"..και η κακια μαγισσα έγινε στάχτη απο τον ηλιο,και ζησανε καλα και εμεις καλύτερα "
"Τι εννοείς αδερφουλα έζησαν ευτυχισμένοι? Δε τους ξανα ενόχλησε η κακια μαγισσα?"
"Η αγάπη τους ηταν πιο δυνατη μικρε μου αδερφε"
"Εσυ έχεις αγαπησει ποτέ? Πως είναι να αγαπας δεσποινα?"
"Εγω? Όχι δε ξέρω μικρε"
"Φοβασαι τις μαγισσες?"
Η δεσποινα έκλεισε το βιβλίο που κρατούσε με δύναμη και σηκώθηκε νευρικα πανω
"ΕΓΩ ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ"
Ήταν η κρυφη της αδυναμία..μια μαγισσα ειχε καταστρέψει όλη της την ζωη..σκοτωσε τους γονεις της δίχως ελεος..αν την είχε μπροστά της θα την σκοτωνε με τα ιδια της τα χερια..
"Ετσι μπράβο έτσι θέλω την αδερφή μου γενναια!"
"Μικρε έτσι πρεπει να εισαι σε αυτή την ζωη και μη το ξεχάσεις ποτέ αυτό, μου το υπόσχεσαι?"
"Ναι ομως και εσυ υποσχεσου μου ότι δεν θα με εγκαταλείψεις ποτέ "
"Μα τι είναι αυτα που λες? Είναι δυνατόν? Θα αφησω εγω τον αδερφουλη μου;"
Ετρεξε γρήγορα στο κρεβάτι της πρωτου κοιμηθεί όρθια ήταν τόσο εξαντλημενη.
"Πρεπει να κοιμηθώ λιγακι μικρε είμαι χάλια!"
"Ναι ναι κοιμησου εσυ ξεκουρασου " της ειπε με ενα πονηρο βλεμμα,παλι κατι θα σχεδιαζε ο μπομπιρας
Θα πεθανεις και εσυ και οτι αλλο αγαπας,θα τα χάσεις ολα και θα υποφέρεις,καθε μερα θα σβηνεις ξέροντας ότι εχασες αυτούς που αγαπούσες και θα νοιωθεις ανικανη καθε μερα θα πεθαινεις με αυτό το βάρος!!!
Θα σε κάνω να με φοβηθεις οσο τίποτα στην ζωή σου θα κανω ολους σου τους εφιαλτες πραγματικότητα μέχρι να γονατισεις μπροστά μου και να παραδώσεις τα οπλα!!!!
θα πεθανετε ολοι!! Ακόμα και ο μικρός σου αδερφός!
Που τώρα βρίσκεται σε κίνδυνο!(Η μαγισσα την επιασε απο το λαιμό και την εσφιγγε τόσο δυνατά που έχασε το χρώμα της,χανοταν η ιδια)
Ξύπνησε με ενα δυνατό βηχα που δε σταματούσε..ανοιξε τα ματια της και ολα γύρω της ήταν θολα,ενας ασφυκτικος καπνος ενας θανατηφόρος απειλητικος καπνος ήταν μπροστά της,αμεσως σκεφτηκε τον μικρό της αδερφο και πετάχτηκε απο το κρεβάτι.
"Μικρε!!! Που εισαι απάντησε μου!!"
Δεν επερνε απαντηση απο πουθενά και ειχε αγανακτησει..
Αν ο αδερφός της είχε πεθάνει στη φωτιά? Θα εμενε και εκεινη μεσα να περιμενει για το δικό της τέλος.
ESTÁS LEYENDO
Είναι Επικίνδυνος..
RomanceΘα εισαι για παντα καταραμένος,θα σκοτώνεις και θα γίνεσαι ενας τρελός καθε μεσάνυχτα που περνανε ολοι οι άνθρωποι θα σε φοβουνται,μόνο όταν βρεθει καποια να ενωσει τα κομματια σου και σε αγαπήσει θα σωθεις..μεχρι τοτε ο χρόνος σου ξεκινάει αντίστρο...