"I wanna sleep next to you. But that's all I wanna do right now. So come over now and talk me down" Zachtjes zing ik mee met de muziek terwijl ik mijn huiswerk maak. Biologie is zo saai. Ik krijg thuis les, stiekem hoop ik dat hij mij dit jaar naar een normale school laat gaan, ik ga er alleen niet vanuit. Mijn vader heeft me nooit naar een normale school laten gaan. Doordat ik nooit naar een school ben geweest heb ik geen vrienden. De enige mensen die ik misschien vrienden kan noemen zijn de Avengers. Het frustreert me soms best erg dat ik niemand heb om dingen mee te delen. Mijn vader is bang dat mensen mij willen vermoorden aangezien ik de 'dochter van' ben. Dat mensen zo makkelijk een stempel op je kunnen drukken vind ik nog steeds naar. Op het laatst heb ik maar gewoon geaccepteerd dat ik de 'dochter van' ben maar op het begin was dat niet zo makkelijk. Ja ik woon in een groot huis en ja ik krijg alles wat mijn hart zich begeert maar zo makkelijk is het niet als mensen je vader dagelijks proberen te vermoorden.
Vorig jaar is ons huis met raketten aangevallen door de Mandarin. Dat was mijn vader zijn eigen schuld, hij had ons adres verteld aan iedereen live op tv! Soms denkt hij alleen aan zichzelf. Pepper heeft mij en een andere vrouw kunnen redden. Dat zijn tijden waar ik niet graag aan terug denk. Het was een verschrikkelijk beeld toen ik zag dat het hele huis in elkaar stortte met mijn vader er nog in. Iedereen dacht dat mijn vader dood was, gelukkig had Jarvis hem in veiligheid gebracht. Jarvis is een computer systeem dat mijn vader heeft gebouwd. Hij had het pak van mijn vader overgenomen en hem naar veiligheid gebracht.
Mijn hobby's zijn lezen, tekenen, muziek luisteren and of course Netflix. Want wat is het leven nou zonder een goede serie. Sinds ik klein ben heeft mijn vader me leren piano spelen. Mijn grootste droom is om pianiste te worden. In tegenoverstelling tot mijn vader heb ik saaie hobby's. Al zijn vrije tijd besteed hij aan het bouwen van robots en het kwaad bestrijden.
Nu vragen jullie je waarschijnlijk af. Wie is jou vader dan?
Mijn vader is Tony Stark ook wel bekend onder de naam Iron Man.
Oja en mijn naam is Stark, Emily Stark
JE LEEST
The road to friendship ~ [Dutch][IronMan/PeterParker]
FanfictionVoor het hotel stopt een gele taxi. Er stapt een jongen uit, bruin haar een een zwarte bril. Snel knipper ik nog een keer met mijn ogen. Nog steeds zie ik een jongen met bruin haar en een zwarte bril. Ik kan mijn ogen niet geloven en knipper nogmaal...