Bölüm 7

120 8 2
                                    

-Boranin agzindan-
Allah Kahr etsin! Sevdiğim kadını koruyamamıştım...hiç düşünmeden kendimi onun önüne atarken o kurşunun beni vurmasını istedim... Yerde kanlar içinde yatarken hala çatışma devam ediyordu...Heyecandan kalbim tir-tir esiyordu.... Korumaların biri eğilip yardım etmek isterken onu durdurdum... Kucağıma alıp içeri geçtim ve odama götürdüm sevdiğim kadını... Bir kaç koruma güvenlik olsun diye arkamdan geliyordu...
Korumaların birine dönüp sert bir bakış attım.

"HEMEN AHMETİ ÇAĞIR." Diye bağırdım. Koruma hemen kafasını "tamam" anlamında salladı ve kısa bir sürede gözden kayp oldu...
Eceni odama getirip yatağın üzerıne dikkatlice uzattım... Dikkatlice yüzünü incelediğimde rengi beyazlamıştı... Kan kayp ediyordu...
Kısa bir sürede doktor Ahmet geldiğinde Ecenin yanına geçtı ve ıncelemeğe başladı.

"Hemen hastaneye gitmemiz lazım fazlasıyla kan kayp etmiş." Diye söylediğinde ağzımdan küfür kaçırttım.

"ŞUAN HASTANEYE GIDEMEYIZ!" Diye gürlediğimde Ahmet olumlu anlamda kafasını salladı.

"Tamam o zaman benim evime gidelim. Evimde gizli ameliyathane var,kızı orda iyleştirmeye çalısırım" diye söylediğinde ikna olmuştum.

Kısa bir sürede Ahmetin evine gelip ameliyathaneye geçtik. Eceyi sedyenin üzerine bıraktığımda rengi biraz daha beyazlamıştı... Onu kayp etmek korkusu bile beni mahv ederken onu gerçek anlamda kayp edemezdim....

"Umarım kızın kan grupunu biliyorsundur" diye söylediğinde Ahmet ona soğuk bir bakış attım.

"RH(+)" buny söylediğinde Ahmet odadan çıktı ve kısa bir sürede elinde bir kan torbasıyla geldi. Eceni araştırmaya başlarken onu takıntı haline getirmiştim....gece-gündüz rüyalarımdan çıkmazken ona gerçekten aşık olduğumu anlamıştım...

"Sen istersen odadan çık, bende rahat ameliyat ediyim kızı" diye Ahmet söylediğinde sert ve soğuk bir bakış attım. Şuan ilgi odağım yalnız Eceydi.
Gözlerimi 1 saniye bile olsun onun güzel yüzünden çekmiyordum... Ahmet Ecenin tişörtünü yırtıp Ameliyata başlarken,Ecenin sütyiyenle kalması beni deli ediyordu... Ece benimdi! Ve gerçek anlamdada bir gün benim olacaktı. Vücudu,kalbi yalnız bana aitti.

"Sen uyanıncaya kadar senin yanında olacağım, söz veriyorum." Fısıltılı bir şekilde söyleyip Ecenin elinden tutup dudaklarımı götürdüm ve öptüm.
Elleri resmen buz kesiyordu...

"İstersen git üzerini değiş" Ahmetin sesiyle kendime geldim. Kafamı "Tamam" anlamda sallayıp odadan çıktım. Ahmetin evi benim evimden büyük olmasada küçük değildi. Rahat bir evdi. Ahmetin odasına doğru yol alıp odaya girdim. Dolabın içinden bir eşofman ve bir tişört çıkarıp üzerime geçirdim. Hangi cesaretle benim evime saldıra bilirlerdi! Bunu kim yaptıysa onun 7neslini sikicektim! Bunu yapacak güce sahiptim. Aklımda o adama karşı işkence planları vardı! Odadan çıktığımda kapıya taraf gidip açtım. Dışarı çıktığımda korumalarımın hepsi burdaydı. Hakana taraf gidip yüzüne en sert yumruğumu vurdum. Hakan yere düşerken sert bir şekilde karnına tekme attim. Korumalar beni durdurmak için çaba sarf etmiyorlardı. Eğer böyle bir şey yapsalar onları öldürürdüm.

"LAN HANGI OROSPU BENIM EVIME SALDIRA BILIR LAN!" Hakanın üzerine gürledığımde Hakan ayağa kalktı ve kafasını aşağı eydi.

"O ADAMI BANA BULACAKSINIZ!ANLADINIZ MI?! BULACAKSINIZ!" Diye tekrar gürledim ve eve gittim. Ameliyathaneye girdiğimde ameliyat bitmişti.

"Ameliyat bitti. Çokta iyi geçtiğini söyleyemem. Şimdi benim odama götür biraz dinlensin." Diye Ahmet söylediğinde kafamı "tamam" anlamında salladım. Eceyi dikkatli bir şekilde kucağıma alıp odaya götürdüm.
Üzerindeki yırtık tişörtünü dikkatli bir şekilde çıkarttım. Pantolonunu çıkarttığımde vücudunu baştan-aşağı süzdüm. Purussuz bir vücudu vardı. Ecennin şu yaşına kadar hiç bir erkeğin ona dokunmaması beni gerçekten şaşırtmıyor değildi. Üzerindeki kan lekelerini temizledikten sonra Ahmetin tişörtünü üzerine geçirdim... Yatağın yanındakı koltukda oturup elime en sert içkilerden birini aldım...
Saate baktığımda 05:20-di. Şu saate kadar hiç uyumamış sadece Eceyi izlemiştim.

"Hmm" Ecenin sesini duyduğumda dikkatlice yüzüne baktım.

"Boraa" diye Ece söylediğin de gülümsedim.

"Burdayım" dedim. Gözlerini yavaş-yavaş açtığında etrafı incelemeye başladı.

"Burası neresı? Ben nerdeyim? Noldu bana?" Gibi sorular sorduğunda artık daha fazla dayanamadım ve koltukdan kalkıp yatağa taraf gittim. Ecenin yanına dikkatlice uzanıp burnumu saçlarına gömdüm. Ece şaşkınlıkla bana baktığını his ediyordum.

"Na-Napıyorsunuz siz" diye söylediğinde kaşlarımı çattım.

"Fazlasıyla yorgunum fazla konuşmada uyu" sesim yorgun çıkıyordu. Derin bir nefes alıp bana taraf yavaşca döndü ve küçük ellerini sakallarıma götürüp okşamaya başladığında huzurla doluyordum. Gözlerimi açtığımda yüzüme bakıyordu. Gözlerimi kapatıp bu güzel anın tadını çıkarmaya başladım. Ona neler hiss ettiklerımı anlatırsam eminin roman olurdu....


2017 HOŞGELMEDİN MALESEFF*
Merhaba arkadaşlar biliyorum yeni bölüm geç-geç gelmeye başladı. Ama inanın bana hiç vaktim olmuyor... Vakit buldukca yb yazmaya çalışıyorum. Sizleri sevıyorum iyiki varsınız🎉🎈

Karanliğımdaki Işık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin