Předem se omlouvám za chyby a překlepy.
Eleanor
Jela jsem jako drak. Ha docela vtipný přirovnání. Ne, jela jsem normálně jen jsem předjela asi zájezd domova důchodců. Zaparkovala jsem na dané adrese.Byl to barák, kde bylo několik pater. My máme poslední patro Nevypadal jako palnelák, ale no prostě praconí byty. Vzala jsem z kufr a tahla ho za sebou do výtahu. V něm jsem se setkala s vysokou brunetou s hnědýma očima.,,Ahoj, ty jsi tu nová?" zeptala se.,,Jo budu bydlet mým , dalo by se říct kamarádem v pracovním bytě." usmála jsem se.,,Jsem Spohie.Bydlim v posledním patře. Ty?" podala mi ruku.,,Jsem Eleanor, ale říkej mi El. A shodou náhod bydlim taky posledním." přijala jsem ruku. ,,Vážně? A s kým budeš bydlet?" stiskal tlačítko patnácté patro.,,No budu bydet s Owenem." usmála jsem se.Doufejme, že bude někde poblíž, nejsem zvyklá bydlet s cizím člověkem sama v jednom bytě.,,Ježiš, já bydlim vedle. S Owenem jsme jako sourozenci. Pojď vybal si a já pak přijdu s ostatníma." chytla mě za ruku a vlážela z výtahu, který se zrovna otevřel.,,Počkej, jak ostatní?" zůstala jsem na ní koukat.,,Nebydlím tu sama. Jsou to tyhle dveře.Owene otevři." zařvala do dveří a sama za sebou zabouchla ty vedle.,,Ano Spoh?" vyšel ze dveří Owen.,,Ahoj, co ty tady?" zetal se. Na sobě měl tepláky a tričko, který mu skvěle padlo.,,No jdu bydlet, tedy doufám, žes nezapoměl." usmála jsem se.,,Ne jen jsem myslel, že jsem slyšel Sophii." otevřel dveře a tím mi dal najevo, že mám jít dovnitř.,,Jo, seznámila jsem se s ní ve výtahu. Říkala , že za chvíli přijde s ostatníma." trochu jsem se porozhlídla po šedých, černých a bílých stěnch.,,A?" Owen se na mě uculil.,,Moc hyperaktivní. Upřímně z ní mám trochu strach." zasmál jsem se a zula si boty.,,Jo celá Soph. Hele tak abych ti udělal prohlídku. Tady je obývák s kuchyní." přešli jsme kraťoučkou chodbou do velké místnosti. Byla moderně zařízená a krásně vymalová. Do čern barvy, moje oblíbená...,, Tad je koupelna a tady záchod." ukázal na dvoje dveře v chodbě, okdud jsme přišli.,,Tady mám pokoj já a tady máš konečně pokoj ty." ukázal na jedny bílé a druhé černé dveře.,,Jdi se kouknout." řekl a já se usmála.Vzala jsem za kliku černých dveřích a vstoupila dovnitř. Pokoj byl úplně normální a já byla nad míru spokojená.,,Máš to tu hezký." dala jsem si kufr před skříň.,,Máme." opravil mě Own.,,Máme to tu hezký ." řekla jsem s úměvem.,,Necham tě tu si vybalit a zabidlet se." řekl a šel do kuchyně. Otevřela jsem skříň a urychleně jsem si tam všechny věci. Uslyšela jsem hlasité bouchnutí dveří a následně křik.,,El můžeš sem máme návštěvu." zakřičel na mě Own. Ani jsem se nenamáhala s odpovědí, rychle jsem na sebe hodila kraťásky tílko. Nic jiného kromě tílka, kraťasů a černých podkolenek jsem neměla. Vyšla jsem z pokoje a hned se mi vyskytl pohled na čtyři kluky a Soph. Znala jsem akorát Owena, Sophii a..Adama? Co ten tady dělá.,,Páni Owene ty si to umíš zařídit." řekl kluk s brýlemi a blonďatými vlasy. ,,El tohle je Alex a Kyle. Kluci to je El." ukázal na kluky. Chtěla jsem jim podat ruku, ale na místo toho mě Kyle objal.,,Aha formalita asi ne co?" zasmála jsem se. Po chvíli držení v objetí mi Kyle zmáčkl zadek.,,Hele." odtrhla jsem se od něj.,,Jo tu ti schvaluju Owene." mrknul na něj.,,Nešahat, soukromej majetek." zasmála jsem se a sedla si na židli.,,Má prořízlou pusu. Líbí se mi." řekl Alex . Jak tak jsem nad rím přemýšlela, tak jsem si vzpoměla na Bena. Ten by šílel kdyby se mě takhle někdo dotkl. Pousmála jsem se nad mou myšlenku a koukala co se bude dál dít.,,Ahoj kočko." Adam se mnou navázal oční kontak.,,Nazdar Adame." ironicky jsem se usmála.,,Líbí se mi čím dál tim víc. docela ám sráží ega." sedla si ke mě na barovou stoličku Soph.,,Dík, ale tady neni co stážet." plácla jsem si s ní.,,Tihle všichni bydlí v tom bytě vedle." ukázal na ně Own.,,To se tam všichni vejdete?" divila jsem se, v tomhle btě by to asi nešlo.,,Jo já a Alex máme jeden pokoj a kluci každý svůj." usmála se Soph. Z její odpovědi jsem usoudila, že s Alexem chodí.,,A vy tu jste celý týden nebo jenom v pracovním?" rozpustila jsem si moje dlouhé vlasy, které se mi spustili až na zadek.,,Jsme tu pořád.Páni máš krásný vlasy. Hrozně dlouhý, takový bych taky někdy chtěla." koukla se mi na hlavu a usmála se.,,Dlouhý vlsy se někdy hodí." hodil na mě Adam úchylnej pohled.,,Jo kord když nespíš s takovým tupcem jako jsi ty." ušklíbla jsem se.adam si jen oblízl rty a kousl se do spodního. Neříkám, že to nebyo sexy...ale je to jenom přeci Adam.,,Hele nechte toho, jde se chlastat. Na příjezd El." vyzdvihl flašku s alkoholem Alex. usmála jsem se a napila se taky. Bylo sice už půl jedenáctý, ale co.
Jsou tři hodiny ráno a já jsem se zrovna probudila, nemůžu spát z tý bolesti hlavy. Večer se totiž nějak zvrhl, poslední co si pamatuju, je jak jsem se začal vys...Pane bože, já se začala vysvlíkat. Bože nto to snad ne. Už nikdy, nikdy se nebudu opíjet.Pomalu jsem odkryla deku, abych zjistila, kam to až došlo. Dobrý spodní prádlo mám, takže hádám jen do tohohle. Je to ještě dobrý. Snad si nikdo nic nebude omatovat.
Skoro už jsem spal, když se mi někdo začal cpát postele.,,Co to?" otočila jsem se, kdo mi chce ukráct mojí drhocenou peřinu. Byla to Soph.,,Soph, co blbneš?" zeptala jsem se s chraplavým hlasem .,,Kluci hrozně chrápou a mě bolí hlava.Prosím nech mě u tebe." lehla si vedle mě. Ucítila jsem jíjí nahou kůži. Zděšeně jsem se na ní koukla. Na sobě měla jen spodní prádlo, jako já. Moc jsem to neřešila a lehla si na břicho.,,El vzpomínáš si co jsme dělali?" otočila se na mě Soph.,,Ne a ty?" zamračila jsem se.,,Dělali jsme klukům striptýz. nakonec jsme přestali a šli jsem si lehnout ." musela jsem se zhrozit. Myslim, že moje srfce vynachalo úder.,,Doufám, že si to nikdo nepamatuje." řekla jsem vystrašeným hlasem.,,To těžko, Own nepil. Měl strach, že tu něco vyvedem a tak nepil. No nic dobrou." otočila se na druhou stranu. Ráno to bude ještě zajímavý.......,,Dobrou." vydechla sem všechen přebytečný vzduch z plic s zavřela oči......
ČTEŠ
Sexy krásný/pokračování Krásně sexy/
Roman d'amourVše to začíná hádkou a končí svatbou. Ale opravdu v to věříte? Každý příběh nemusí být jako pohádka. A tento příběh není výjimka.