Welcome Home

34 5 3
                                    

Sensiz 1 hafta geçmedi Sevgilim. Biliyorum ben ve sevgilim kelimesini kullanmak garip olsa da sana kullanabileceğim en güzel kelimelerden biri Luke. Öbürü zaten 'gökkuşağım'. 

Bazen benim olduğun düşüncesi bana hayal gibi gelse de öyle değil mi? Benimsin yani? Bu soruyu sana ne zaman sorsam oflayıp beni ne kadar sevdiğinden bahsetsen de, cidden şaka gibi geliyor. Sen ve senin mükemmelliğin başıma talih kuşu gibi kondun. 

Tamam düşüncelerim garip olabilir ama hava alanında uçaktan inmene 45 dakikadan az kalınca ve 1 haftadır seni görmeyince ne düşüneceğimi şaşırıyorum sevgilim.  Luke seni gerçekten çok seviyorum. Ve seni özledim. 

Pekala az önce uçağının indiği anonsu yapıldı. Neredesin seni lanet çocuk? Sen 1 haftadır görmüyorum ve sen yoksun, hala. Tamam biraz daha bekleyeceğim, 15 dakika daha. Ama sonra etrafta seni bir sapık gibi aramayacağıma  söz veremem. Çünkü öyle yapacağım. 

Tamam Luke 20 dakika oldu neredesin? Hangi lanet Avustralya uçağından inen kişi sayısı çok olur da pasaport kuyruğunda tıkılı kalırsın? Kaç lanet kişi seni benden dakikalardır uzak tutuyor? 

Oh. Bunu yapmamalıydın.

Beni arkamdan gelip kucaklayıp etrafta döndürmemeliydin. Tamam harika bir histi.  Kokunu ciğerlerim patlayana kadar doldurmak. Yumuşak ve kısa saçlarını ellerimde bulmak. Gözlerindeki o derin bakışlarla karşılaşmak.

Seni seviyorum Hemmings.

Hem de tahmin edemeyeceğin kadar çok.







Rainbow | l.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin