4.

130 13 18
                                    

Chodby vojenskej akadémie boli tmavé a na Louieho pôsobili depresívne. Oproti nemu kráčala banda zo skupiny A , na jej čele nestál nikto iný ako Zug, pán veľkomožný.  ,,Čo je krpec , hľadáš mamičku?",zasmial sa pohŕdavo Zug. Louieho kvôli jeho výške šikanovali už od nepamäti.  ,, Daj , pokoj Awerc , nemám na teba čas." snažil sa Louie vyriešiť všetko pokojnou cestou. ,,Ja som však počul , že mi chceš napáliť ,ty malý zmrdko!" úkosom sa pozrel na svojich prisluhovačov, ktorí sa nútene zasmiali. Zug chitil Louieho za golier uniformy a zašepkal mu do ucha ,,Pohár mojej trpezlivosti vykypel , krpec!".  Už už to Louie skoro schytal , keď  tu zrazu ,sa ako svetlo na konci tunela zjavil Garen.  ,,Daj mu pokoj, ty blonďatá buzna!" zreval naneho Garen.  ,,Inak čo? Zavoláš na mňa svojho mŕtveho tatka?! " znova sa Awerc pohŕdavo zasmial. To však bola jeho osudová chyba. Garen k nemu pribehol a zložil ho na zem pravým hákom, skôr než sa zug stihol postaviť ,Garen ho knockoutoval kolenným kopom do hlavy. Zug ostal ležať na zemi ako mŕtvola a jeho banda sa rozutekala po celej budove. ,,Poď Louie !"povedal. ,, Na takýchto hajzlov si musíš dávať pozor.  Nesmieš pred nimi prejaviť strach ."  ,,Díki Garen , bez teba už by som bol mŕtvy aspoň 100krát." zasmial sa Louie.  ,,To nič, priatelia si majú pomáhať."

-----------------------------------------------
Tieto slová sa do Louieho zarezávali ako nože. Všetko sa to zbehlo tak rýchlo.Nemohol v tom Garena nechať .Bol to jeho prvý ozajstný priateľ. 
           Rozbehol sa za tou potvorou.  ,,Louie čo robíš!?" skríkol naňho Toel. ,,Nemôžem ho v tom nechať !" bežiac zakričal duševne zrútený Louie. ,, No čo už , ani my ich v tom nemôžeme nechať. " povedal Dougar a spolu s Toelom sa rozbehli za Louiem.    
          Šprintovať Džungľou nebola pre psychicky aj fyzicky nevládnych vojakov najľahšia činnosť,  naštastie mali v brneniach aj tie umelé kĺby.   Louie zrazu zastavil a zadychčaný Dougar od neho začal nahlas  vyzvedať ,, Louidar , čo sa stalo?!" ,,Ticho!!!" zahriakol ho Louie. ,,Čo si to povedal?!"spýtal sa s hnevom Toel.  ,,Do riti ! Držte papule chalani a radšej sa pozrite čo je pod nami!" povedal Louie.   
                  Na malej čistinke stál ten tvor čo uniesol Garena (-ten bol prekvapujúco ešte v celku) a oproti nemu stála postava v čiernom plášti a sutane so zvláštnym odznakom vyšitým  na kapucni. Vojakom sa konečne naskytol priamy pohľad na tú obludu . 
            3 metrový okrídlený tvor mal hnedkastú bradavičnatú pokožku poštamotenú skoro na každom centimetri jeho tela, jeho  riedke mastné vlasy boli zaviazané do nedbalého copu.  Jeho oblečenie pripomínalo obrovské potrhané vrece v páse previazané konopným lanom. Najdesivejšia časť na tom tvorovi  boli jeho temné oči , mali čierne bielko a ostrožltú dúhovku.  Naopak osoba oproti nemu pôsobila o čosi elegantnejšie a tajomnejšie ,svojím spôsobom aj desivejšie.   ,,Á, vidím že úlohu si splnil Dromundgar." povedala po ľudsky osoba chladným hlasom. ,,Má to však jeden háčik , TY DRBNUTÝ POGORD! "nečakane zmenil tajomný muž tóninu hlasu . ,,Kde si nechal ostatných členov tej skupiny!?   ,,Ja jedného zabiť a ostatné tri sa predomnou schovať ,pane."  primitívne odpovedal tvor s menom Dromundgar.  ,,A vieš o tom ,ty zdeformované stvorenie že tí ostatní to mohli nahlásiť svojmu vodcovi?! Ach , teraz polož toho človeka a kľakni si! " prikázal mu maskovaný muž. ,,Nie , pane , ja nechcelo urobiť nesprávno." povedal takmer s plačom vydesený tvor ,no už bolo neskoro. ,,AREIUS ZULA!!!"skríkol muž a s končekov prstov mu vystrelila červená žiara . Mŕtvy tvor ihneď padol k zemi. ,,Vás pogordov sme ani nemali vytvárať." povedal muž mŕtvole .
Toel to už nevydržal a snajperkou vystrelil po mužovi. Ten sa obzrel , strelu mágiou odrazil od svojej ruky do stromu ktorý stál nad vojakmi. Strom ich zavalil a Louie sa ocitol v bezvedomí.

MISSIONWhere stories live. Discover now