,,Ahoj ja som Britanny" Pozdravila som ho hneď najmilšie ako sa dalo. Podala som mu ruku, ale len nech to je rýchle, lebo by som si ich musela ísť rýchlo vydezinfikovať a umyť.
,,Som Britanny" Zašvitorila a mňa išlo poraziť. Rýchlo som chytil jej ruku s umelými pazúrmi, že aj plast vyzerá oproti tomuto prírodnejšie a potriasol.. Hneď som stiahol ruku späť a otočil sa na jej otca.. Vošli sme do vnútra a Patrik vyhnal svoju dcéru preč.. Ja som išiel s Patrikom do kancelárie.
Nepríjemný debil.. Moje dojmy z prvého stretnutia. S ním ešte bude sranda.. Rýchlo som bežala do kúpeľne vydrhnúť si ruky a potom som si spokojne ľahla na mobil a chatovala s mojou BFF. Samozrejme len ona si myslí, že ňou je. Ale však prečo to tak nenazvať. Napísala som jej všetky dojmy ohľadom nového "ochrancu" a spolu sme ho ohovárali. Možno je to len hlúpa hus, ale vie ako ohovárať a to sa mi na nej páči. Ani ho nepozná a
už naňho kydá. To je moje dievča!V kancelárii mi Patrik vysvetlil základné informácie.. Ako som hovoril, dal mi voľnú ruku.. Blondínka nemá žiadnu moc.. Všetko bude robiť ako poviem ja.. Nad tým som sa uškrnul a čakal kým príde dolu jeho dcéra.. Patrik ju pred chvíľou volal, aby mi ukázala moju izbu, tú jej a aj zvyšok domu.
Ach! Zasyčala som si pre seba! Tatko ma zavolal dole. Nebodaj sa mám o toho imbecila aj starať. Nieje moje domáce zvieratko. Zišla som dole. Nepozeral na mňa zrovna pekne. Ani ja som z tohto celého nebola nadšená, ale mohol to aspoň predstierať. Blb jeden.
,,Čo je?!" Skríkla som naštvane.,,Ja mám aj iné povinnosti tam hore, tak sa nesnaž krátiť mi čas! Si tu preto lebo musíš. Čiže ty pracuješ pre mňa! Tak zabudni, že sa o teba budem starať" Hneď som naňho slovne zaútočila...keď mňa to tak baví.Zasmial som sa. ,,To si píš, že sa o mňa budeš starať.. Tvoj otec ti to ešte povie, ale budeš robiť presne to, čo ti poviem ja.. Nebudeš sa vyhovárať a hneď poslúchneš. S chatovanim sa rozlúč, do školy už nepôjdeš .. Obchody.. Jedine keď do potravin.. Žiadne blbé kamarátky ani nič podobné.. Budeš robiť presne čo poviem!! Tak a teraz mi ukáž moju izbu, tú tvoju a zvyšok domu.. Potom sa máš vrátiť k otcovi" Uškrnul som sa na ňu.
Nemo som tam stála a pozerala som naňho. Čo to malo do pekla byť?
,,Kto si myslíš, že si? Že mi budeš rozkazovať? Na to hneď zabudni! Toto je môj dom a moje pravidlá! A ja si môžem robiť, čo ja chcem. Ty pracuješ pre mňa pamätáš?" Naštvane som zdvihla obočie a otočila som sa a išla schodmi hore.,,K nohe" Zasmiala som sa a zastavila som pri jeho izbe, keď som si bola istá, že ma nasleduje.
أنت تقرأ
Barbie's Bodyguard [DOKONČENÉ] ✔
خيال (فانتازيا)Klasická story Barbie a Kena? To si nemyslím. Čo sa stane, keď jedna namyslená, hnusná panička z obrovského domu, ktorá vždy dosiahne po čom túži dostane ako jej osobnú ochranku upíra, ktorý ju sám nenávidí? Sú navzájom na seba nahnevaný a každý si...