7.

50 4 1
                                    

          ,,Neklamte Boltizier!" niesol sa vypočúvacou miestnosťou chladný sclitrazov hlas.
         ,,Prečo sa toľko pýtate ,  použite na mňa tú svoju mágiu." roztraseným hlasom odpovedal Louie. Vtedy sclitraz podišiel k Louiemu tak blízko, že  vojak dokázal rozoznať  temné ornamenty na jeho čiernej maske pod jeho kapucňou.
       ,,Mágia je zvláštna vec . Dokáže ti spôsobiť bolesť akú si ani nepredstavíš, dokáže ťa zabiť aj oživiť, pohybovať predmetmi ,vytvoriť obrovskú armádu lusknutím prsta , týrať ťa tak dlho dokiaľ nezošalieš, no nikdy nedokáže manipulovať s mysľou. A že je to škoda!" desivo sa zasmial sclitraz.
         ,,Opakujem teda znova, aké sú vaše úmysly vojak?!" povedal a poslal Louiemu do tela elektrický šok cez končeky jeho špicatých prstov.
        ,,Nič nepoviem!" povedal so slzami v očiach vojak.
        ,,Sám si si vybral,  vojak!" zasipel mág a zložil si kapucňu, odhalil tak celú svoju čiernu masku a stlačil poistku na temene jeho hlavy. Maska so syčaním povolila.
    
        Keďže bola z kovu, sclitrazovi sa z hlavy sťahovala ťažko. Otočil sa chrbtom k Louiemu a kričal bolesťou. Stiahol ju. Louie vedel že jeho mučiteľ je tov , teda skôr bol , kedisy. Z tohto pohľadu sa mu dvíhal žalúdok. Kedysi veľké tovovské oči sa stiahli do malých a prenikavých. Tvár mal celú znetvorenú , zrejme si musel nechať vyrezať yreblany (Yreblany boli niečo ako tovovské vlasy , u samcov sa veľmi nevyvinuli a nemali žiadny väčší význam , bol to len následok zbytkov estrogénu v ich tele. U samíc vyrástli dlhšie a vylučujú látku zvanú femera, tá láka samcov ich druhu)  . Celú tvár mal potetovanú rovnakými ornamentmi ako na jeho maske. Z jeho tetovaní akokeby išiel čierny dym.

     ,,Obzeráš ma ?" chladne sa zasmial ,,Tieto ornamenty sú ztelesnenie mágie v mojom tele. Než sa niekto stane  sclitrazom musí mágii niečo obetovať, svoje telo. Privlastní si ho to , v podstate ho zničí." pozrel sa na svoju masku. ,,Predtým ako mágiu sclitraz prijme je ukrytá v tejto maske, po jej nasadení sa mu tieto ornamenty vryjú do tváre , nie sú to tetovania ,je to on ,dôkaz môjho  spojenia s mágiou!" začal sa smiať, a smial sa dlho, dlho a šialene.

     Chytil masku, nasadil ju Louiemu na hlavu cvakol poistkou a Louie ešte začul jeho slová :,,Maska si vždy pamätá svojho majiteľa.

      Louie sa cítil zmätene nevidel nič len tmu, počul hlasy z jeho podvedomia, týrali ho prihovárali sa mu. ,,Louiee videli sme tvoje obavy, poznáme tvoje nočné mory." syčali . ,,Nie prestanťe !" vrieskal, no nikto ho nepočul , nemohol kričať , nemal hlas, nemohol sa ani pohnúť. Zrazu sa objavil na známom mieste,  bol to jeho dom a pred ním stála jeho tehotná žena. Videl rozmazane a počul tlmene, rozbehol sa za ňou . Točila sa mu hlava ,no spýtal sa jej    ,,Mell, si to ty?"  .  Žena sa ani nepohla a ďalej stála ako socha. Louie jej poklepkal po rameni no nič sa nedialo . Zrazu sa začala jej hlava otáčať, zatiaľ čo telo stálo na mieste , normálny človek by si už zlomil väzy. Louie zazrel jej mŕtvu tvár. Mala zavreté oči. Vojak podišiel bližšie. Nič sa nedialo,  jeho manželka tam stála s hlavou otočenou o stoosemdesiat stupňov.  Zrazu zdvihla očné viečka a zvrieskla neľudským hlasom. Nemala oči .  Dvíhala sa do vzduchu,  a rozpažila ruky. Vykĺbila si sánku a z úst urobila obrovský úškrn. Stále vrieskala , vtedy so sebou začala kŕčovito mykať a pri tom démonickým hlasom hovorila ,,L O U I D A R, B O O J Í Š  S A ?! jej kŕčovité mykanie sa ešte stupňovalo, a ozívalo sa praskanie jej kostí. Dolámala sa tak , že jej telo vyzeralo ako poskladaná guľa z papiera .  Potom prestala levitovať a jej pokrčené telo spadlo na zem. Louie započul detský plač . Zistil že vychádza z dolámanej ženy . Zohol sa ku jej telu a našiel tam bábätko. Keď ho vzal na ruky , dieťa nadobudlo mŕtvolnú farbu a otvorilo oči len s prázdnymi bielkami. Detským hlasom povedalo ,,Prídem si po teba ,tati !"
 
     Louie sa z krikom zobudil na jeho posteli a okolo neho ležali vystrašení vojaci. ,,Báli sme sa o teba, vraj ti vyvolali nejaké halucinácie." povedal mu Toel až nakoniec Louie vyčerpaním zaspal.

MISSIONWhere stories live. Discover now