Eleaor
,,Takže tady je náš stůl, je to stůl dohromandy, aby jsme měli všechny papíry pohromadě." ukázal na obří dubovej stůl s pořádnými štosy papírů. To bude dřina.,,Tady je menší kuchyňka a támhle šatna se záchoden a koupelničkou.Potřebuješ ještě něco?"postupně ukazoval na věci.,,Jestli jsou tohle všechny papíry, co musíme udělat, tak bych se do toho dala." hodila sem kabelku na židli a dala si na ní i svetr.,,Dobře pustíme se do toho. Potřebuju podepsat a roztřídit papíry podle oddělení nástrojů." sedl si za stůl.,,Ok, tak já je budu třídit a ty podepisovat." sedla jsem si na stůl, abych byla trochu blíž k Owenovi.Chvíli jsme tak pracovali a bylo mezi náma docela dost divný ticho.,,A kde ty vlastně bydlíš?" nakonec se zeptal.,,No prozatim u Jaye, ale jakomile seženu nějakej byt , jsem tam." uculila jsem se a dala papír s trombonem na hromadu.,,Aha no kdyby si chtěla, můžu ti dát pracovní byt." odtrhl pohled od papírů.,,To jako vážně? Vždyť, bez urážky, tohle neni nějak moc luxusní pracovní místo." zamračila jsem se. Doufám, že to nepobere špatně.,,Ja vim, ale tohle si můžeme dovolit.Chtěla bys ho?"řekl už s úsměvem.,,No ja nevim, nechci se přiživovat, ale byt by se mi hodil." což byla pravda.,,Prosim tě. Já to necáluju, ty taky ne. Tak proč ne? Ale má to menší háček." jen sem se náchápavě koukla na něj.,,Bydlim tam i já, tedy já jsem tak jen přes týden, ale jinak jsem doma jen večer a ráno. Snad by ti to nevadil. Budeš tam mít vlasní pokoj a..." chtěl něco říct, ale já ho zarazila.,,Ráda, ale nechci se nějak vnucovat." vzala jsem posledních pár papírů na roztřídění.,,Hele já jsem s tim v pohodě. O víkendech jezdim po rodině, nebo po kámoších a tak nebývám na bytě.Budu rád, když mi přibyde spolubdlící."usmál se.,,Dobře. Pak se domluvíme." usmála jsem se největším úsměvem, který jsem dokázala.,,Dobře, úsměv ti sluší." ukázal na mojí tvář.Trochu jsem se začervenala.,,Hotovo." práskla jsem do kopy papírů.,,Cože? Vždyť tohle jsme dneska nemolhli stihnout."prohlídl si hotovou práci.,,No vidíš, půjde to raz dva." seskočila sem ze stolu.,,Tak tebe mě poslalo samo nebe." Own na sebe hodil mikinu.,,No jestli Jaye nazíváš nebe." oblékla jsem se a vzala si kabelku.,,Tak pojď, cestou se stavim pro pizzy a hodim tě domů. A tam to pěkně oslavíme." jen jsem spokojeně kývla a nastoupila do auta. Po chvíli jízdy mi začal zvonit mobil.Byl to Ben.,,Klidně to zvedni, nebudu poslouchat." otočil se na mě při jízdě.,,Děkuju." šeptl jsem a zvedla hovor.,,El?" ozval se docela zoufalý hlas Bena.,,Ano?" řekla jsem pevným hlase.,,El, prosím, vrať se. Neměl jsem tě takhle nazvat. Vůbec jsem to tak nemyslel a prostě mi to naštvalo. Promiň El mr..." chrlil na mě omluvy.,,Bene brzdi. Nepřijedu, mrzí mě taky cos mi řekl.Ale nebyls ožralý ani zdrogovaný, cos nemyslel vážně na tom, že si mi řek že jsem kurva? Bene tak rychle to nepujde. Ještě se ozvu." řekla jsem docela jistým hlasem.,,El prosím." slyšela jsem, že měl na krajíčku.,,Promiň." s těmihle slovy sem zavěsila.,,V pohodě?" zeptal se mi Own.,,Jo, teda ne. Já nevim." trochu jsem se musela profackovat. ,,Mluv."řekl a zastavil.,,Někdy jindy, je to na moc dlouho.A myslim, že času budu mít až až." ironicky jsem se usmála a se zadržovanými slzami v očích se koukla do země.,,Tvůj frajer?"kývl hlavou k mobilu.,,Kdyby to, bratr." utřela jsem si oči.,,Aha, chceš jít se mnou? Nebo tu počkáš." ukázal na pizzerii, před kterou jsme stáli. Ani jsem to nezaregistrovala.,,Počkam tu, děkuju."usmála jsem se na něj.,,Neděkuj pořád a raději se usměj,sluší ti to víc, než slzy." vystoupil z auta a šel do budovi. Rychle jsem vytáhla mobil a zapla konverzaci s Andym. Můj jediný spojenec.Naštěstí.
Andy
,,Tak mluv! Co ti řekla?" hučel jsem do Bena, když se jí konečně dokopal zavolat. Už jsem mu to říkal ráno, ale něak na to neměl odvahu. Bylo mi ho líto, ale na 80% si za to mohl sám.,, V podstatě mi řekla , že jsem blbeč a za se jen tak nevrátí. A že ještě zavolá." ironicky se usmál. ,, Nechci ti někam ublížit, ale můžeš si za to sam." ukázal jsem na něj prstem.,, Ja vím."sklopil hlavu v tu chvíli mi přišla smska.
ČTEŠ
Sexy krásný/pokračování Krásně sexy/
RomanceVše to začíná hádkou a končí svatbou. Ale opravdu v to věříte? Každý příběh nemusí být jako pohádka. A tento příběh není výjimka.