#41

3K 118 5
                                    

Eleanor
S Jackem už asi hodinu zařizujeme náš společný pokoj. Překvapilo mě, Jack má úplně super místnost. Má krásně uklizeno, hezký design, na kluka docela málo věcí a prostě fajn. Pro moje potřeby jsem si jen z vedlejšího, toho Adamovo pokoje, přestěhovala skříň na oblečení. S Jackem jsme se shodli, že ten pokoj bude nejspíš pro hosty. Ale budeme si tam moct odkládat věci nebo tam občas přespíme. Bude to prostě normální akorát nezařízený pokoj.
,,Konečně."zavrčel Jack, když jsem sklidila poslední prázdný kufr pod postel. Koukla jsem se s úsměvem na naše obydlí. Vypadalo to fakt super.

O postel se moc nemusím bát, je myslim dost velká

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

O postel se moc nemusím bát, je myslim dost velká.,,Vypadá to krásně."usmála jsem se znova.,,Pojď ke mě."natáhl ke mě Jack ruku.,,Ty vypadáš krásně. Jsem rád, že jsme spolu."řekl a svými rty se přitiskl na ty moje. Ruce jsem mu zapletla do vlasů, kde jsem jemně masírovala jeho hlavu.,,Co kdyby jsme pozvali pár přátel na něco jako kolaudačku?"zeptal se mě Jack po odtrhnutí se od sebe.,,Ty máš skvělý nápadný někdy."usmála jsem se na něj.,,Dobře. Obvolám je. Pozvou i Willa, co myslíš?"řekl a já pokrčila obočí. Nemohla jsem si hned vybavit, o kom to mluvil.,,Ten z toho skateparku."řekl s úsměvem. Asi tušil že zrovna nevím.,,Jo. Jasně. Je fajn."usmála jsem se na něj. Jack sáhnul po mobilu a začal do něj něco ťukat. Ja jsem se sebrala a šla do kuchyně,jestli tam máme nějaký to jídlo nebo ten alkohol. Jídlo nic moc. Zato ten chlast. Mohl by se tu otevřít nějaký bar. Jak jsem to tak prozkoumávala, všimla jsem si, že je tady někdo ujetej na vodku. Polovina z chladu je vodka ve všelijakých příchutích. Pokroutila jsem nad tím hlavou.,,Zlato?"křikla jsem přes byt.,,Ano?"ozval se z pokoje.,,Budu muset jít nakoupit. Nemáte tu žádné jídlo."zavřela jsem poloprázdnou lednici.,,Mám jít s tebou?"řekl a já šla do ložnice.,,Ne. To ještě zvládnu. Chceš něco?"vzala jsem si tašku s mobilem a  peněženkou.,,Tebe. Vrať se mi co nejdřív a v původním stavu."řekl a políbil mě.,,No uvidíme."zasmála jsem se a šla ke dveřím. Tam jsem si  obula tenisky a vyrazila ven. Máme štěstí že obchod s potravinami je takhle blízko. Skoro za rohem.

Už chodím dost dlouho uličkami a v košíku mám čipsy, víno, nějaký sušenky a zbývá mi nakoupit nějaký to normální jídlo, z čeho se najíme. Zvítězilo kuřecí maso a k tomu těstoviny s rajčaty. Z kterých udělám asi obláčku, uvidíme. K tomu jsem hodila ještě nějaký potraviny na běžné užívání, protože kluci toho po sobě moc nezanechali.

U pokladny me chytil takový nervák. Chápu že ta paní u kasy nemá zrovna tu nejlepší práci, ale tvářila se u toho ,jako bych za to mohla ja. A než to všechno napočítala bych si to stihla udělat sama. A ještě třikrát. No naštěstí jsem toho neměla moc, ale ten chlapík za mnou měl plný košík. To bych vážně nechtěla.

Teď si zase dávám do těla, šlapáním nejmíň stovky schodů. Už mi ale zbývá jenom jedno poschodí. Začala jsem proto hledat klíče. Nakonec jsem je našla až před bytem. Ty svině byli až na dně tašky pod nákupem.,,No konečně."řekl Jack, co seděl v kuchyni na lince.,,No na mě nepindej. Ta prodavačka neměla asi nejlepší náladu."převrátila jsem oči a hodila tašku vedle Jacka.,,Chyběla jsi mi."přitáhl si mě za triko k sobě.,,Vždyť jsem tam nebyla asi půl hodiny."zasmála jsem se.,,Byla jsi tam hodinu a čtvrt."řekl a já vytřeštila oči. Můj pohled jsem přesunula a hodiny na zdi. Vážně. Už je pět a já vycházela někdy po třetí.,,Aha. Ani mi to tak nepřišlo."usmála jsem se na něj.,,Mě jo. Ta party je na sedmou. Máme ještě čas."řekl Jack a zmáčknul mi zadek. Uchechtla jsem se.,,Ano a v tom volným čase, můžeš vybalit nákup. Já zatím něco připravim."vrazila jsem mu do ruky tašku, ze který jsem si vzala ještě ty čipsy a víno. To si necháme na jindy. Hádám že takovej Will víno pít asi nebude. Zahlédla jsem Jacka jak sklíčeně seskočil z linky a otevřel lednici. Já jsem vytáhla mísu  na který bylo ovoce a k tomu nasypala čipsy.,,Dáš do lednice prosím to víno? Můžeme si ho otevřít třeba zítra."podala jsem mu láhev.,,Jsi skvělá."s polibkem si ode mě víno vzal a  dal ji na svoje místo. ,,Půjdu se převlíct."řekla jsem Jackovi.,,Vezmeš si ty šaty?"otočil se na mě.,,Ne. Tady by mě mohli okukovat přeci. Vezmu si něco pohodlnější."řekla jsem s vysvětlením.,,Pravda. Necháš si to jen pro mě."mrknul na mě. Já jsem se nadále odebrala do ložnice. Otevřela jsem svoji skříň a začala hledat něco na sebe. Vzala jsem si krátký roztrhání kraťasy a k tomu černý tílko.

 Vzala jsem si krátký roztrhání kraťasy a k tomu černý tílko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si stáhla do culíku a konečky si trochu natočila. Mám sice ještě čas. Ale stejně se obléknu raději dřív.,,Sluší ti to."ozvalo se za mnou. Otočila jsem se na Jacka , který stál necelý metr ode mě.,,Děkuji. Nepustíme si ještě nějaký film?"navrhla jsem.,,Proč ne?"vzal mě za ruku a oba jsme šli do obýváku.,,Co to bude slečno?"zeptal se mě.,,Nevim. Co vyberete mladý muži."lehla jsem si a svoji hlavu jsem si položila na jeho klín.,,Babe, jestli se budeš moc hýbat. Místo party bude jiný program." zavrněl mi u ucha Jack.,,Ale jdi ty. Vždycky si vzpomeň třeba na nahýho Adama. To ti schladí."zasmála jsem se mému vyvedenému vtipu.,,Jen počkej ty mrško."řekl potichu. Šibalsky jsem se usmála. Ale ne proto, že bych se chtěla schválně vrtět. Vím že by toho, co Jack slíbil, byl schopný. Těším se na ty lili. Ale proto, že mám na něj asi takový vliv.

Sexy krásný/pokračování Krásně sexy/Kde žijí příběhy. Začni objevovat