Veci som si odniesol naspäť do izby a napísal Rebeke.
Snáď to vyjde.. Fuu. Ani netuším ako som sa v takejto situácii ocitla. Už sa normálne bojím pri ňom byť aj sama sebou lebo ešte sa náhodou chudák urazí a zdúchne a nechá ma na pospas smrti a to mu akože tatko dôveroval?
Večer prišla Rebeka a dala mi potrebné veci.,,Barbie! Mám tie veci! Poď si po ne!" V taške bola čierna parochňa, oblečenie - nič vyzývavé, nič ružové, žiadne lodičky.. Boli tam väčšinou športové veci.. Čierne, sivé, tmavo modré, tmavozelené... Všetko, aby si ju nikto nevšímal.. Dal som jej tašku do rúk.,,Obleč si to a príď za mnou" Uškrnul som sa.
,,Ew.. To nemyslíš vážne? Je to vôbec značka? Vyzerá to ohavne" Pretočila som očami, ale keď som zbadala ten jeho vražedný výraz okamžite som to schmatla a išla som sa dať dokopy. Vlasy som si zapla hore a schovala pod dlhšiu čiernu parochňu. Aspoň že je dlhá, keby bola krátka vyzerá nápadne. Hm musím uznať.. Hodia sa mi aj čierne vlasy. Síce je to hnusná a špinavá farba, ale na mne vyzerá všetko super. Tak aj to oblečenie, čo som si vybrala. Rifle a tmavo modré tričko. Hmm to tu ružová vôbec nieje? A dokonca ani žiadna iná svetlá farba. To je život. Ach. Vrátila som sa k nemu. Vyzerala som úžasne aj napriek tomu, že som na sebe mala ohavné neznačkové veci.,,Hotovo". Usmiala som sa a spravila som pózu.,,Vyzerám úžasne" Pretočila som sa.
Čakal som takmer hodinu, kým mi zaklopala na dvere.
,,Ako vyzerám podľa teba?" Spýtala som sa ho.
Prezrel som si ju od hlavy až po päty a pristúpil k nej.,,Hm... Teraz je to lepšie.. Ale....". Stiahol som jej parochňu a uškrnul som sa na ňu.,,Teraz je to dokonalé... Mala si pravdu tvoje vlasy... Parochňu budeš nosiť iba vonku.. Čierna ti nepristane. Vyzeráš s ňou strašne "Pokrútil som nad ňou hlavou a dal jej ju do ruky.,,Dobrú" Vystrkoval som ju z dverí
,,Po-počkaj". Pozrela som sa naňho.
,,Čo?"
,,Ah.. Uhm.. Vlastne nič" Odvrkla som mu a išla som preč. Bože Dobrý! Takmer som mu poďakovala znova. Nebudem sa predsa robiť úbohejšou!
Zasmial som sa a odišiel si ľahnúť.. Svoje čuchové a zvukové receptory som zaostril na maximum.. Aj keď je aká je.. Nikto jej neublíži!
YOU ARE READING
Barbie's Bodyguard [DOKONČENÉ] ✔
FantasyKlasická story Barbie a Kena? To si nemyslím. Čo sa stane, keď jedna namyslená, hnusná panička z obrovského domu, ktorá vždy dosiahne po čom túži dostane ako jej osobnú ochranku upíra, ktorý ju sám nenávidí? Sú navzájom na seba nahnevaný a každý si...