Bola tma . Louie si nevidel ani na nohy a už vôbec nevedel roznať kde sa práve nachádza. ,,Je tu niekto?!" skríkol do temnoty. ,,Louie, si to ty ?" ozval sa zvučný Dougarov hlas. ,,Áno som ...si v poriadku Doug?".
,,Ja áno , ale Toelovi je zle." ,,On je tam s tebou ?" Louiemu zo srdca spadol ďalší kameň. ,,Ak niečo neurobíme možno už nebude ." s obavou povedal Dougar. ,,Nestraš , Doug!"potichu zasipel Toel.Vtom sa zasvietili žiarovky , a Louiemu ich neznesiteľne silné a ostré svetlo preniklo až do duše. So zasičaním zavrel oči . Ubehlo niekoľko minút kým si vojaci na nový "režim" zvykli. Louie sa obzrel okolo seba. Boli v cele. V stene nebolo jediné okno a titanové dvere boli starostlivo uzamknuté. Pozrel na svojich spolubojovníkov . Dougar už stál na nohách a spamätával sa zo žiarivého svetla, jeho mohutné telo utŕžilo iba zopár škaredých škrabancov. Vedľa neho ležal na infúziu napojený Toel, jeho brucho bolo obviazané skrvavenou látkou. Prečo ich ošetrujú? pomyslel si Louie , no potom sa strhol, vedľa neho ležal Garen.
Spal, Garen spal ako bezbranné malé dieťa. Louie v živote nebol taký šťastný, skoro sa rozplakal. Pokúsil sa postaviť. Vzápätí tak rýchlo ako sa dostal na nohy, spadol, v pravom kolene zacítil strašnú bolesť. Od neho dole mal celú nohu obviazanú. Žalostne si povzdychol.
Dvere na cele ,sa s vŕzgotom otvorili . Do vnútra vošli dva tvory rovnakého druhu ako mŕtvy Dromundgar a za nimi kráčal podobný muž ako bol v lese, akurát s tým rozdielom že jeho sutana bola žiarivobielej farby.
,,Kto ste ?" spýtal sa Doug. Osoba sa len zasmiala. Nebol to ľudský hlas , bolo v ňom počuť niečo ako škrípanie železa. Bol to tov. ,,My sme sekta Sclitraz, chlapče." zasmial sa tov a mávol rukou smerom k Dougarovi. Vyletel z nej modrý lúč, Doug zaspal a padol na zem.
Potom ukázal na Louieho a povedal :,,Berte tohoto!" Trojmetrové tvory chytili Louieho a odniesli ho do inej miestnosti. Posadili ho na železné kreslo ktoré nastavili presne na jeho veľkosť. Na kresle sa nachádzalo veľa hrboľov a výbežkov , ktoré Louiemu spôsobovali bolesť. Bolo mu to zvláštne, bez svojho brnenia sa cítil ako nahý.
Za stôl , oproti nemu si sadol sclitraz. ,,Takže, pán Boltizier,budem od vás žiadať nasledovné, poviete mi prečo ste tu , kde sa nachádza tajný archív PNP a nič sa vám nestane." ,,Nič vám nepoviem!"skríkol Louie vzdorovito.
,,Budeš musieť vojak!" odpovedal tov a priložil na Louieho hlavu ruku ,z nej sa do vojaka preniesol elektrický výboj. Louie zacítil bodavú bolesť a cítil ako sa mu srdce rozbúchalo na plné obrátky.
Člen komanda Stardust , sa pozrel na trojmetrového tvora . ,,Čo to je?" spýtal sa ,chcel odviesť sclitrazovu pozornosť a pichnúť ho nechtom do slabiny medzi očami ,ktorú mali len tovovia, to vyvolá paralýzu (aspoň tak ich to učili na akadémii ). ,,Toto tupé stvorenie? To je pogord , sekta Sclitraz ich vyšľachtila z rasy hielov, na bojové účely." povedal sclitraz Louie využil chvíľu sclitrazovej nepozornosti a z hlavy mu strhol kapucňu. Pod ňou sa prekvapivo nachádzala maska z čierneho kovu nazývaného oondua. Keď do nej Louidar narazil prstom , bolo počuť hlasné zapukanie. Zlomil si prst . Rýchlo sa chytil svojej ruky a začal si ju so stonaním masírovať.
,,Na dnes končíme!" s hnevom skríkol sclitraz a prikázal pogordom aby Louieho odniesli do cely. Tí ho surovo ťahali po zemi a do cely ho doslova hodili. Keď Louie dopadol za prah cely ,pocítil ako sa mu zlomila ďalšia kosť.
,Chvíľu ležal v ukrutných mukách a migréne na podlahe, a následne , či už od bolesti, alebo od únavy,Louie skolaboval......
YOU ARE READING
MISSION
Science FictionPíše sa rok 3004 a medzi PNP(Pozemské Národy Pozostalé) a Elvorathským impériom , zúri vojna. Na planéte Zem po fatálnych následkoch globálneho otepľovania neostal ani pramienok vody. PNP boli preto nútené vytvoriť špeciálne komandá, za účelom infi...