42#

2.9K 124 3
                                    

Eleanor
Během filmu jsem si musela asi třikrát přesednout, protože jakákoliv poloha, při které se nějakou části těla dotýkala podotýkám Jackovo rozkroku, mu vadila.
,,Babe. Jdu se taky převlíct."kouknul na mě Jack, když jsem vypínala televizi a trochu upravila sedačky.,,Jo."odpověděla jsem mu a sama si šla do koupelny poupravit vlasy. Přeci je už třičtvrtě na sedm a za chvilku určitě všichni dorazí. Když jsem si udělala nový čulík, šla jsem do kuchyně,kde jsem si nalila do skleničky džus s vodkou. No co. Nějak se začít musí. Uslyšela jsem takový divný zvuk od vchodových dveří. Znělo to, jako kdyby se někdo snažil dostat k nám do bytu. My jsme měli, ale zamčeno. Přešla jsem tedy k dveřím a odemkla je.,,Chválím, že si zamykáte. Přeci jenom soukromí je soukromí."zahyhňal se Adam. Já jsem se překvapeně koukla na Owna,který stál za ním.,,Až moc natěšený, že bude chlastat."poplcal Adama po rameni. Kývla a ustoupila jsem, aby mohli projít dovnitř. ,,Jack je v pokoji. Jacku!!"křikla jsem na něj. Ani mi neodpověděl, jelikož přišel za náma.,,První hosti do domu."usmál se na oba dva.,,Ježíš neměl a něco nalej. Nemysli si, že jsem přišel, aby jsme si popovídali."řekl důrazně Adam. Jack se zasmál a přešel k lednici.,,A co to bude?"otočil se znova na Adama.,,Něco. Hlavně ať to není čistá voda ty idiote."řekl a já se zasmála.,,Pojď. Ukážu ti jak jsme si to zařídili."kývla jsem na Owna. Ten šel hned za mnou.,,Tenhle pokoj jsme nechali asi pro hosty. Nebo tak něco. Prostě volný pokoj."Otevřela jsem dveře od pokoje.,,Nebo pro mimčo co?"zakmytal obočím.,, Hele je mi 20(dělejme že jo, nepamatuji si to totiž) na prcka se ještě necítím."zasmála jsem se.,,Jistota je jistota."zasmál se a já ho praštil pěstí do ramene. Už jsem nestačila nic říct, neboť někdo zazvonil na zvonek. Věděla jsem, že tam půjde Jack a proto jsem se s Ownem vrátila kuchyně. ,,Ná. Paní domácí."zasmál se Adam a do ruky mi vrátil panáka něčeho. Tak jako není to špatný nápad.,,Na zdraví."spolu jsme si ťukli a vyklopili do sebe obsah. Jestli tohle Adam bude chlastat celý večer, bude rád, když se dožije svítání.,,Ahoj."ozval se hlas za mnou. Otočila jsem se za ním. Byla to Lis.,,Ahoj."usmála jsem se a šla ji obejmout. Hned za ní se vynořil Sam, James a v neposlední řadě Will. ,,Ahoj."pozdravila jsem je a objala je.,,Jo a mě si takhle neobjala."zavrčel za mnou Adam.,,Protože jsi otravný a všechno vždycky překazíš."vysvětlila jsem mu.,,Moje slova zlato."řekl vedle mě Jack a přehodil si přes moje ramena ruku.,,Já za to nemůžu že šukáte v nezamčeným bytě."rozhodil rukama. Ostatní se na nás s úsměvem koukali. Akorát Will ne. Ten se jen zasmál.,,No. Začíná se mi tu s vámi líbit děcka."zasmál se a objal kolem ramen Adama s Ownem. Překvapilo mě, že se všichni znají. Ale tak asi jo.,,Půjdem do obýváku ne?"navrhl Own. Všichni přikývla a šli tam. Já jsem ještě popadla pár skleniček a nějakou tu flašku. Postavila jsem to na stůl a sedla si do tulivaku vedle Willa.,,Jacku pust tam nějaký písničky."křikl Will na Jacka. Ten kývl a šel to namontovat.,,S Jackem spolu spíte?"zeptal se mě Will.,,Jo. Je to normální, když s někým žiješ."nakrčila jsem obočí, protože jsme nechápala, kam tím míří.,,Můžu zaskočit, kdybys chtěla."mrknul na mě. A tudy vítr vane.,,Díky Wille. Vážím si tvé nabídky."řekla jsem ironicky. On jen mrknul a vyvinul hlavou. Koukla jsem se po ostatních. Ti si povídali mezi sebou a nebo zpívali s reprákama.,,Kouříš?"zeptal se mě Will.,,Někdy."usmála jsem se na něj.,,Za kolik?"zeptal se a já se začala smát.,,Wille ty jsi takovej debil."praštila jsem ho do ramene.,,Sranda musí být."zvedl ruce obranném gestu. Pokroutila jsem hlavou a sáhla po mojí skleničce.,,Hele já a moji příbuzný jedeme na výlet k jezeru, nedaleko odtud. Nechtěli by jste se k nám s Jackem přidat?"zeptal se .,,S tvojí rodinou?"řekla jsem nechápavě.,,No k mým bratrancům a myslím že tam bude i sestřenka."vysvětlil. ,, Děkujeme za nabídku. Proberu to s Jackem."usmála jsem se na něj. On mi úsměv oplatil.,,Hele co si to tam šuškáte?" křikl po nás Jack z gauče.,,Měl bys ho zbít. Ptal se mě za kolik mu vykouřim."ukázala jsem prstem na Willa.,,Bonzačko."prsknul na mě.,,Tam není co kouřit."zasmál se Jack. Já poté vyprskla ve smích taky.,,Jen se smějte. Já vám to někdy připomenu."pokroutila hlavou a zvedl se z tulivaku. Vzal si panáka a šel si sednout na židličku.  Jen jsem pokroutila hlavou a sledovala co se děje. Sam vyprávěl nějakou storku co se mu stala předevčírem, ale já ho stejně neposlouchala. Koukala jsem totiž celou dobu na Jacka. Byl k nakousnutí, když se na něco soustředil. Prostě jsem z něj byla hotová. Jack se ale na mě nekoukl, takže jsem měla volný prostor pro sledování. Až když se všichni něčemu smáli, otočil se mým směrem. Šibalsky jsem se na něj usmála a on vstal. Můžete hádat, že se šel posadit ke mě.,,Co že jsi na mě tak zírala?"řekl a položil si ruku na moji nohu. Naklonila jsem se k němu a pošeptala mu do ucha.,,Dneska jsi k nakousnutí."řekla jsem a vrátila se zpátky na svoje místo.,,Můžu už je vykopnout?"zeptal se mě a kývnul hlavou k ostatním.,, Počkej ještě tak hodinku."usmála jsem se a propletla si s  ním prsty. Jack si jen zklamaně povzdychl a opřel si hlavu o moje rameno.

Sexy krásný/pokračování Krásně sexy/Kde žijí příběhy. Začni objevovat