Eve giderken düşündü
iç ses
eve gitsem anneme ne diyeceğim bir yerde oturup okulların dağılmasını bekliyeyim son tenefüs saatinde eve giderim.Parka gidip oturdu hocanın söylediklerini ve kendi hislerini düşünüyor düşündükçe kötü oluyordu. Ne yapacağını bilmiyordu sesli söylenmeye başladı.
Göre bilecek miyim Seni olmaz diyenler oldu diye bilecek miyim ne olurdu şimdi karşıma çıksan.
Diye söylenirken bir ses duydu bu ses onun sesini bastırıyordu etrafına bakındı parkın sonun da iki sevgili tartışıyordu. Esra ayağa kalkıp onlara doğru yürümeye başladı neden gittiğini bilmiyor ama iyiliğim dokunur belki diyordu. Yaklaşmıştı seslerini daha iyi alabiliyordu bir ses onu durdurdu bu ses kızın sevgilisine söyledikleriydiKız: bu bumu sence aşk hani seviyordun ben sana bizim beraber olmamız zor dediğimde sen değil miydin bana benim aşkım zor tanımaz diyen inanmıyorum ya inanmıyorum ben aileme herşeyi anlatım gelip istemeni bekliyorlar ne diyeceğim onlara Mehmet sırf sen istedin diye günah sevap demeden yürüdüm senle herkesin imrenerek baktığı Mehmet 'in aşkı bumu.
Bunları söylerken ağlıyordu kanatları kırılmış bir kuş gibiydi sanki karşısındakini bir hayır demesi için bekliyordu ama ne yazık ki Mehmet anlamsızca yüzüne bakıyordu. Esra çok üzülmüştü bu duruma.Esra: demeki yüreğimde yanan taraf aşkın acı halini bildiğindenmiş. onlara varmıştı ikisinin ortasına geçip şöyle söyledi.
Esra: aşk bumu böyle mi yani biri ağlarken diyeri hiç birşey hissetmeye biliyor mu
İkisi de esranın bu söylediklerini düşünmüşlerdi Mehmet girdi söze
Mehmet: sen yoluna devam et bela olma başıma.
Bunu duyan kız sinirlenmişti
Kız: hayır gitme ve susma Mehmet gerçeklerden nefret eder sen gerçekleri söyleyince işine gelmedi.
Esranın sözleri bir nevzede olsa sakinleştirmişti kızı.
Mehmet ikisiyle başa gelemeyeceğini anlayıp gitmek isterMehmet: amman ne haliniz varsa görün. Der ve gider
Esra : siz hiç iyi değilsiniz benimde morelim bozuk eğer isterseniz bugün misafirim olun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Sandalı
Randomseni ilk gördüğümde ''O'' diye bilmiştim sadece dilim Dönmedi ötesine...