4.

755 72 1
                                    

Pozerala som naňho s vyvalenými očami a otvorenými ústami. Povedal to, čo si myslím? Prosím povedzte, že sa mi to len zdalo.. Nemala som slov, ale keď som sa konečne predýchala mala som chuť ísť dole a nakričať na tatka.,,Môj život je dokonalý a o mojich vlasoch ani nehovorím! Nič nezmením a môžeš sa vyhrážať akokoľvek! Neverím ti. Nesnaž sa mi klamať ja nemienim počúvať tieto klamstvá" Povedala som nazúrene a rozbehla som sa von. Pôvodne za mojim tatkom a vynadať mu, čo za psychopata najal a o čom hovorí.

Nad jej reakciou som sa musel začať smiať.. Zdúchla za Patrikom a ja som si mohol odložiť tašku do skrine, vytiahol som si uterák a išiel do sprchy...Keď som si vychutnával vodu stekajúcu po mojom tele, niekto začal trieskať na dvere. Blondína.. Vyšiel som von iba v uteráku a otvoril dvere. ,,Čo horí?!" Naštvane som sa jej opýtal a uškrnul sa keď na mňa pozerala s otvorenými ustami.,,Zatvor tie ústa, slintáš ako pes" Zasmial som sa a odstúpil od dverí.

Okamžite som sa otočila.,,Eeewww. Rýchlo sa obleč! A potom príď za mnou do izby! Musím sa s tebou vážne porozprávať!" Odfrkla som si a bežala som rýchlo do svojej izby a čakala až sa milostivý pán ukáže.

Neponáhľal som sa. Na čo aj? K nej do izby som prišiel o nejakých 20 minút.

,,Idiot jeden! Celý ten čas ťa tu čakám, to si sa nemohol trochu poponáhľať?" Zvrieskla som naňho, ako prvá reakcia.

Barbie's Bodyguard [DOKONČENÉ] ✔ Where stories live. Discover now