1.

285 19 10
                                    

KRONIKA POZEMSKÝCH NÁRODOV POZOSTALÝCH

Za posledné štyri storočia na planéte Zem mal prírodný jav, tzv. globálne otepľovanie, fatálne a neočakávané následky.

Po roztopení posledného Antarktického ľadovca v roku 2356 , bola zaplavená značná časť kontinentov a záplavy si vyžiadali okolo dve miliardy ľudských životov. Tejto katastrofe, však o niekoľko desaťročí konkurovala ďalšia, ešte väčšia,   so strachom očakávaná DOBA ľADOVÁ.

Toto trýznivé obdobie však netrvalo dlho, prispeli k tomu obrovské ozónové diery. Slnečné žiarenie zosilňovalo každým dňom a voda sa veľmi rýchlo začala vyparovať, zem vysychať , ľudia umierať. Priemerná teplota vzduchu sa z -6 stupňov Celzia, zmenila na 108 . Väčším problémom ako slnečné žiarenie, bola  však voda . Jej posledné zdroje sa nachádzali pod zemským povrchom v jaskyniach. Tieto udalosti spôsobili, že život na povrchu Zeme sa stal nemožným. Na Zemi už v tejto dobe žilo iba okolo miliardy ľudí. Mestá sa kvôli teplote a životným zdrojom presunuli pod zem. Za tridsať rokov bola vybudovaná obrovská, technicky dokonalá sieť podzemných miest po celom území Ázie.

Po vybudovaní tejto podzemnej sieťe vznikli Pozemské Národy Pozostalé. Všetko zostávajúce obyvateľstvo Zeme sa do týchto miest presťahovalo a na povrch vychádzali iba zriedka. Na čelo tejto únie zasadol bývalý kanadský minister životných zdrojov, Berus Qaver. Vláda sa skladala s Lorda, ten vládol deviatim Dersanom, tí spravovali deväť Dersanstiev: Východné, Severné , Južné, Maloerské, Peirovské, Olderwanské, Jurtenské,Avarijské a Centrálne Dersanstvo. V centrálnom Dersanstve sa nachádzalo hlavné mesto Kentrolia. V tejto metropole bol postavený parlament a sídlo Lorda.  Centrálne Dersanstvo bolo najviac technicky a finsnčne prosperujúce, zatiaľ čo Deranstvá nachádzajúce na juhu v oblasti bývalej Číny boli v neskorších rokoch trpeli chudobou.

Netrvalo dlho, a v roku 2942 všetky zdroje pitnej vody na území Pozemských Národov Pozostalých vyschli. Za účelom cestovať po pustej Zemi a hľadať pozostalé podzemné jazierka, vznikli komandá s označením Alfa a Gama. Od roku 2942 PNP zažívali jedno zo svojich najťažších období. Zdroje vody boli takmer vyčerpané a v troch Dersanstvách vypukol hladomor. Za 27 rokov sa vystriedalo až 21 Lordov, čo bol  oproti  uplynulým rokom obrovský počet. Posledný z nich, Zar Taers, upadal kvôli kríze do  šialenstva. Avšak 15. Januára roku 2969 Taers obdržal správu o mimozemskom kontakte. Vládca planéty Elvorath, Ilmeirus ponúkol Taersovi riešenie. Elvorath bude poskytovať vodu a potraviny celým PNP za predanie polovice ich obyvateľstva do otroctva. Pre duševne zdravého človeka by táto ponuka bola absolútne neprijateľná, avšak to Taers nebol. Okamžite súhlasil a všetkých svedkov v komunikačnej miestnosti , osobne vyvraždil. Deň potom 16. Januára 2969 nastala udalosť , ktorú si dodnes pripomíname pod názvom Predanie Zeme.  Občanov PNP v obrovských vesmírnych lodiach, odviezli na planétu Elvorath. Propaganda ich presvedčila o novom začiatku a lepšom živote na novej planéte. Po troch rokoch otroctva, sa jednému mužovi podarilo z Elvorathu utiecť. Hrôzy vyrozprával najbližšiemu Dersanovi. Ten obvinil Taersa, ktorého následne previezli do väzenia na asteroide Haung14. (Historické fakty a svedectvá potvrdili, že Taersovi podarilo po 7. mesiacoch vo väzbe utiecť.)  Novozvolený Lord vyhlásil Elvorathu vojnu, a tým sa prerušilo všetko spojenie a obchodovanie s ním.

(-V SKRATKE O ELVORATHE-     Planéta Elvorath je od nás vzdialená 12543 svetelných rokov. Má rozlohu približne ako náš Mesiac. Delí sa na dva kontinenty: Obývaný a Neobývaný.   Obyvatelia Elvorathu sa nazývajú Tovovia. Ich hlavné mesto sa volá Aaresa. Vyznávajú boha Ulazu a cirkev je tam dôležitou súčasťou vládneho systému. Vládca je taktiež hlavou cirkvi a má neobmedzenú moc. Životná úroveň domovských obyvateľov je veľmi vysoká a rovnomerná. Rozvinutá veda stále napreduje. Krajinu na obývanom kontinente tvoria stepi, lesy a polopúšte. Neobývaný kontinent zas tvoria vysoké pohoria a husté džungle.)
   
        Situácia na Zemi sa opäť rapídne zhoršila. Lord podpísal s armádou zmluvu na vytvorenie špeciálnych kománd. Ich úloha bola náročná. V neobývanej elvorathskej džungli lokalizovať vodu, označiť svoj nález a hlavne prežiť. Väčšina z vojakov, ktorí sa dostali späť domov, skončila v blázincoch. Avšak túha po prežití je silnejšia než človek.

MISSIONWhere stories live. Discover now