Bölüm 10

100 5 2
                                    

İLK ÖNCELİKLE MERHABA.HİKAYE YAZMAYA HİÇ VAKTİM YOKTU. BU GÜN YAZA BİLDİM. BÖLÜM GEÇ GELDİĞİ İÇİN HEPİNİZDEN ÜZÜR DİLİYORUM.

Sabah gözlerimi açtığımda Boranın kahverengi gözleriyle karşılaştım. Ben uyurken benimi seyir ediyordu? Ellerini yüzüme getirip okşamaya başladığında içimde kıpırdanmalar hiss ediyordum. Korkak gözlerle Boraya bakıp geri çekildim. "Na-napıyorsunuz Bora bey" dediğimde Bora kaşlarını çatıp yüzüme baktı. Çenesi kasılmışdı sinirden.

"Bir daha bana Bora bey demeni istemiyorum. Sadece Bora de" dediğinde "Peki siz nasıl isterseniz" dediğimde Bora bana sinirli bakış attı. Hemen az önce kurduğum cümlemi düzeltip "Sen nasıl istersen" dedim. Bora beni kendine çektiğinde şaşırdım. "Bu kadar güzel olman beni deli ediyor" diye söylediğinde üzerime çıktı. "Ben güzelmiyim?" Diye sordum şaşkınlıkla. Her zaman kendimi çirkin bulmuştum.

Şimdi bir erkeğin bana güzel olmamı söylemesi beni şaşırtmışdı açıkcası. Hele ki bu kişi Bora olduğunda. Boranın elleri belimde gezdiğinde derin-derin nefes almaya başladım. Her nefes aldığımda gögsüm inip kalkıyor ve Boranın gögsüne çarpıyordu.

"Ah küçük kız,bazen fazla aptal olduğunu düşünüyorum" dediğinde sinirlendim ve bir an gelen cesaretle "Aptal sensin be" dedim. HASSİKTİR!
Şimdi ne dediğimi farkına varmıştım. Boranın sinirden kasılan çenesi beni fazlasıyla korkutuyordu.

"Ne dedin sen?!" Diye sinirle üzerime kükrediğinde korkudan kalbim güm-güm atıyordu. "Valla ağzımdan çıktı. Yemin ederim" diye telaşla söylediğimde Bora bileklerimden tutup yatağa dayadı. "Şimdi bunun cezasını çekiceksin küçük kız" diye dişlerinin arasından tısladığında korkuyordum. Alt dudağımı dişlerimin arasına aldığımda Boranın bakışları dudaklarıma indi.

Bir an dudaklarıma yapıştığında gözlerim yuvarlarından çıkıcaktı. Alt dudağıma işkence etmeye başladığında çırpınmaya başladım. Canımı acıtıyordu. Alt dudağımı dişleriyle ısırdığında gözümden bir damla yaş geldi. Canım fazlasıyla acıyordu. Neden bunu bana yapıyordu?! Neden?!

Kendini bana bastırdığında o'nu hiss ettim. Fazlasıyla sertleşmişdi...midem bulanmaya başlamışdı. Bora dudaklarımı sömürüyordu sanki. Ağzıma kan tadı geldiğinde gözlerımı kapattım. Bütün hırsını dudaklarımdan çıkarıyordu!

Nefessiz kaldığımda Bora geri çekildi. Gözlerine baktım. Siniri hala geçmemişti. "Bir daha bana küfür edersen seni en sert şekilde beceririm" dediğinde kaşlarım çatılmışdı. Üzerimden kalktığınde dudağımdaki yara acıyordu...
.............................................................
Salonda oturmuş kitap okuyordum. "Canım" salonda kız sesi duyduğumda bakışlarımı kitapdan çektim. Güneş sıcak gülümsemesiyle bana bakıyordu. Kanepeden kalktım. Güneşe sarıldım.

"Seni merak ettimde geldim" dediğinde gülümsedim ve "Hoş geldin. Ne içersin?" Diye sordum. Güneş gülümseyip "Canım hiç bir şey istemiyor." Dedi. Gözleri dudaklarıma kaydığında endişeyle yüzüme baktı.

"Dudağındaki yara ne böyle?" Sordu endişeyle.

Sabahki Borayla öpüşmemiz aklıma geldiğinde hem heyecanlandım hemde sinirlendim. "Hiiçç. Aman boş ver" dedim telaşla. Güneş yüzüme sinsi bir şekilde sırıttı. "Kız yoksa sen Borayla ateşli bir şekilde öpüştün mü?" Bir an sorduğunda yüzüm kıp-kırmızı kesildi.

"Ne-ne saçmalıyorsun sen be!" Diye sinirlendim. Güneş kahkaha attığında en kötü bakışlarımı ona atıyordum. "Bana bak Ece,yoksa sen bu adama aşıkmısın?" Bir an gelen soruyla ne söyleyeceğimi bilemedim.

Kaşlarım istemsizce çatıldı. Ben Boraya aşık değildim!  "Yok ya ben ona asla aşık olmam" dediğimde Güneş bana bir bakış attı. "O kadar emin konuşma bende eskiden Kereme aşık olmayacığımı söylüyordum ama sonra deli gibi sevmeye başladım onu" dedi.

"Siz nasıl tanıştınız?" Diye sordum merakla. "Eskiden ben babamın şirketinde model gibi çalışıyordum. İşte Keremlede babam ortakdılar. Kerem sürekli şirkete gelip babamla iş konusunda konuşurdu. Bir müddet sonra Keremin bakışlarını üzerimde his etmeye başladım. Aslında bende Keremi ilk gördüğümde etkilenmiştim. Kendinden emin duruşu erkeksi hareketleri beni etkiliyordu. Sonra çıkmaya başladık. Bana beni sevdiğini söyledi. Kerem dış görünüşü biraz ürkütücü olsada içi çoçuk gibi. Benim yanımda onu tanıyamazsın. Tam bir huysuz çoçuk oluyor. Ama ben onu her haliyle seviyorum. Onu asla bırakmayacağım. Keremi başka kızlara yem etmem. Zaten sürekli etrafında kızlar olduğu için deli oluyorum." Son cümlesini söylediğinde kahkaha attım.

"Demek deli oluyorsun haa" Kerem beyin sesini arkamızdan duyduğumuzda irkıldık. Hiç fark etmemişdik geldiğini. Kerem bey sıcak gülümsemesiyle Güneşe bakarken Güneş kanepeden kalkıp Kerem beyin yanına gidip dudaklarına uzun ve tutkulu bir öpücük bıraktı.

"Evet deli oluyorum. Benden başka kıza bakmanı istemiyorum sevgilim" Güneş dudaklarını büzüp çoçuk gibi söylediğinde Kerem bey "Senden başka kıza bakacağımı kim söyledi? Ben senden başkasına bakmam güzelim" dedi.
............................................................
Akşam olmuştu artık. Bora ortalıklarda gözükmüyordu. Odama kalktığımda üzerime ayıcıklı pijamalarımı geçirdim. Saçlarımı tarayıp arkadan hördüm. Borayla uyumak istemiyordum.
Odanın kapısı açıldığında içeri sinirli bir şekilde Bora girdi.

Üzerindeki gömleğin düymlerini açmaya başladığında hemen yüzümü ellerimle kapattım. Nolmuştu bu adama böyle?!

"Aç gözlerini" sinirle söylediğinde utanıyordum. "Sana gözlerini aç dedim!" Diye bağırdığında yavaş yavaş ellerimi yüzümden çekmeye başladım. Üzerindeki gömleği üzerinden çıkarıp yanıma sinirli bir şekilde yürüdü. Kaslarına bakmaya başladım. Şuan çok seksiydi.

Bunu düşündüğümde yüzüm kızardı. Kahr etsin noluyordu bana böyle?! "Kimsenin sana zarar vermesine izin vermem!" Üzerime doğru bağırdığında korkak bakışlarla ona baktım. "No-noluyor Bora?" Çekinerek sordum.

Bora bir an beni kucağına aldığında şaşırdım. "Benim ol küçük kız..." Sesi boğuk bir şekilde çıktığında elleri tişörtümün altındaki sırtımı okşuyordu. Gözlerimi kapatıp dudaklarımı ısırdığımda sırtıl bir an yatakla buluştu. Bora üzerime çıkıp dudaklarıma yapıştığında bu sefer yavaş ve şefkatli bir şekilde öpüyordu.

Elleri tişörtümün altındakı gögüslerime gittiğinde bir an zevke geldim. Ah neler oluyordu bana böyle? Ellerim benden kontrölsuz Boranın kaslarına gittiğinde Boranın vücudu kesildi.

"Sana muhtacım....küçük kız...senin sevgine muhtacım" kulağıma yaklaşıp fısıldadığında gözlerim çoktan kapanmış kendimi Boraya bırakmıştım....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanliğımdaki Işık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin