Sveiki!
Daina labai gera, jeigu ką.
Vakar labai nutebau pamačiusi, kad vanilladiamond pa'tag'ino mane. Aš tavęs net nežinau, net nesekiau, bet nesvarbu. Vistiek labai labai ačiū!
Niekada nebuvau pa'tag'inta. Kiek žinau reikia pirmiausia padėkot, kad pa'tag'ino, ar ne? Jau padaryta. Tada dar reikia atsakyt į klausimus ir, man atrodo, pa'tag'int kitus? Nežinau. Jei ką nors ne taip padarysiu prašom mane pataisyti.
Lets begin!
1. Mėgstamiausias dalykas apie rudens sezoną?
Man asmeniškai patinka ta rudens vėsuma, dažnas lietus ir margi lapų atspalviai.
2. Priežastys dėl kurių galbūt nemėgsti rudens?
Mmm... Mokslai? Nes erzina pradėti juos iš naujo po tokio atsipalaidavimo. Ir kartais mane per daug erzina purvas.
3. Be ko negalėtum įsivaizduoti tobulo rudenio?
Be rudeniui priklausančių spalvų ir lietaus, žinoma. Tai kaip vasara be saulės, pavasaris be žiedų ar žiema be sniego (ironiška, kad dažnai taip būna).
4. Ar šventi garsiąją Helovyno šventę?
Kartais. Priklauso nuo to ar kas nors su manim nori švęsti. Jei nėra kitų degančių noru, tai ir pati neužsigedu juo.
5. Koks tavo mėgstamiausias filmas rudens laikotarpiu?
Iš serialų, žinoma, „Stranger Things“ ir „Game Of Thrones“, o mėgstamiausias filmas no matter ruduo ar ne ruduo vis dar yra „Brokeback Mountain“ arba lietuviškai „Kuprotas Kalnas“. Tai labai tikroviška to pačio pavadinimo Annie Proux knygos ekranizacija pastatyta 2005 ir sulaukusi daugiausia apdovanojimų tais metais. Apie homoseksualumą ir homofobiją. Žiaurus, bet teisingas filmas po kurio visą dieną žliumbiau nesustodama. Dar niekada nebuvau taip verkusi.
6. Rudens TOP dainų penketukas?
1. Dodie Clark – Death Of A Bachelor (cover)
2. Milky Chance – Unknown Song (Deep Asleep Remix) (ta kuri viršuj)
3. The Antlers – Tongue Tied
4. Vidas Bareikis – Bradas Pitas
5. Vytautas Kernagis – Kai Sirpsta Vyšnios Suvalkijoj
7. Mėgstamiausia rudens aprangos detalė?
Mano rudens apranga nieko nesiskiria nuo vasaros ir pavasario aprangos, todėl neturiu tokios.
8. Uggai ar kita rudens avalynė?
Tikrai ne uggai. Nesu megėja. Mano avalynė tokia pati išlieka kaip ir apranga. Boulingo batai.
9. Mėgstamiausias rudens gėrimas?
Šalavijų arbata!
10. Už ar prieš lietingą rudenį?
Visom keturiom už. Lietus yra nuostabus dalykas. Be to, jis yra didelė rudens dalis. Myliu lietų be galo, be krašto.
Štai.
Dabar tag'ų eilė, taigi. (Tikiuosi dar nebuvot pa'tag'inti.)
Byebye,
3twas
YOU ARE READING
3twas Eiliuotos Mintys
PoetryTai trumpi mano (arba ne, bet bus parašyta) eilėraščiai. Eilėraščiai, kuriuos nevisada išeina surimuoti, todėl pagrinde vien baltosios eilės. Dauguma jų pilni laimės, svajonių ir geros nuotaikos. Kai kurie eilėraščiai labai įsimylėję, o kiti labai...