,,Idem ti po ten mobil"
,,Super" Pozrela som dole.
,,Si v pohode?" Opýtal som sa jej a pristúpil bližšie.
,,Áno.. Áno.. Kedy som nebola? Len sa moc teším" Povedala som a nasilu som sa usmiala.
,,Nie si.. Toto nie je úprimný úsmev.. Spravil som niečo, alebo..?"
,,Nie... Ja len.. Ja už.. Už sa skoro necítim ako ja. A najhoršie je, že sa mi to páči a páči sa mi dokonca, ako sa vyvinuli okolnosti"
,,Poď sem" Objal som ju.,,Na tom nie je nič zlé.. Dospievaš a tvoja osobnosť sa mení.. Stále si to ty, Bri"
,,To nemyslíš vážne, že si práve povedal, že dospievam." Zasmiala som sa, ale to objatie bolo príjemné.
Zasmial som sa a ďalej ju objímal, bolo to príjemné.. Do teraz som to dovolil iba jednej Bri.
Cítila som sa šťastná a až teraz mi doplo, že šťastná som nebola vtedy, keď som Kire Graciovej zničila celý život alebo keď som si robila srandu zo šprtov, alebo keď som ničila životy Betty a Very postupne alebo šikanovala celú školu, nebola som šťastná keď som podpálila vlasy učiteľke a hodila to na dievča ktorej ani neviem meno v prvej lavici, za čo ju vylúčili, a nebola som šťastná ani z chalanmi s ktorými som doteraz chodila. Boli to len traja. Hm.. Pocit šťastia je tak zvláštny.
,,Tak dobre.. Idem už po ten mobil a spravím ti večeru." Už som odchádzal, keď som sa otočil.,,Poď so mnou rovno ti ukážem dom"
Potešila som sa. Už som si myslela ze ma tu vážne nechá. Išla som s ním. Zatiaľ čo sme sa prechádzali po dome.,,Ehm.. Počuj.. Stále mi nedáva zmysel, prečo si mi vtedy na chodbe povedal, že by si ma najradšej zabil sám a tiež ten spôsob akým si to povedal" Pri myšlienke na ten moment a teraz keď si uvedomím čo je zač ma striaslo.
,,Povedzme, že teraz si znesiteľnejšia." Mrkol som na ňu s úsmevom.
Zamračila som sa naňho.,,Stále som tá istá osoba!"
,,No keď takto vyvádzaš a správaš sa ako v prvý deň, kedy sme sa stretli, tá potreba ublížiť ti narastá.. Ja mám oveľa radšej tú novú Bri. Nie blondínu.. Ale Bri"
Tak toto ma dosť naštvalo.,,Takže tým chceš povedať, že som vtedy bola zlá? Správala som sa k tebe najmilšie ako som mohla!"
,,Áno. Bola si protivná mrcha, ktora každému ubližovala a rozkazovala.. Než som k vám prišiel, tak som ťa mesiac sledoval a dával na teba pozor z diaľky.. Ale situácia sa skomplikovala.. Teraz musím byť s tebou 24 hodín denne"
,,To.. To vážne? Ty si ma sledoval? Videl si všetko zlé čo som spravila" Zamyslela som sa.
,,Všetko.. Niekedy si bola ešte horšia ako moja sestra pred 70rokmi.. A to je čo povedať.. Aj keď si nezabila naozaj.. Osobnosť tých ľudí si zabila určite"
Áno. Áno.. Bola som fakt taká mrcha.,,Každý robí zlé veci. Ty si upír, určite si už zabil a tým nemyslím osobnosť!"
YOU ARE READING
Barbie's Bodyguard [DOKONČENÉ] ✔
FantasyKlasická story Barbie a Kena? To si nemyslím. Čo sa stane, keď jedna namyslená, hnusná panička z obrovského domu, ktorá vždy dosiahne po čom túži dostane ako jej osobnú ochranku upíra, ktorý ju sám nenávidí? Sú navzájom na seba nahnevaný a každý si...