9.

636 64 11
                                    

Vyrazil som von.. Musím sa prebehnúť.

Niečo mi vážne hovorí, že Darren nieje ten za koho sa vydáva a je to veľmi nepríjemný pocit.

Čerstvý vzduch môj hnev zničil a keď som si bol istý, že jej neublížim, vrátil som sa domov.

Stále som sedela na tom istom mieste a rozmýšľala. Nakoniec ani neviem ako som zaspala.

Prišiel som do domu a na chodbe som našiel ležať blondínu. Povzdychol som si a vzal ju na ruky. Doniesol som ju do jej izby a položil na posteľ.. Stiahol som jej nohavice a dal som si dolu tričko, to jej som jej dal dolu tiež a vyvliekol som jej ruky z ramienok podprsenky.. Natiahol som jej to moje a stiahol jej podprdu.. Uložil som ju do postele.,,Dobrú" Keď som odchádzal, všimol som si ako na mňa pozerá.

,,Čo to bolo?" Pozrela som naňho a usmiala som sa.. Aspoň na tú chvíľu som zabudla na to, čo mi tej chodbe povedal.

Mrkol som na ňu a odišiel do svojej izby.. Keď je ticho, nie je až taká zlá.

Hm.. Vykašľala som sa na to a prikryla sa lepšie perinou a išla spať. Je mi jedno koľko je hodín.

Ľahol som si do postele... A znova nastražil svoje zmysli.

,,Určite mi niečo tají a ja prídem na to, čo to je aj keby čo bolo" Povedala som si pred tým ako som zaspala.

V noci sa nič nedialo.

Keď som sa zobudila išla som dole do kuchyne. Bola som hladná.

Nemal som náladu vstať z postele.

Samozrejme som bola už normálne oblečená. Otvorila som chladničku.. Nič moc. Zatvorila som. Kde sú teraz moje slúžky, keď ich potrebujem?!

Počul som z kuchyne ako otvára dvere na chladničke a zatvára ich.. Doma nič nemajú. Tie ich slúžky už neprídu.. Nemá kto nakúpiť.

,,Do pekla však umriem od hladu!"

Zasmial som sa.. Keď poprosí, pôjdeme do obchodu.

,,Idem do obchodu!" Zakričala som, aby ma v celom dome počul a už som išla k dverám.

Tak to nie! Rýchlo som sa presunul za ňu a chytil jej ruku, ktorú mala na kľúčke.,,Porušila si pravidlá... Čaká ťa trest." Povedal som jej do ucha a obtrel sa oň perami.. Zachvela sa a ja som sa uškrnul .. Bude ľutovať, že neposlúchla.

Barbie's Bodyguard [DOKONČENÉ] ✔ Where stories live. Discover now