Eleanor
Ráno jsem se probudila docela dlouho, protože hodiny ukazovali půl desáté. Trochu jsem si protřela oči a protahla ruce. Nazula jsem si svoje bačkůrky a hodila přes sebe mikynu.Do jedné ruky jsem si vzala můj mobil a druhou jsem otevřela dveře od pokoje.,,Bré ranko." pozdravila jsem Jaye, který už snídal.,,Dobré, jak si se vyspala?" usmál se na mě.,,V pohodě, dík ještě jednou za ubytování. Dneska se musim poptat po nějaký práci." nalila jsem si do skleničky vodu.,,Nemáš vůbec zač a měl bych pro tebe práci. Kamarád má obří obchod s hudebninami a schání nějakou posilu, která bude pomáhat zákazníkům." to byla práce přesně pro mě. Sice už jsem dlouho nehrála na klavír, ale vyrůstala sem s nim a deset let jsem chodila na hodiny do hudební školy.,,To by bylo skvělý, jo a taky se porozhlídnu po nějakým bytě." sedla jsem si k němu.,,To nemusíš, jsem rád, že tu se mnou někdo bude. Pořád jsem tu sám a je tu takový divný ticho. Co si dáš k snídan?"usmál se na mě.,,Dík, nechci nic. A dáš mi číslo na toho kamaráda?" zapla jsem si mobil, aby mi to číslo nadiktoval.,,Jestli chceš, můžeš jet se mnou za ním. Mám tam cestu a tak." zamála jsem se a objala ho.,,Pojedu ráda. Děkuji si úžasnej." byla jsem tak ráda, že budu mít konečně práci.,,Nemáš zač a jestli chceš můžeme vyrazit hned." uklidil talíř a hrneček do myčky.,,No takhle asi ne, ale půjdu se oblíct." ukázala jsem na svojí krátkou mikinu.,,Proč, sekne ti to i v mikine a šortečkách?" jen jsem po něm hodila utěrkou a zapadla do pokoje. Na sebe jsem hodila roztrhané jeany, bílé tílko, krátký šedý svetřík a okolo pasu černo-červenou košili. Do svojí tašky jsem dala peněženku, kapesníčk sluneční brýle , klíče od auta a balzám na rty.Vlasy jsem si nechala rozpuštěný, ale jako můj zvyk jsem si dala na ruku černou gumičku. Jednak to vypadá jako náramek a jednak si můžu kdykoliv sepnout vlasy. Líčení jsem vůbec neřešila, protože si myslí, že mi to sluší i tak. Ještě než jsem vyšla z pokoje. Zkontrolovala jsem, jestli mám vše a prohrábla si prsty vlasy. Pokoj jsem opustila a všimla si, že Jay tadu ještě není. Je horší než ženská. Mezitím, než se doplazil, jsem si zkoukla mobil. Volal mi Andy, Adam i Han, ale nikde jsem nenašla Benovo číslo, je to smutný, když se ani nesnaží.,,Páni si rychlá." zasmál se přicházející Jay.,,Za to ty jsi horší jak ženská." zastrčila jsem mobil do kapsy.,,Hej, nemohl jsem si najít tričko." šťouchl do mě a oba jsme se vydali ven z domu.,,Jasně, proto máš tunu gelu na hlavě." zavtipkovala jsem, i když jsem moc dobře věděla, že to není pravda.,,Nemám, gel nepoužíva. A nasedej." ukázal na svýho černýho RR. Bez dalších rýpavých poznámek jsem nastoupila a připoutala se.,,Ten obchod je ve středu města, je fak obří a má docela dost velkou navštěvovanost. Ten kámoš se jmenuje Own a je v pohodě." zasmál se.,,Tak když jse v pohodě tak je to v pohodě." zasmála jsem se a koukla ven z okna.,,Jsme tu." ukázal na obří halu.,,Tohle? To je stadion ne?" zavřela jsem pusu, aby mi tam ohromením nevletěla moucha.,,Jo stadion." zasmál se Jay a chytil mě kolem ramen. Vešli jsme dovnitř a jako první mě zaujalo velké křídlo. Bylo černé se zářivě bílými klapkami. U něj stála černá stolička.,,Jak vám mohu pomoci?" přiběhla mladá holčina.,,Jdem za Owenem." řekl Jay a pustim svoje objetí.Holka jen kývla k pultu, kde se opíral kluk s blonďatými vlasy, které šly až do bělava.,,Dík." mrknul na ní a ona s červenáním odběhla.,,Nenabaluj holky přede mnou." strkla jsem do něj. ,,Nenabaluju je." řekl vážným hlasem.,,Ale ano. Co bylo to svůdné mrknutí." zamsála jsem se.,,Mi něco spadlo do oka."bylo vidět , že Jay v sobě drží záchvat smíchu.,,Můj nejlepší kámoš a krásný úsměv.Den už nemůže být lepší." objevil se ten kluk, tedy Own. Zářivě se na mě usmál a já mu to oplatila.,,Čus kámo. Se budeš divit, ale den bude ještě hezčí.Vedu ti El,aby ti tu pomohla." podl si Jay ruku s Owenem.,,No tak to jsem v sedmým nebi.Own." podal ruku mě.,,Eleanor, ale můžeš mi říkat El." zasmála jsem se.,,Páni máš hezký hlas. Beru tě všema padesáti." založil si ruce na prsou.,,Neříká se deseti?" zarazil se Jay.,,No právě, beru ji pětkrát více." musela jsem se trochu začervenat.,,Pojďte ukážu vám to tu." rozešel se první uličkou do haly.,,Tady je oddělení dechových nástrojů, tady strunných a tady jsou jen bicí. Tady zase kytary a zde můj ráj." zavedl nás do oddělení klavírů, kláves a křídel.,,Páni, to je ůžasný." otevřela sem pusu a sáhla si na klavír.,,Ty si taky hrála co?" usmál se na mě.Jen jsem kývla a dál si prohlížela nástroje.,,Nikdo jiný tohle totiž neumí ocenit." opřel se o bílý klavír.,,Na klavír jsem hrála deset let, ale už je to dost dávno." zasmála jsem se a vzpomínala jsem na ty doby, kdy jsem půlku dne proseděla a taky jsem zkládlala písničky. Jo úplnej Mozart.,,To je dost dlouhá doba. Zkus si zahrát, tady pokud si to nevyzkouší nemůžou si to koupil." usmál se.,,Dík." rozhlídla jsem se a nakonec si sedla za elegantní bílé křídlo. Pomalu a zlehka jsem stiskla klávesu. Konečně jsem zase cítila ten adrenalin. Někdo ho má ze sportu, někdo ze hry na klavíru. Začala jsem hrát písničku, kterou jsem moc dobře znala.Je to písnička od Chopéna Spring waltz(v médiích).
Pomatuji si ji, protože jsem s ní byla na několika soutěží a děla jsem s ní závěrečné zkoušky. Byla to tak nějak moje srdcovka a měla je si ráda. Hrála jsem to s lehkostí, a jak mě to učila moje milá paní učitelka.,,Páni, jseš dobrá.Máš talent. Proč jsi přestala hrát?" dohrála jsem poslední tóny a Jay s Owenem mi zateleskali.,,Nebyl čas, šla jsem na střední a to se pak vyhlo klavíru.Nevim, ale hrozně mi to chybělo." usmála jsem se a s židličkou se na ně otočila.,,Hele takže když se dostneme konečně k tvojí práci. Na pomoc už jsem někoho přijmul, ale šikla by se mi pomoc do kanclu. Dělala bys tu se mnou papíry a smlouvy. Občas taky chodim na nějaký pracovní schůzky. Můžeš chodit se mnou." usmál se na mě.Tak tohle je jen sen.,,Takže sekretářka?" usmála jsem se.Já se vlastně směju v jednom kuse.,,Ne to ne. Budeš na stejný úrovni jako já. Budem spolu prostě dělat papíry." vstala jsem ze stoličky.,,Dobře. Jo jen, na penězích mi až tolik nezáleží." uklidnila jsem ho.,,Neboj, prachy jsou za to slušný. Kdy můžeš nastoupit?" zastaviili jsme se u pultu, odkud jsme vycházeli.,,Klidně dneska, zítra kdy chceš." .,,Dobře, tak dneska ti ukážu kancl a tak." ukázal na dveře úplně vzadu.,,Hele tak se mějte , pak se pro tebe stavm." zamával mi Jay.,,Hele já jí pak přivezu. Stejnak s tebou chci něco probrat." mávnul Own na Jaye.,,Tak pojď, ukážu ti všechno." položil mi dlaň na záda a popotlačil směrem k tim dveřím.
ČTEŠ
Sexy krásný/pokračování Krásně sexy/
RomanceVše to začíná hádkou a končí svatbou. Ale opravdu v to věříte? Každý příběh nemusí být jako pohádka. A tento příběh není výjimka.