Eleanor
Nevim, jestli mě chtěl políbit , ale sklopila jsem hlavu.,,Víš , že ještě ani ne před dvěma hodinama jsme se málem pozabíjeli?" zeptala jsem se ho s šibalským úsměvem.,,Co na tom?" pokrčil ramenama a zase se ke mě naklonil.,,To nemůžeme Jacku." odstrčila jsem ho.,,Chápu." řekl a já se trochu otřásla. Líbilo se mi na klukach pochopení. Teď byl hrozně sexy a já měla vcelku zatmění. Chytla jsem Jacka za límec od trička a přitiskla jsem si ho k sobě. Začala jsem pohybovat s mými rty. Jack byl zřejmě chvíli zaskočenej, protože nic nedělala, ale já prostě pokračovala. Jack se trochu pousmál a přitáhl si mě za pas na sebe. Asi jsem se otřela o jeho rozkrok , protože trošičku zavzdychal. V mysli jsem se zasmála a pokračovala s líbáním. Neměla jsem v úmyslu se s Jackem vyspat a proto jsem se odtáhla.,,Tak kdy to nebudeme moc dělat?" zeptal se mě Jack.,,Nerejpej nebo to už nikdy neudělam." lehla jsem si vedle něj a zasmála jsem se.,,Ty to máš v plánu udělat ještě někdy?" Jack se otočil na bok a pobaveně mě pozoroval.,,To jsem neřekla, ale možná jo." otočila jsem se znova na bok.,,Proč jsi to udělala?" zeptal se znova.,, Nebudu si lhát do kapsy. Jsi sexy." řekla jsem a skousla si ret.,,Ale,ale. Nějak si nám roztála." zasmál se Jack a položil jeho dlaň na můj bok, opět.,,Nech si toho a užívej si toho, že jsem v podnapilým stavu a neodstrkuju tě od sebe." strkla jsem do něho a zasmála se.,, Prosím polib mě ještě. Zatim jsem nesjel rukou na ten zadek." řekl a já se zasmála. Obkročmo jsem se na něj posadila a začala ho líbat. Věděla jsem, že teď mi jsou stoprocentně vidět kalhotky, protože mám krátkou a upnutou sukni. No jo no, co s tím teď udělam.
Užívala jsem si Jackoco líbání, dokud mi opravdu rukou nesjel až na zadek. Chvíli po něm jen tak jezdil a pak najednou zprutka zmáčknul. Za to jsem ho kousla do rtu. Jack jen něco protistátně zakňučel a já se zasmála. Zastrčila jsem si pramen vlasů za ucho a pokračovala v předešlý činnosti. Asi po pěti minutách se to začínalo zvrhávat a Jack obkružoval prstem lem mých kalhotek. Usmála jsem se a slezla z něj.,,Na to ani nemysli. Zatim s tebou spát nebudu." mrkla jsem na něj a kývla na jeho bouli v kalhotech.,,A co já s tím teď asi?" řekl zoufale.,,Najdi si tu nějakou kurvu.......Je jich tu plej barák." zasmála jsem se a přešla ke dveřím.,,Jo, nejhorší na tom bude, že je tu všechny znám a nejmíň polovinu jsem z nich už přetáhnul." řekl a já pokrčila obočí.,,Tak si mě chyť." prudce jsem otevřela dveře a začala strkat do totořálně ožralých nebo sjetých lidí, aby mě uhnuli. Tady to totiž jinak nejde. Musela jsem se ještě otočit, abych viděla, jestli za mnou Jack jde. Bylo by to vcelku trapný utíkat sama před sebou, když ten kdo mě má nahánět je úplně v klidu. Jak jsem se tak koukla, uviděla jsem ho jak zrovna vybíhá ze dveří. Otočila jsem se zpátky. Štrádovala jsem si to k hlavímu vchodu, když mě zastavili něčí ruce.,,El." zeřval někdo a já se na něj úplně otočila, byl to Adam.,,Hele teď nemůžu. Jdu domů." řekla jsem se smíchem a začala utíkat znova. Adam jen nechápavě roztáhl ruce, ale na to jsem tak nějak nebrala ohledy. Doslova jsem rozkopla vchodový dveře a vyběhla na ulici. Tam už nebylo tolik lidí. Začala jsem utíkat domů. No co vám budu povídat, ale v těch podpatkach to nešlo zrovna dobře. Trochu jsem se koukla přes rameno, abych viděla na Jacka. Ten se nehorázně rychle přibližoval.,,Počkej, až tě chytim." zařval na mě.,,Néééé." ječela jsem, tedy jestli se tomu jekot dá říct. Bylo to něco mězi ječením, smíchem a hranou hysterií. Prostě takovej pazvuk.Už jsem skoro byla u domu, ale zezadu mě čaplunly dvě silný paže. Rychlím trhnutím mě otočili k Jackovi. Nevinně jsem se na ně usmála a on se zamračil.,,Proč jsi utíkala, když víš, že tě doběhnu." zasmál se.,,Kdybych neměla potpaky, utekla bych ti. Na střední jsem běhala závodně a vždycky jsem vyhrávala soutěže. Takže bych utekla i tobě Jsi totiž jako slimák....a co to máš kruci za styl běhu to se n....." chtěla jsem pokračkovat v mém dlouhém výkladu o běhání, ale Jack mě začal líbat a rychle mě přitiskl na zeď nějaký budovi. Musim uznat, že líbá vážně božsky.,, Moc mluvíš kotě." řekl mězi polibky. Za to jsem ho kousla znova do rtu, ale trochu silněji.,,Neříkej mi kotě." zamumlala jsem. Jack se jen zasmál a zmáčknul mi zadek. Trochu jsem zavzdyhala , ale hned jsem toho nechala a vzchopila.,,Nějak se ti ze mě podlamujou kolena. Kotě." řekl znova.,,Neni to z tebe, ale z tich podpatků. Už chci být v posteli." řekla jsem a Jack mě chtil za zápěstí.,,Jak si přeješ." řekl a zatáhl nás do domu. Doslova mě vláčel po schodišti, protože ten debilní výtah ještě nejede. Až v našem patře mě pustil, ale než jsem se stačila vydejchat, tak mě zase tahnul někam jinam. Jak jsem později stihla zaznamenat, byl to Adamův a Jackův byt.,,Kam mě to táhneš?" křikla jsem na něj.,,Chtělas být v posteli. Plnim tvoje přání." řekl a hodil se mnou na postel. Asi mu ani nevadilo, že na sobě mám stále boty a válim se mu v posteli.Jeho problém.
ČTEŠ
Sexy krásný/pokračování Krásně sexy/
RomantizmVše to začíná hádkou a končí svatbou. Ale opravdu v to věříte? Každý příběh nemusí být jako pohádka. A tento příběh není výjimka.