Eleanor
,,Hele kluci koho tady máme." řekl Jack, když mě zpozoroval.,,Naši hravou kočičku..." řekl a sedl si naproti mě.,,Řídíš se pravidlem do třetice všeho dobrýho?" přimhouřila jsem oči.,,Ani ne, ty dve mě bohatě stačili. Ale ty bys zasloužila taky nějakej trest." řekl a mrknul na ně. ,, Ještě řekni že tohle je tvuj brácha a já du domů." ukázala jsem na Jacka a při tom mluvila na Adama.,,Ne já jsem jeho brácha. Louis." podal mi ruku menší brunet s brýlemi.,,Eleanor." potřásla jsem si s ním a dál se koukala, co se tu bude dít. Ti otravní kluci pořád o něčem krafali, bylo to fakt nudný.,,Ježiš , jste horší jak holky, který drbou jiný holky. Adame ty jsi řekl že jdem chlastat, ne že jdeme konverzovat." řekla jsem nevrle.,,Zvu tě na panáka." stoupl si Jack.,,Zas tak opilá ještě nejsem. Ježiš, promiň, to bych neudělala ani kdybych byla pod drnem. Louis mě někam zve že?" řekla jsem a chytla ho za ruku a dál jsem ho táhla do hlavní místnosti.,,Hele já tě varuju, jestli s tebou brácha chodí, nic s tebou nechci mít." řekl, když jsme došli k baru.,,Tak hele, já s Adamem nechodim, na to mam až moc velký IQ a zadruhý nechci mít nic s klukem, který je brácha takovýho hovada. Na to tě znám moc krátko." usmála jsem se.,,Aha, no tak to se jdem rychle seznámit." řekl a objednal nám dva panáky . Byla to vodka, kterou piju vždycky. Rychle jsem to kopla do sebe a poposedla jsem si na barový stoličce.,, Půjdeš si zatancovat?" zeptal se mě Louis.,,Nerada, ale dám si s tebou ještě jednoho panáka." usmála sem se na něj a u barmana jsem objednala zase dvakrát vodku. S Louim jsem si ťukli a koply to do sebe.,, Co ty jsi pro Adama?" zeptal se mě.,,Holka, která mu nikdy nedá a ta která bydlí vedle něho." zasmála jsem se. Louis se rozchechtal na celý kolo.
Po asi dalších třech panácích jsem na Louim vděla, že má dost. Vzala jsem ho kolem ramen a vyšla s ním ke dveřím do místnosti, kde jsme seděli. Otevřela jsem deveře a dovnitř hodila Louiho a pak jsem šla za ním.,,Tys ho zrasila. Kolik jste toho do sebe nalili?" zeptal se starostlivě Adam.,,Měli jsme asi šest panáků vodky. Ale jako tvůj bratr toho moc nevydrží. Je to padavka, po tobě." zasmála jsem se a žuchla vedle nich na pohovku. Sice jsem nic neříkala, ale pozorně jsem poslouchala co si říkají. Vždycky jsem přemístila pohled na toho, kdo mluví, ale jak jsem tak mířila pohled. Všimla jsem si Jacka, který na mě upřeně koukal.,,Hele nemůžeš slintat nad někým jiným." křikla jsem po něm.,,Koukam na to, jak jsi pěkně navátá." zasmál se a opřel se o opěradlo křesla.,,Nejsem navátá, já narozdíl od Louise něco vydržim." škodolibě jsem se zasmála. Kluci ztichli a pozorovali na oplátku náš rozhovor.,,Jak tak koukam, vyznáš s v chlastu. Vodka, sexy oblečení a ten největší holčičí cheat. Nemáš podpatky, ale botasky. Vyznáš se." usoudil a já přikývla.,,Umím v tom chodit, ale nechci si opilá rozbít hubu a nebo ještě hůř spadnout na takový debili jako jsi ty." usmála jsem se a stejně jako on jsem si založila ruce na prsou.,,Adame zklidni si jí, nebo po ní skočim." zavrčel. Abych ho ještě víc naštvala jsem se ohla a koukla se na jeho boty.,,Máš tři problémy. Nemáš podpatky, nejsi ožralý a já mam o 100% větší IQ než ty." řekla jsem a kluci zahvízdali. Usmála jsem se a víc se zabořila do pohovky. Jack si naštvaně odfrkl, vstal a během sekundy mě čapnul a tahnul někam jinam. Už jsem byla skoro u dveří, ale někdo mě chytil za druhou ruku.,,Jacku neblbni, slíbil jsem, že jí přivedu čistou a v pohodě." po hlase jsem poznala, že je to Adam. Oboum jsem se vytrhla a šla si sednout zpátky.,,Ještě jednou a neručim za sebe." řekl s trochou pobavení v hlase.,,A komu si to slíbil?" zeptal se Loui.,,Nikomu. Tedy vlastně mě." rychle jsem ze sebe vyhrkla. Adam jen přikývl a sedl si zpátky ke mě.,,Hele kluci, ale myslim, že bude stačit, když jí ožerete. A hlavně pro tebe Jacku." zasmál se Adam, já mu dala menší pohlavek.,,Proč?" zeptal se znova Louis. Je hrozně otravnej, když je ožralej.,,Když je ožralá dělá striptýz. Tuhle jsme ji s Ownem ožrali na přivítanou a ona se nám vysvlíkala v bytě. Ale bohužel já se ožral taky a nepamatuju si z toho nic." poklesl Adam.,,Poprvý a naposled." pohladila jsem ho po rameni. Najednou mi začal zvonit mobil. Neměla jsem potřebu jít někam jinam. Zvedla jsem to.,,El?" ozval se z něj Andy.,,Andy? Co potřebuješ, zrovna jsem v dětským koutku." usmála jsem se na Jacka.,,No chtěl jsem se ti jen omluvit za to odpoledne, já...",,Hele Andy, to je jedno. Už to neřeš." řekla jsem.,,Jako co nemam řešit?" protočila jsem oči.,,No to že si natáčel můj zadek, když jsem se převlíkala." řekla jsem tišším hlasem.,,Jo tohle, no dobře. Brácha tě rád viděl a určitě by jsme přijeli i někdy přes týden. Jestli to tedy nebude vadit." usmála jsem se na Adama, který mě pozoroval.,,Jistě že nebude. Jo a Andy, přives s sebou prosím Naomi. Ta mě alespoň podpoří." řekla jsem a škodolibě se usmála. Naomi byla Andyho sestřenka. Je to lesba a je zásadně proti klukům. Tedy ne proti všem, ale zásadně proti takovým jako je kupříkladu Jack.,,Dobrá. Tak čau." ani jsem neodpověděla a on to típl.,,Kdo to byl?" zeptal se Adam.,,Andy, přijede někdy v týdnu." usmála jsem se.,,Super. Možná ti ho představim Jacku, je to slušnej týpek. Poslal mi video zadku, kde se tady El převlíká." uchechtl se.,,Tak mi ho pošli." mrknul na něj Jack. Jen jsem se vražedně podívala na Adama.,,Zkus a nikdy víc svět neuvidí tvoje potomky. Možná už si ani nevrzneš." zabrousila jsem na něj pohledem.,,Sorry brácho." vítězně jsem se usmála.,,Už půjdem. Ráda jsem vás poznala. Adame." zvedla jsem se a trochu si upravila sukni. Adam se zvedl a šel za mnou.,,No tak Adame, přece se nebudeš bát malý holky." zasmál se Jack. Koukla jsem se na něj a kývla hlavou, ať jde za mnou. Jack se s velkým úsměvem zvedl a šel rovnou ke mě.
ČTEŠ
Sexy krásný/pokračování Krásně sexy/
RomanceVše to začíná hádkou a končí svatbou. Ale opravdu v to věříte? Každý příběh nemusí být jako pohádka. A tento příběh není výjimka.