#23

3.2K 127 2
                                    

Eleanor

Zrovna odjíždímo od Am, které jsem řekla všechno co se stalo, tedy ne to s tou matkou. To bych jí neřekla. Jedu zpátky do našeho bytu, ve kterým doufám  už nebudou kluci. Auto jsem  zaparkovala normálně v garážích a vyšlapal schody nahoru. Nejel nám totiž výtah a já musela šlapat tolik sochodů. Nahoře jsem se opřela o zábradlí a pokoušela se pobrat dech. Už jsem byla skoro v pohodě, když mě kdosi plácnul přes zadek,,Libový." řekl dotyčný a s někým se zasmál.,,Připadá ti normální hrabat někomu, koho neznáš na zadek?" pootočila jsem se na menšího blonďáka.,,Ne, ale tady jsem si fakt musel šáhout." ani to nestačil doříct a jednu jsem mu vlepila. Docela jsem se strefila. Chtěla jsem se otočit a jít do svýho bytu, ale on mě čapnul za zápěstí a přitiskl mě na stěnu.,,Tak hele. Nejsem žádnej fackovací pytel." řekl a já se uchechtla,,Vážně? Asi jsem se musela přeslechnout." zasmála jsem se a on mě přitiskl ještě víc.,,Neprovokuj mě. Dneska ne.Mohlo by se ti něco stát.Kočičko." řekl tajemně, asi to mělo působit strašidelně.,,Vlk taky slibovat." vytrhla jsem mu mojí ruku a vlepila mu ještě jednu. Rychle jsem se dala do kroku a u dveří mýho bytu jsem se na něj otočil.,,To si ještě vypješ." řekl s přihmouřenýma očima.,, Namám žízeň."  zabrousila jsem pohled na něj a  odemkla dveře. V bytě naštěstí nikdo nebyl až na vcelku slušněj bordel. Začala jsem proto uklízet.

Asi po hodině uklízení jsem si mohla konečně oddychnout a sednou si na gauč. Jak jsem tak pozoroval uklizený byt, byla jsem na sebe hrdá.
Před chvílí mi totiž čapla nějaká dobrá nálada a teď jsem hrozně hyperaktivní. Letmo jsem se koukla na hodiny na protější stěně. Bylo jenom šest. Je víkend a proč se nejít bavit? Rychle jsem vstala a otevřela jsem vchodové dveře. Doslova jsem zabouchala na ty vedlejší.,,Ano?" otveřel je Adam.,,Ale copak?" řekl šibalsky.,,Doufala jsem, že to nikdy neřeknu, ale jdeme pařit. Za půl hodiny tady." ukázala jsem na chodbu  potom zabouchla dveře. Ještě jsem slyšela pobavený smích Adama a pak jsem vletěla jako velká voda do mého pokoje. Rychlým trhnutím jsem otevřela dveře od skříně a začala se přehrabovat v oblečení. Nakonec to vyhrálo průsvitné tričko, které zastrkám do vysoký sukně.

 Nakonec to vyhrálo průsvitné tričko, které zastrkám do vysoký sukně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všechno jsem si oblíkla a rychle se namalovala. Vlasy jsem si pohodila na ramena a do kabelky si hodila všechno potřebný. Dneska mam chuť zlobit. Ďábelsky jsem se zasmála v duchu a mohla vyjít. Málem bych zapoměla na mobil , který jsem nechala na kuchyňský lince. Poklusem jsem se za ním vrátila a dala ho do kabelky.

Když chodím do barů většinou si beru botasky nebo něco bez podpatku. Když piju, nedokážu se pak udržet na nohou natož na deseticentimerových jehlách. Ani teď tomu nebyla výjimka a vzala jsem si hnědě krémové botasky Nike. Zabouchla jsem dveře od bytu a na chodbě se opřela o zábradlí. Adamovi to trvá hrozně dlouho. Jako ani vlastně nevim proč tady na něho čekám, ale nikoho jinýho na chlastání tady neznam.

Po chvilce mého přemíšlení se otevřely dveře naproti mě.,,O kurva." řekl Adam a sjel mě pohledem.,,Hele nic jinýho než chlastat nebudem. Je ti to jasný?" zeptala jsem se.,,No to nevim." řekl a halsitě polknul.,,Kdyby už, chci si to pamatovat." zasmála jsem se a vydala se pryč.,,Vážně?" přiběhl ke mě.,,Jo, chtěla bych si pamatovat tu osudovouch chybu, kterou jsem udělala." zasmála jsem se.,,To jsem si mohl myslet." protočil očima.,,Hele jen, kdybych se dneska začala svlíkat. Prosím zastav mě." poprosila jsem ho.,,Když budem o samotě, nebudu se bránit." řekl se zdvyženýma rukama. Jen jsem protočila očima a scházela schody.,,Ty nemáš podpatky?" zeptal se mě Adam.,,Víš jaký to je, chodit v tom opilá? Já jsem ráda že vůbec pak chodim." vysvětlila jsem a Adam se jen uchechtl.,,A kam jdeme?",,No já myslela, že to budeš vědět ty?" otočila jsem se na něj.,,No dneska máš štěstí. Kluci z bratrstva pořádají párty." promnul si ruce. ,,Vždyť ty nechodíš do školy ne?" svrštěla jsem obočí.,,To ne, ale mám tam bráchu.",,Chudák brácha." zasmála jsem se. Adam mě jen probodl pohledem a šel dál.,,Je to daleko?" zeptala jsem se.,,Ne je to támhleten barák vedle kavárny. Je to kousek." řekl a ukázal na barák. přikývla jsem a šla dál.

Adam mi slušně otevřel dveře do baráku. Usmála jsem se na něj a vstoupila dovnitř. Nebylo tu až tolik lidí.,,Drž se mě." řekl Adam a chytil mě za pas. Jen jsem na něj koukla pohledem TO JAKO FATK a on se zasmál. Rozešl se se mnou do nějakých dveří.,,Čus bro." vykřikli všichni kluci co seděli v tý místnosti na pohovkách.Mohlo jich být tak sedm nebo devět.,,Nazdar." řekl Adam a s každým si plácnul.,,Co to za kočku máš  s sebou?" řekl ten jeden a oblízl si rty.,,Ta kočka má ruce a klidně ti jednu natáhnu." ukázala jsem na něj.,,Hezký. Tvoje?" přehlídl moje řeči a koukl se na Adama.,,Kéž by." řekl a strknul mě k pohovce, abych si sedl. Sedla jsem si na kraj a vedle mě Adam, který se pokusil položit svojí ruku dát na moje stehno. Ihned jsem ho přes ní pleskla a sedla si trochu dál.,,Dneska se Jack stavil za mnou." řekl Adam.,,Co chtěl?Jo a kde vůbec je?" rozhlídl se kolem sebe kluk, kterýho já vůbec neznám.,,Za chvíli přijde, nějaká kočka mu na chodbě natáhla dvakrát. Musel si to jít schladit." řekl a já vyprskla ve velký záchvat smchu.,,Nesměj se. Víš jak vypadal?" otočil se na mě Adam.,,A víš jak mě pak brněla ruka?" usmála jsem se na něj.,,To jsi byla ty? Proč si mu je ubalila?",,Neměl mi hrabat na zadek. A o tu druhou si řekl. Narazil mě za zeď." zamračila jsem se, když do místnosti vešel ten, o kterým jsme se bavili.

Sexy krásný/pokračování Krásně sexy/Kde žijí příběhy. Začni objevovat