Multimedyada Barbara Palvin (Ece) Jamie Dornan (Bora) Selena Gomez (Selin) Kerem Bursin (Kerem)
***Ece'den:
Kendi hayatıma nefret ediyordum. Anneme nefret ediyordum. Odamda aynanın karşısında durmuş hazırlanıyordum. Bu gün Selinle görüşücektım. Yan odadan inilti seslerı geldiğinde midem bulandı, bell ki anne dediğim kadın yine kimlese sevişiyordu.
Kendince en kolay yoldan para kazanıyordu o kadın. Artık o kadına anne bile söylemek istemiyordum. Çünkü o 'anne' kelimesini hakk etmiyordu. Aynada kendime baktığımda beyaz bir tişört ve siyah bir pantolon giymiştim. Ayakkabı olarak ta beyaz bir sport ayakkabı gıydım.Açık uzun kahverengi olan saçımı açık bıraktım. Makyaj yapmayı pek sevmediğim için sadece dolgun dudaklarıma pembe bir ruj sürdüm. Artık hazır olduğuma tam emin oldum. Odadan çıkmadan önce içinde çokta para olmayan cüzdanımı ve telefonumu alıp odadan çıktım. Odadan çıkarken o kadının odasında da çokta yaşlı olmayan bir adam çıktı. Adam beni arsızca baştan aşağı süzdüğünde piç bir şekilde sırıttı. Bense kafamı aşağı eymiş tam yanından geçiyordum ki, adam kolumdan tutup beni duvara yasladı. Ve o iylenç dudaklarını boynumdan öpmeye başladı. Korku gittikce vücudumu ele geçiriyordu."Bırak benı pislik" diye bağırdım. Ama adamın elinden kolay-kolay kurtulacağımı sanmıyordum.
"BIRAK DEDIM LAN" diye tekrar bağırdığımda adam beni serbest bırakmadı. İyleniyordum,adam resmen boynumu sömürüyordu. Son olarak ayağımla sert bir şekilde erkekliğine vurduğumda adam acıyla inledi ve geri çekildi. İşte son hamlemi yapmıştım.
"Seni küçük orospu..." Dıye söylediğinde hızlı bir şekilde koşup evden çıkmıştım. Göz yaşlarımı serbest bırkatım, anneme nefret ediyordum. Neden hayatım böyleydi ki? Neden benimde diğer insanlar gibi normal bir hayat yaşamıyordum? Gözlerimden yaşlar teker-teker süzülürken etrafdaki bazı insanlar bana garip bir şekilde bakıyorlardı. Onları umursamıyordum, şimdi içlerinde 'Ah yazık kıza,nasılda ağlıyor' diye düşünüyorlardı. Tam yolu geçmek istiyordum ki araç bana doğru hızlı bir şekilde geliyordu.Gözlerim bulanık görüyordu her şeyi. Araba durdu. Arabadan adam inip sinirli bir şekilde yanima geldi.
"LAN NAPIYORSUN SEN SAĞINA SOLUNA BAKSANA LAN!" Diye gürlediğinde, resmen korkudan altıma kaçıracaktım. Bu adam da kimdi böyle?HİÇ KİMSE BANA O ŞEKİLDE BAĞIRAMAZDI!
"NE BAĞIRIYORSUN YA, SAĞIR YOK HER HALDE SENIN KARŞINDA!" Diye sert bir şekilde bağırdım. Zaten sinirlerim bozuktu bu adamda beni fazlasıyla sinir ediyordu! Etrafımızdaki her kes bizi merakla seyir ediyorlardı.Allah aşkına bu insanların
işi-gücü yokmuydu ya?
Karşımdaki adam sinirli bir şekilde nefes aldı. Sinirli bir boğa gibi bana bana bakıyordu. Adam sinirle kolumu tutup sıktığında, kolum fena bir acımıştı."BANA BAK KIZIM, BENI HAFIFE ALMA! ANLADIN MI? SEN DAHA BENI TANIMIYORSUN! ŞİMDİ SİNİRİMİ SENDEN ÇIKARTMADAN GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN KAYB OL!" Diye yüzüme doğru yakınlaşıp tısladığında arkama bakmadan koşmak istiyordum. Korkudan ellerim esmeye başladığında belli etmemeye çalıştım. Adama bak ya bana resmen emr veriyordu.Delimi ne ya! Adam kolumu bıraktığında, tam cevap vermeye hazırlanıyordum ki telefonuma mesaj geldi.
Balım; (Selin)-Kızım nerde kaldın ya? 2 saatdir seni bekliyorum. Diye Selinden cevap gelmişti. Allah kahr etsin görüşmeye gecikmiştim, Selin beni kesicekti.
Adamın yüzüne son defa baktım."Inan sana cevap vermektense, değer verdiğim insanla görüşmeyi tercih ederim. Bi daha karşılaşmamak üzere sert adam" diye ukala bir şekilde söyleyip adamın yanında geçip gitdim.
Bora'dan:
Holdingde çok önemli bir toplantım vardı toplantıya daha çabuk yetişmek için arabayı hızlı bir şekilde sürüyordum. Kız yolu geçerken arabayı durdurdum. Az kalsın kızı vurucaktım.
Fazlasıyla sinirlenmiştim. Çünkü her söylediğim söze kızın verecek bir cevabı vardı. Kızın kolundan tutup yüzüne yakınlaştığımde kısa bir zamanda kızın yüzünü inceledim. Beyaz teni,çimen yeşili gözleri, küçük burnu ve birazda dolgun dudakları vardı. Kıza doğru tısladığımda kızın korkudan ellerinin estiğini gördüm.
Kız son cümlesini ukala bir şekilde söyleyip yanımdan ayrıldığında sinirden kuduruyordum! Bana bakan insanları umursamadan araba sinirle bindim. Bu kızı takip etmeye başladım. Kız bir kafeye girip bir kizla buluştu. Sonra her ikiside oturup sipariş verdiler.
Ben kizi izlerken bu zaman telefonum çaldı. Telefonumu açtım."Alo, Lan nerdesin sen? Senin yüzünden adamlar bizimle ortak olmak istemediler" Kerem telefonun diğer ucunda bağırdığında umursamadım. Kızı izliyordum,Her hareketini.
"LAN BANA HESAP SORAMAZSIN! Defol git başımdan arama beni" diye bağırdım.
"Ne halin varsa gör be." Diye söyleyip
telefonu yüzüme kapatdı.Ece'den:
Seline her şeyi anlatdığımda şoktaydı.
Selin bana bakıp piç bir şekilde gülümsedi."Ayy Ece diyorum ki, siz bu adamla tekrar karşılaşsanız, sonra bir-birinize deli gibi aşık olsanız, nasıl olur? Tam bir film gibi olur yaaa" diye Selin söylediğinde kahkaha atdım. Sonra kulağımı çekip masaya vurdum.
"Allah korusun Selin,ben o deliye asla aşık-falan olmam. Ayrıca senin o söylediklerin yalnız filimlerde olur şekerim" diye söylediğimde Selin somurttu.
"Uff tamam be, sende yani bir hayal kurtutmadın be" diye söylediğinde gülümsedim.
2 Saat sonra:
Ece'den:
Fazlasıyla yorucu bir günün ardından eve geldim. Elimde olsa bu eve adımımı bile atmazdım. Ama işte gidicek bir yerim yoktu. Eve gelip hemen odama kalktım. Kiyafetlerimi değişip yatağa atdım kendimi. Ve bir kaç dakika sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım....Yeni bölüm nasıl? Lütfen OKUDUKDAN SONRA VOTE VE YORUM YAPIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanliğımdaki Işık
ChickLitBora beni duvara dayayıp kendini bana bastırdı. İçimde sanki vulkan vardı. Her yerim cayır-cayır yanıyordu. "EVLEN LAN BENİMLE!" Üzerime bağırdığında bir an donup gözlerine baka kaldım. Bana evlenmemi teklif etmişti? Duyduklarıma inanamıyordum. Şuan...