objala. Políbila jsem ho a rychle jsem si šla sednout do gauče. Zapl tam film, přisedl si ke mě a schoval nás pod deku. Opřela jsem se o jeho rameno a dívali jsme se až do půlnoci. Pak jsme se přesunuli zpátky do postele.
,,Snad neshoříme, nechce se to jít sfoukávat" zasmál se.
,, Aspoň bych umřela vedle někoho úžasnýho" dala jsem mu pusu na tvář a lehla si zpátky vedle něj.
,,Dobrou" usmál se a šel spát.
,,Dobrou zlato".Omlouvám se za kratší díl, ale tenhle jsem chtěla udělat ten "slaďáckej" a tohle si myslím, že stačí. Zítra čekejte další díl.)
X Michelle X
ČTEŠ
Fair
RomanceNikdy jsem si nemyslela, že jedna věc mi dokáže změnit celý život. A že ta věc bude zrovna on. Moje jméno je Zoe Michell. Chodím do 4. ročníku na střední školu nedaleko našeho malého města. Nikdy jsem nebyla ten sdílný typ, co by se hned spřátelil...