11.

596 64 7
                                    

,,Do pekla! Čo robíš? Ako si to urobil?" Pozerala som naňho vydesene.

,,Kľud.. Toto som ja" odhalil som svoje tesáky,,Som upír.. A tvoja rodina o našej existencii vie už cele storočia, tak sa ukľúdni a sadni si" Kývol som hlavou na stoličku.

Pozerala som naňho s vyvalenými očami. Nevedela som sa ani len pohnúť a ani hovoriť. Do teraz by ma nikdy nenapadlo, že takéto tvory vôbec existujú. A čo už len u mňa? Celý čas som si robila srandu s nejakých dievčat posadnutých Fantasy blbosťami a teraz vážne zisťujem, že také existuje.

,,Zem vola Bri.. Si v pohode?" Mával som jej rukou pred tvárou.

Spozornela som a pozrela do jeho oči.. Ale aj tak som bola mimo.

,,Ách.. Tak poď" Vzal som ju na ruky a odniesol som ju svojou rýchlosťou do jej izby.

,,Ne-nedotýkaj sa ma!" Zakričala som naňho.

,,Ukľudni sa!"

,,Si.. Si.. Si monštrum!" Zakričala som a cúvla som od neho.

Vedel som, že mi to povie.. Ale aj tak to bolelo.. Ja som si tento život nevybral.,,Áno, monštrum" Hovoril som a išiel k nej bližšie, zatiaľ čo ona cúvala.,,Tomu monštru tvoj otec dôveruje" Narazila do steny a položil som si ruky na stenu z oboch strán jej hlavy. Budeš žiť v dome monštra" Priklonil som sa k nej a moje pery boli len pár milimetrov od nej.,,A to monštrum, ťa teraz chráni" Pozeral som jej do očí a cítil som ako dýchala, vždy sa jej hrudník dotkol toho môjho... Boli sme tak blízko.

Stále som sa ho bála, ale mal pravdu. Má ma predsa chrániť, nie mi ublížiť.,,Ne-nevypiješ mi krv?" Opýtala som sa zvedavo. Vo filmoch to robia. Takže to preto ho nikdy nevidím jesť. Táto situácia sa mi zdala nemožná a divná a hlavne po tejto vete som sa cítila dosť trápne. Nikdy by som si nepomyslela, že sa toto niekoho opýtam. Niektoré moje myšlienky sa smiali. No ha ha.. Moc vtipné.. Toto je vážna situácia.

,,Keď chceš" Vysunul som svoje tesáky.

Barbie's Bodyguard [DOKONČENÉ] ✔ Where stories live. Discover now