beklemekkk

26 9 2
                                    

Doktor israrla hastaneye götürelim diyordu
-benim araba az ilerde burda bekleyin arabayı detirip sizi kendi calıştığım hastaneye götüreceğim çok iyi ve güvenilir doktor arkadaşlarım var.
Esra suskunluğunu sürdürüyordu yerinden kalkmaya çalıştı.
Betül- az bekle doktor bey bizi hastaneye götürecek
Sadece gitmek istiyordu başı dönüyordu bu bile esrayı durdurmaya yetmemişti.
Betül anlamıştı esranın inadı tutumu onu yolundan alıkoymak ne mümkün başka çaresi kalmayan betül hemen koluna girip eve götürmeye karar vermişti.
Neyseki eve varmışlardı kapıyı çaldı neyseki kapıyı esranın küçük kız kardeşi açmıştı.
Betül yatağına yatmasında yardımcı olmuş sonrada yanına oturmuştu atişine bakmıştı eskisinden daha iyiydi.
Betül- şimdi konuş bağır çağır tüm acnı küs içinde kalıp deşmesin kalbini.
Esra herşey duyuyor ama cevab veremiyordu.
Betül şoku atlatamadı diye düşünüp ayağa kalktı,
Betül- sen şimdi uyu dinlen ben yine geleceğim o zaman konuşuruz. Dedi anlından öpüp odadan çıktı. Bir kaç dakikadan sonra ayağa kalkmayı başarmış pencersinin onundeki masaya bakmış sonrada sandalye'ye oturmuştu odası her zaman kinden daha sovuktu pencereyi açmış perdeleri yana çekmişti.
İÇ SES
Dışarıda ince ince serpilen karpaneleri, pencerem açık hafif bir rüzgar var,
Saçlarımı okşuyor gibi küçük bir şefkat rüzgarı gibi,  Yüreğimi ruhumu ileştiriyor sanki ve gözlerimi kapatım her yağan kar tanesi Umud oluyor sanki, tüm imkansızlara bir bir imkan oluyor Ve hiç bir zaman kaybetmediğim inancımı gayemi bana tekrar hatırlatıyor, Dayanma gücü oluyor ve açtım gözlerimi çünkü dışarıda tüm sahteliği kapatan kar görülmeye değerdi.
Esra yine işindeki şairi konuşturmuştu
Neyseki kendisiyle bile konuşmak iyi geliyordu ona ve bunu fark ettiniden hemen kağıt kalem aldı eline içini dökmeye hazırdı başladı yazmaya
" Bir garip hallerdeyim bu aralar Hislerim yorgun Umudlarımın boynu bükük
Beklentilerim sonuçsuz
Bir zamandan sonra anlıyor insan Kimseden hiç birşey beklemden yaşamayı,
Beklenti yoruyor adamı ve dünya'yı çekilmez yapıyor
En çokta sevip, saydığımız insanlar tarafından olunca daha çok çekilmez kılıyor Dünya'yı işte tamda O anda Gitme isteği Doluyor içime herkesten, herşeyden uzaklaşmak
insanlar o kadar çok acıtıyor ki giderken tek bir insan olsun yanında istemiyorsun. ama sen rüyamdaki prens sen gel olur mu? "

Esra nokta atarken içindeki sancının azaldığını hissetmişti

    "Beklemek yoruyor adamı"

Umut SandalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin